Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sorel

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-07, 09:33   #1
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sorel

Hvor mye kulde tåler disse?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 09:55   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sorel

Nok.

Jeg fryser aldri i mine, og jeg har kalde føtter.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 14:33   #3
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sorel

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Nok.

Jeg fryser aldri i mine, og jeg har kalde føtter.

Ok, så de er greie å bruke nå som det er -18 her?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 15:23   #4
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sorel

Mine tåler -40.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:19   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sorel

Det kommer an på hvilken modell du velger. Alphatrac-modellen er merket -51 grader.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:38   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sorel

Jeg brukte mine i -20 i dag. Som å gå på en sommereng.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 22:34   #7
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sorel

Kan noen vise meg bilde, slik at jeg kikker etter riktig sko?
Hvis det finnes flere typer mener jeg...

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 22:43   #8
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sorel

Storesøster har brukt sine Sorell Cubs i -12 med bare tynne (og da mener jeg virkelig tynne) ullsokker nedi de siste dagene. Hun er alltid god og varm når hun kommer inn. Tror det står ned til -35 eller -40 på esken.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 22:43   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sorel

Hva slags Sorel er du på utkikk etter?
Til deg selv?
Til barn?

Sjekk www.sorel.com så får du opp de ulike modellene.
Jeg vet ikke hvor mange av disse modellene du får tak i i Norge, men via nett tror jeg de fleste er enkle å få tak i.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 09:02   #10
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sorel

Til barna ja.
Disse som selges på xxl, er det de samme?
Skal innover en tur i morgen, vil bare være sikker på at jeg ikke kjøper feil.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 09:59   #11
Snuta
Fullverdig medlem
 
Snuta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 76
Snuta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sorel

Kjøpte disse skoene på Eurosko i går... Og betalte 599 for dem.

Har aldri vært borti Sorel før, så jeg håper både jeg og minsten blir fornøyd med dem...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg NY1447_415_l.jpg (12,3 KB, 0 visninger)

Sist redigert av Snuta : 26-01-07 kl 10:04.
Snuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:14   #12
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sorel

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Til barna ja.
Disse som selges på xxl, er det de samme?
Skal innover en tur i morgen, vil bare være sikker på at jeg ikke kjøper feil.

De som selges på xxl ser ok ut.

De som selges på Sportshuset har visst ikke uttagbar innerstøvel. Det er mye av poenget med denne typen støvel, for hvis den blir våt, tar du bare innerstøvelen ut og tørker, det går mye fortere enn å tørke f.eks. cherrox.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:20   #13
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sorel

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

De som selges på xxl ser ok ut.

De som selges på Sportshuset har visst ikke uttagbar innerstøvel. Det er mye av poenget med denne typen støvel, for hvis den blir våt, tar du bare innerstøvelen ut og tørker, det går mye fortere enn å tørke f.eks. cherrox.

Jo, men de har jo bare opp til 29? Minstemann kan få disse, men de store må ha større str.
Men de på sportshuset er varme og gode uansett?
Jeg har fine tørkemuligheter her, tørker cherox raskt.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:21   #14
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sorel

Opprinnelig lagt inn av Snuta, her.

Kjøpte disse skoene på Eurosko i går... Og betalte 599 for dem.

Har aldri vært borti Sorel før, så jeg håper både jeg og minsten blir fornøyd med dem...

Oj, hvorfor kjøper du så dyre når du får til 199,- ?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:32   #15
Snuta
Fullverdig medlem
 
Snuta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 76
Snuta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sorel

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Oj, hvorfor kjøper du så dyre når du får til 199,- ?


Jeg visste egentlig ikke hva jeg var på jakt etter. Men når jeg så at de holdt ned til -32 etc, så var valget lett i skobutikken lissom.
Har aldri vært borti skomerket før, så jeg får trøste meg med at det er det som er grunnen....

(ps: kjøpte i str 32 da.. til minsten på 5 år.. Aner ikke om jeg hadde fått de til 199,- et annet sted da, ettersom han har så stor str)

Snuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:57   #16
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sorel

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Jo, men de har jo bare opp til 29? Minstemann kan få disse, men de store må ha større str.
Men de på sportshuset er varme og gode uansett?
Jeg har fine tørkemuligheter her, tørker cherox raskt.

De er sikkert like varme, men jeg har et par andre innvendinger: De sitter antagelig dårlig på foten, fordi det ikke er noen stramming over vristen, og de har ikke snøring øverst, så det kan komme snø nedi skoen. Det er ekstra viktig for litt eldre barn, som ikke like ofte bruker dress eller overtrekksbukse.

Jeg ville ikke kjøpt de støvlene de selger til 199 på Sportshuset. Du får Footis Sorel-kopi til samme pris; jeg vet ikke om de er like varme, men datteren min har dem nå, og hun har aldri klagd ihvertfall.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 11:05   #17
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sorel

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

De er sikkert like varme, men jeg har et par andre innvendinger: De sitter antagelig dårlig på foten, fordi det ikke er noen stramming over vristen, og de har ikke snøring øverst, så det kan komme snø nedi skoen. Det er ekstra viktig for litt eldre barn, som ikke like ofte bruker dress eller overtrekksbukse.

Jeg ville ikke kjøpt de støvlene de selger til 199 på Sportshuset. Du får Footis Sorel-kopi til samme pris; jeg vet ikke om de er like varme, men datteren min har dem nå, og hun har aldri klagd ihvertfall.

Mine er jo vant til å bruke cherox. De bruker alltid dress/bobblebukse over.
De foretrekker cherox fremfor vintersko, så jeg tror ikke det blir noe problem.
Jeg får høre med de.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no