Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Salg på sko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 21:41   #1
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Salg på sko

Kom over denne siden,og tenkte kanskje noen ville like den ...
Litt begrenset utvalg i str.
Mye billig her da

http://www.silkeboden.no/index.php?g...tekst=Barnesko

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 21:44   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg på sko.

Server not found.
Firefox can't find the server at www.silkeboden.no.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 21:49   #3
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Salg på sko.

Mange flotte sko, her må jeg studere litt nøyere.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 21:50   #4
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Salg på sko.

Leter etter sko og støvler til Mia,slik fant jeg
denne siden.

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 21:55   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg på sko.

Hvordan i huleste får dere opp denne siden?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 22:07   #6
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.013
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Salg på sko.

Kom rett inn på siden.

Men litt for "kjerring" og fem år tilbake for min del altså..

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 22:07   #7
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Salg på sko.

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hvordan i huleste får dere opp denne siden?

Jeg bare klikket på linken og fikk den opp

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 22:46   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg på sko.

Det var fine og billige sko.
Jeg synes det er litt rart at det ikke står hvilke merker skoene har og heller ikke hvilken vidde Elefantenskoene selges i.

Jeg er fristet til å kjøpe, men jeg synes info om nettbutikken var ganske tynn og mangler en del info som jeg liker å ha når jeg handler på nett.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 22:52   #9
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg på sko.

Får ikke opp noenting, jeg.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 23:00   #10
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg på sko.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det var fine og billige sko.
Jeg synes det er litt rart at det ikke står hvilke merker skoene har og heller ikke hvilken vidde Elefantenskoene selges i.

Jeg er fristet til å kjøpe, men jeg synes info om nettbutikken var ganske tynn og mangler en del info som jeg liker å ha når jeg handler på nett.

Enig i at det var lite info, men det går sikkert å sende en mail for nærmere opplysninger.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 23:09   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg på sko.

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Enig i at det var lite info, men det går sikkert å sende en mail for nærmere opplysninger.

Det gjør det.
Hvis det blir aktuelt å handle kommer jeg garantert til å sende mail på forhånd.

Jeg synes det er underlig å forhandle Elefantensko uten å opplyse om vidden på skoene.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 23:10   #12
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg på sko.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det gjør det.
Hvis det blir aktuelt å handle kommer jeg garantert til å sende mail på forhånd.

Jeg synes det er underlig å forhandle Elefantensko uten å opplyse om vidden på skoene.

Ikke alle nettbutikker er like dyktige på produktomtalen!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 22:08   #13
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Salg på sko

Jeg kikket bare på barneskoene jeg.
Dameskoene var ikke noe for meg nei

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no