Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Redigering av film - programvare til PC

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-17, 19:54   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Redigering av film - programvare til PC

Noen som har tips til program som egner seg for videoredigering for en 12-åring? Hun er rask til å finne ut av hvordan ting fungerer, og har tidligere redigert i iallfall 3 ulike programmer, uten at jeg husker navnet på alle. Pinnacle studios var vel det ene, og Windows Movie Maker er det andre, men jeg tror det siste som jeg ikke husker, har vært best. (Selvsagt.)

Vi kan godt betale for noe, hvis det er nødvendig.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-17, 20:18   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Redigering av film - programvare til PC

11-åringen her i huset startet med MovieMaker, men har nå gått over til en Cyberlink PowerDirector. MovieMaker kan være et veldig greit "startprogram" for å forstå det grunnleggende. Adobe Premiere Elements kan også være et greit steg videre etter MovieMaker.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-17, 20:39   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.712
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redigering av film - programvare til PC

Adobe Premiere er det klart beste synes jeg, men det er kanskje litt dyrt? Jeg har det via jobb, så har ikke lenger kontroll på kostnaden. Hva vil hun bruke det til? Er det med sikte på å drive med dette profesjonelt eller drive med som hobby?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-17, 20:59   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Redigering av film - programvare til PC

Premiere elements koster ca en tusenlapp tror jeg. Det er lillebroren til Premiere Pro. Jeg hadde nok valgt det.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-17, 21:08   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Redigering av film - programvare til PC

Hun skal bli den neste store YouTuberen som baker.

Hadde ikke sett for meg at det kostet SÅ mye. Hadde tenkt en 500-lapp var greit, liksom. Må tenke litt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 00:11   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Redigering av film - programvare til PC

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hun skal bli den neste store YouTuberen som baker.

Hadde ikke sett for meg at det kostet SÅ mye. Hadde tenkt en 500-lapp var greit, liksom. Må tenke litt.

Sjekk på Adobe.no om det finnes egen pris for elever. Mulig det gjør det.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 00:15   #7
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Redigering av film - programvare til PC

Det fantes ikke skolepriser på dette.

980,- er prisen ser jeg.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-17, 21:35   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Redigering av film - programvare til PC

Adobe Premiere er mer semiproft/proft - kraftig, men kan være vanskelig å komme i gang med. Da blir Premiere Elements nok gjerne bedre.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no