Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-17, 12:36   #21
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Niobe, dei favorittbuksene dine for ei tid tilbake, kva heiter dei? Dei finns også i knevariant og er fantastiske!

Ja, jeg har faktisk en knebuksevariant av dem. Merket er Pulz. Men jeg mener helt på alvor at de er for varme til sydenbruk..! Shorts er jo noe ganske annet, det er jo 40 cm med stoff i forskjell, faktisk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 13:00   #22
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, jeg har faktisk en knebuksevariant av dem. Merket er Pulz. Men jeg mener helt på alvor at de er for varme til sydenbruk..! Shorts er jo noe ganske annet, det er jo 40 cm med stoff i forskjell, faktisk.

Eg har også ei men kom ikkje på kva den heiter. Syden er uaktuelt i dei ja, men Sunnmøre fungerer

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 18:48   #23
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Jeg går bare ikke i kort shorts uansett hvor varmt det er. Den må i det minste dekke lårene omtrent til knærne. Kjole liker jeg heller ikke. Det gnisser mellom lårene. Jeg fant shorts til knærne på HM i fjor sommer. Tynt og deilig stoff.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 18:54   #24
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Hm, hos meg er det bein og overkropp som må luftes når det er varmt. Jeg takler ikke lukkede sko med sokker i, og ikke langermede gensere med antydning til hals. Jeg har aldri vært varm på lårene, bortsett fra når jeg går med trange bukser. Men nå unngår jeg å dra på ferie til steder der det er særlig mye varmere enn en deilig norsk sommerdag, så det kan ha noe med saken å gjøre.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 18:56   #25
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Jeg har det akkurat på samme måte.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no