Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-17, 19:52   #1141
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

God bedring TM! Det ordner seg - helt sikkert!

Jeg lurer på om Molly fikk mat i dag jeg....

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 21-05-17, 23:33   #1142
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.216
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Maten kom!

Vi har hatt en helt fantastisk dag! Seremonien i rådhuset var nydelig, konfirmanten strålte hele dagen, maten var kjempegod, kakene var helt utrolig gode og gjestene koste seg. Alt var vellykket!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 21-05-17, 23:41   #1143
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Maten kom!

Vi har hatt en helt fantastisk dag! Seremonien i rådhuset var nydelig, konfirmanten strålte hele dagen, maten var kjempegod, kakene var helt utrolig gode og gjestene koste seg. Alt var vellykket!

Så bra! Gratulerer igjen med konfirmanten.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 21-05-17, 23:48   #1144
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.216
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Tusen takk!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 22-05-17, 00:00   #1145
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Jobber konfirmntene deres med talen sin? Mini er ganske avslappet mht denne. Han skal ønske velkommen og takke alle som har kommet for å feire dagen med han og gjerne litt mer, det skal han tilsynelatende ta på sparket. Nå er han en type som gjerne tar ting på sparket, men han burde kanskje ha skrevet noen ord på en lapp eller?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 22-05-17, 08:19   #1146
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Min ville ikke, og slapp. Han både snakket med og takket, gjestene utenom.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 22-05-17, 10:07   #1147
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jobber konfirmntene deres med talen sin? Mini er ganske avslappet mht denne. Han skal ønske velkommen og takke alle som har kommet for å feire dagen med han og gjerne litt mer, det skal han tilsynelatende ta på sparket. Nå er han en type som gjerne tar ting på sparket, men han burde kanskje ha skrevet noen ord på en lapp eller?

Min tok det på sparket. Hun holdt tale på selve sermonien også, og var maks avslappet til det også. Tror de møttes to dager før for å skrive talen.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 22-05-17, 10:13   #1148
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.772
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Min forberedte seg med å si det han han tenkte å si en gang høyt. Det var ikke mange setningene uansett. Men flott gjort uansett.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 22-05-17, 20:23   #1149
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Vi overlevde!

Jeg er fortsatt stresset. Våkner om natta med fylleangstlignende tanker og begynte å skrubbe i mikrobølgeovnen på jobb i dag, så jeg har ikke landet helt ennå.

Men dagen ble kjempefin! Nydelig seremoni i Oslo rådhus. Og jeg var så stolt av sønnen min. Det var ingenting i atferden hans der som skulle tilsi at han har spesielle behov. Nå er jo ikke det å ha spesielle behov noen skam, misforstå meg ikke, men det var så fint å se hvor langt han har kommet.

Og selskapet ble også veldig koselig. Litt matkrise, for kokeplatene på kjøkkenet var verdens tregeste, så maten kom på bordet en time etter skjema. Og jeg stresset verre. Men gjestene minglet og koste seg og spiste Twist, og vi tok en fotoseanse mens vi ventet, så det var ingen katastrofe. Konfirmanten selv ønsket gjestene velkommen til bords (uten at vi måtte tvinge han) og alle spiste godt og det var fine taler og alt var så hyggelig. Hovedpersonen selv var kjempeglad. Sosial og imøtekommende. Noe som vanligvis er veldig vanskelig for han.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 22-05-17, 20:27   #1150
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Åh, det var hyggelig lesning, Divine. (Ja, sånn forutenom at jeg nå fikk lyst på twist eller noe annet sjokoladelignende og det har jeg ikke i hus.)

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 22-05-17, 20:51   #1151
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Gratulerer med overstått, Molly og Divine! Så godt at alt ble så bra på alle måter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 22-05-17, 20:55   #1152
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Så koselig og fint å høre at dere har hatt vellykkede dager, Molly og Divine! Gratulerer med overstått begge to!

Og ikke minst, gratulerer med konfirmant!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv  
Gammel 22-05-17, 21:15   #1153
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.772
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Jeg stresset i to dager etterpå, Divine. Veldig merkelig. Så flott at dere hadde en fin dag!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 22-05-17, 21:17   #1154
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Gratulerer med vel overstått, alle som er i havn! Det er veldig koselig å lese om feiringene dere har hatt!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 22-05-17, 21:22   #1155
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.216
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Godt å høre at dagen ble vellykket, Divine!
Jeg skjønner godt hva du mener med at du ikke har landet ennå. Palmen kan nok skrive under på at jeg var temmelig fjern på jobb i dag.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 22-05-17, 21:35   #1156
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Godt å høre at dagen ble vellykket, Divine!
Jeg skjønner godt hva du mener med at du ikke har landet ennå. Palmen kan nok skrive under på at jeg var temmelig fjern på jobb i dag.

Skjønner ikke hva du mener Men Molly, nå skal vel du få deg litt søvn snart?? Kan ikke fly på adrenalinhøy stort lenger nå?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv  
Gammel 22-05-17, 21:54   #1157
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Min konfirmant sang en sang og spilte piano for gjestene <3 Også ble alle med på en allsang som han ledet.
Veldig vellykket konfirmasjon, spesielt tilrettelagt og aldeles nydelig seremoni i kirka med mye sang og lettfattelige tekstopplesinger
Og lillegutt klarte seg kjempefint gjennom hele greia og var så stolt at!

Vi hadde mat nok i massevis, koldtbord og kaker, i tillegg til pølser og masse hjemmelagd is med strø og saus og kjeks ++. Og sjokoladefontene. For det var det konfirmanten ville ha.
Og sjokoladetog til pynt på bordene siden konfirmanten liker tog.
(og en togbløtkake som så mer ut som en buss, fant vi ut )

Samboeren min fikset alt av mat mens Tårnfrid (meg) var på jobbtur i Madrid tirsdag-fredag før konfirmasjonen. For det er jo ikke særlig stressende å komme hjem 1400 dagen før konfirmasjon liksom, og da heiv jeg meg i å lage kaker. Men det gikk veldig bra, og samboeren min burde vært gullforgylt.
Og skjortene hadde jeg strøket før jeg dro!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 22-05-17, 22:10   #1158
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.216
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Skjønner ikke hva du mener Men Molly, nå skal vel du få deg litt søvn snart?? Kan ikke fly på adrenalinhøy stort lenger nå?

Ja, skal legge meg straks!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 23-05-17, 09:05   #1159
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Så fint, Divine!! Jeg så bilder, og så KJEKK han har blitt! Virkelig en flott ung mann!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 23-05-17, 10:16   #1160
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Tusen takk, Polyanna. Jeg skvetter litt når jeg ser han. Har ikke vent meg til at han er så høy og voksen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no