Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-06, 14:01   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Vi har reservert oss mot reklame og har klistremerke på postkassa. Likevel ender vi opp med kilovis med reklame i året fordi det går egne reklamebud rundt og legger de på dørmatta vår i stedet. Finnes det noen måte å unngå dette på?

Vi bor i blokk og abonnerer ikke på noen avis.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:29   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Jeg drar frem denne eldgamle tråden i håp om at noen kanskje vet svaret. jeg er så lei av å bli møtt av reklame når jeg åpner døra!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:33   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Vi har samme problemet. Om det hjelper.

Jeg tror det er vanskelig å reservere seg mot søppelet, jeg vet at det var tatt opp som sak i borettslagsstyret, men at de ikke ville nekte reklamelevering av det slag - for det er jo noen som vil ha det. :dunk:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:35   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Kommer de til faste tider?
I så fall ville jeg (de dagene reklamen kom) klistret opp en diger lapp der det sto at jeg ikke vil ha reklamen.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:49   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Kommer de til faste tider?
I så fall ville jeg (de dagene reklamen kom) klistret opp en diger lapp der det sto at jeg ikke vil ha reklamen.

Nei - men inntil nylig var det oss de ringte på hos for å komme seg inn nede. La meg si det sånn, jeg eksploderte litt en dag


Sist redigert av Mei : 14-02-07 kl 23:06. Årsak: har vel ikke endret noe!? :snurt:
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:00   #6
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nei - men inntil nylig var det oss de ringte på oss for å komme seg inn nede. La meg si det sånn, jeg eksploderte litt en dag

Jeg forstår godt at du blir irritert. Her ringte de også på en del før, men jeg åpnet aldri døra, så nå har de sluttet med det i alle fall! Vi hadde mye reklame på dørmatta her før, men nesten aldri nå lenger. Har klistret et "nei takk til reklame" på inngangsdøra og sagt fra til avisbudet gjentatte ganger at jeg ikke vil ha.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:05   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

quoting av skrivefeil. Også en grov en også!!


Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:11   #8
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Jeg kan sikkert finne opp en dørmatte som hyler når det kommer reklame på den.

Evt en matte med påskrift.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:13   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg kan sikkert finne opp en dørmatte som hyler når det kommer reklame på den.

Evt en matte med påskrift.

Da må den hyle på et språk jeg ikke kan - budet så nemlig månebedotten ut da jeg kjeftet (på nordnorsk) sist og gjorde "jeg skjønner ikke hva du sier" bevegelser.

Jeg sier ikke hva jeg svarte han med *synke gjennom gulvet*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:18   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Det kan så "LAKABÅDL" på den.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 07:47   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det kan så "LAKABÅDL" på den.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 09:10   #12
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Du kan bruke de samme klistremerkene du får på posten hvor det står; Ingen reklame (eller noe slikt).

Det skal respekteres.

Her jeg bor har vi en luring som slenger all reklamen i bunker rett innenfor oppgangsdøren... Grubler veldig på hvordan jeg skal få tatt den rakkern!!!

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 09:25   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Her jeg bor har vi en luring som slenger all reklamen i bunker rett innenfor oppgangsdøren... Grubler veldig på hvordan jeg skal få tatt den rakkern!!!

Vi har også en sånn.

I Oslo er det avisbudet som får ekstrabetalt for å gå med reklame. Du kan ringe til Aftenposten distribusjon (som distribuerer alle abonnementsavisene tror jeg?) og reservere deg.
Til dem kan du også sladre på avisbud som legger igjen bunker med reklame i oppgangen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 09:33   #14
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi har også en sånn.

I Oslo er det avisbudet som får ekstrabetalt for å gå med reklame. Du kan ringe til Aftenposten distribusjon (som distribuerer alle abonnementsavisene tror jeg?) og reservere deg.
Til dem kan du også sladre på avisbud som legger igjen bunker med reklame i oppgangen.

Tusen takk.. det skal jeg forsøke

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 23:10   #15
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man reservere seg mot reklame på dørmatta?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Du kan bruke de samme klistremerkene du får på posten hvor det står; Ingen reklame (eller noe slikt).

Det skal respekteres.

Her jeg bor har vi en luring som slenger all reklamen i bunker rett innenfor oppgangsdøren... Grubler veldig på hvordan jeg skal få tatt den rakkern!!!

Ring til den bedriften/butikken som reklamen er for. Finn ut hvilke reklame-bud-firma de bruker. Ring og finn ut hvem som går ruta. Oppsøk stakkaren og putt ALL reklamen i skolesekken hans/hennes. . . :trøtt:

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no