Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Neglelakkfarge på vinteren

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-17, 20:05   #21
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Når jeg titter i skapet med negllakk ser jeg Fifty shades of burgunder.... men det er OPI fargen jeg er mest fornøyd med.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 08:46   #22
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Akkurat nå har jeg en nydelig lysblå fra OPI, I Am I What I Amethyst

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 12:12   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

OMG. Anbefaler gel-lakken til Isadora! Har gått med den i 3 dager nå, og den har ikke en skramme! Normal lakk må jeg bytte etter 2, maks 3 dager. Denne reklamerer for at den skal holde en uke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 12:31   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Den burgundre du viste var nydelig farge. Jeg har egentlig dekket opp den fargen godt med 2 typer og klarte å bestille en dus rosa farge på ebay og den kom i går.
Bestilte 8. og den kom i går, den 17. Så nå har jeg på denne.

Veldig lite farge da men synes det er litt lekkert med sånn også. Iallfall når neglene er litt lange og alle er i samme lengde.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 12:58   #25
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

OMG. Anbefaler gel-lakken til Isadora! Har gått med den i 3 dager nå, og den har ikke en skramme! Normal lakk må jeg bytte etter 2, maks 3 dager. Denne reklamerer for at den skal holde en uke.

Krever den led lys?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 13:13   #26
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Krever den led lys?

Nei.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 13:19   #27
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Må den ha en spesiell overlakk over sånn som Essie sin gellakk har?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 16:53   #28
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Ja, det er en overlakk til den.
Og hos meg begynner den (også) å flasse etter en halv dag.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 10:03   #29
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Dette med olje har eg ikkje forstått: Dersom ein har dette på kvar kveld - legg ein det oppå neglelakken?? Eg har lurt veldig på dette. Trudde det måtte brukast på "bar" negl, og tenkt at dette ikkje var bra underlag for lakk.

Har fryktelige sprø og skjøre negler, og jentungen likeså. Vi har lyst på negler!

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 11:29   #30
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Jeg har penslet utenpå neglelakk og det har iallefall funket fint.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 12:31   #31
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Må den ha en spesiell overlakk over sånn som Essie sin gellakk har?

Ja, man kan velge mellom blank og matt. Jeg valgte blank.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 12:31   #32
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Ja, det er en overlakk til den.
Og hos meg begynner den (også) å flasse etter en halv dag.

Tok du to lag med lakk under da?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 15:37   #33
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tok du to lag med lakk under da?

Ja. Men ingenting sitter for tiden så det er sikkert neglene mine og ikke nødvendigvis lakken.

Bruker nå olje og neglebalsam hver dag for å se om det hjelper. De ser tørre ut men deler seg ikke og er ikke sånn spesielt sprø egentlig.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 17:20   #34
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Hm. Jeg har nok veldig bra negler, for har aldri hatt noen problemer med dem. Har også veldig bra hårvekst (over alt), så mulig det har en sammenheng....?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 09:31   #35
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har vekslet mellom en fra Sally Hansen og CND Solar Oil. Har en stående på nattbordet og smører på neglebånd og negler når jeg legger meg. Neglene mine er nå steinharde.

Jeg vil bare takke for dette tipset. Jeg har brukt CND Solar Oili noen uker og jeg kjenner stor forskjell på neglene mine.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 09:57   #36
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg vil bare takke for dette tipset. Jeg har brukt CND Solar Oili noen uker og jeg kjenner stor forskjell på neglene mine.

Hvor får jeg kjøpt disse? er det noe Kicks har eller må jeg et annet lurt sted?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 10:24   #37
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvor får jeg kjøpt disse? er det noe Kicks har eller må jeg et annet lurt sted?

Jeg kjøpte på eBay.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 11:24   #38
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Så flott at det funket på flere. Jeg pensler fortsatt på denne oljen hver kveld og det hjelper helt klart på å holde neglene harde. Ikke får jeg noe stygge neglebånd heller. De er myke og pene.

Det er så mye rimeligere å kjøpe neglelakk på ebay. Forrige jeg bestilte, en fra OPI ble jeg trukket 42,- ink frakt på Masterkortet og det må vel være billig?

Hvilken farge er fin til sommerbruk da?
Jeg har sett litt på korallfarger men tror ikke jeg vil trives med det. Ikke grønne eller lyseblå heller.

Jeg bestilte OPI California Rasberry så får se om jeg tør å bruke den. Ser veldig knæsj ut.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 19:22   #39
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkfarge på vinteren

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Så flott at det funket på flere. Jeg pensler fortsatt på denne oljen hver kveld og det hjelper helt klart på å holde neglene harde. Ikke får jeg noe stygge neglebånd heller. De er myke og pene.

Det er så mye rimeligere å kjøpe neglelakk på ebay. Forrige jeg bestilte, en fra OPI ble jeg trukket 42,- ink frakt på Masterkortet og det må vel være billig?

Hvilken farge er fin til sommerbruk da?
Jeg har sett litt på korallfarger men tror ikke jeg vil trives med det. Ikke grønne eller lyseblå heller.

Jeg bestilte OPI California Rasberry så får se om jeg tør å bruke den. Ser veldig knæsj ut.


Jeg trives heller ikke med corallfarger og har kjøpt noen i rød og rosa for sommeren. Berry Baroq og Rebel red fra Isadora.

Jeg kjøper ofte neglelakk på salg. Har kjøpt masse Isadora gellak til bare 30 kr stk på HM.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no