Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trinny og Susannah hold-in-produkter - noen som har?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-13, 21:41   #1
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 473
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Trinny og Susannah hold-in-produkter - noen som har?

Har du noe av dette? I tilfelle hva, og hvor fornøyd er du?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 23:13   #2
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trinny og Susannah hold-in produkter - noen som har?

Jeg synes de er forholdsvis gode produkter. Har noen tummy reducer produkter og har hatt de i årevis. God kvalitet.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 23:35   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trinny og Susannah hold-in produkter - noen som har?

Jeg har denne, bare at den er kortere så jeg kan bruke den til bukser. Kjempefornøyd.
http://www.miinto.no/p-178162-trinny...dy-shaper-skin

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 14:40   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trinny og Susannah hold-in produkter - noen som har?

Drar opp denne jeg. Ser etter noe shaperaktig ala denne her. Men mistenker at den blir snau i XL da jeg er mer str 44. Noen som vet om noe bra man kan få kjøpt?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 15:14   #5
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trinny og Susannah hold-in produkter - noen som har?

Jeg har fra Spanx som er fantastisk god. Latterlig dyr, men kjempekvalitet som holder i evigheter. Kjøpte min fra usa, mener jeg har sett på Høyer til rundt 1000 kroner.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 15:16   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trinny og Susannah hold-in produkter - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Drar opp denne jeg. Ser etter noe shaperaktig ala denne her. Men mistenker at den blir snau i XL da jeg er mer str 44. Noen som vet om noe bra man kan få kjøpt?

Jeg har en sånn, men føler meg så latterlig og inneklemt med en sånn at jeg aldri bruker den.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 15:27   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trinny og Susannah hold-in produkter - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg har en sånn, men føler meg så latterlig og inneklemt med en sånn at jeg aldri bruker den.

Men jeg er singel, så biter det nok i meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 17:43   #8
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Trinny og Susannah hold-in produkter - noen som har?

Jeg har en all-in-one body smoother, tror jeg den heter. Sånn underkjole-sak. Den er stor i størrelsen. Etter størrelsestabellen burde jeg hatt medium, men small er så stor at den ikke holder inn magen i det hele tatt (nå skal jeg ikke påstå at jeg har så mye mage å holde inn heller, altså). I og med at den ikke er så stram så føles den grei å ha på, og jeg bruker den under kjoler der alt av undertøy ellers lager synlige "bulker", og den fungerer fint til å jevne ut den slags.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 18:23   #9
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trinny og Susannah hold-in produkter - noen som har?

Jeg har en underkjole fra de. Sånn som tar fra under puppene til litt ned på lårene. Er veldig fornøyd og har hatt den i mange år. Jeg er en str 52/54, men bruker xl og det er ikke no for smått.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 19:32   #10
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trinny og Susannah hold-in produkter - noen som har?

Jeg har en slik heldrakt med hull til å gå på do. Den holder inn som bare det, men det er vanskelig å gå på do med promille så jeg anbefaler heller den med skjørt.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 20:37   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trinny og Susannah hold-in produkter - noen som har?

Anbefaler Spanx over Trinny og Susannah.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 23:14   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trinny og Susannah hold-in produkter - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Anbefaler Spanx over Trinny og Susannah.

Ok? Prøvd begge?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 23:15   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trinny og Susannah hold-in produkter - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg har en underkjole fra de. Sånn som tar fra under puppene til litt ned på lårene. Er veldig fornøyd og har hatt den i mange år. Jeg er en str 52/54, men bruker xl og det er ikke no for smått.

Ok, det er kjekt å vite.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-17, 00:00   #14
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trinny og Susannah hold-in produkter - noen som har?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg har en slik heldrakt med hull til å gå på do. Den holder inn som bare det, men det er vanskelig å gå på do med promille så jeg anbefaler heller den med skjørt.

Helt enig, helt super i måten den holder inn og former kroppen men virkelig helt håpløs til toalettbesøk (både i edru og promilletilstand for meg)

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no