Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg i julegave?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-21, 20:41   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Air Pods og teppe til stua.

Teppe til stua ja ... der sier du noe. Ønske oss tilskudd til det, fra svigers kanskje? I fjor ønsket vi oss tilskudd til nytt stuebord.

Må bare finne ut hvilket teppe vi har lyst på ...

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-11-21, 21:10   #42
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Grytekluter i silikon og snille barn.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-21, 07:48   #43
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

I år ønsker jeg meg

Gavekort på garn
Hoka sko til å bruke på jobben
Ett bilde/trykk

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-21, 08:38   #44
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Jeg ønsker meg mange store, tykke og varme lammeskinn/saueskinn til å sitte på rundt bålpanna i vinter.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-21, 08:47   #45
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

-Øredobber (gullfargede ringer) med små steiner i mange farger. Har sett det et sted, men finner dem overhodet ikke igjen. Maanesten har noen som ligner.


Kan det være disse?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-21, 08:52   #46
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Ja, angående smykker. Jeg så her inne en gang en ring som var formet som en v på fingeren, passer for eksempel på langfinger. Nå klarer jeg ikke å huske hvem eller hvor, noen som har peiling?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-21, 09:52   #47
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Lang morgenkåpe i sateng eller noe liknende mykt stoff.
Slip-in tøfler med myk pels, liknende Uggs tøfler men må ikke være det merket.
Kremstæsj for ansikt som er mot rynker
Øredobber med perle
Puter i mørkebrun/blå/lys farge som passer til sofaen
Et stort ullteppe som passer til sofaen
Litt dyr sjokolade som jeg aldri kjøper selv, sånn som selges i gavepakning til jul og som IKKE er fra Europris!!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 03-11-21 kl 11:08. Årsak: Kom på noe mer..
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-21, 18:31   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Kan det være disse?

De ligner. Men de jeg så var billige. 2-300 kr.

Maanesten har også noen som ligner:

https://pepperstores.com/products/nu...iABEgKNt_D_BwE

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-11-21, 23:35   #49
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

De ligner. Men de jeg så var billige. 2-300 kr.

Maanesten har også noen som ligner:

https://pepperstores.com/products/nu...iABEgKNt_D_BwE

De var kjempefine. Jeg ønsker meg også sånne øreringer.
Har sett på disse: https://www.bjorklund.no/petra-oreri...er-bose10005gp

og disse: https://www.bjorklund.no/oreringer-r...-page-product1

Ønsker meg også ring i den serien.

Og ulljakke tror jeg, kanskje en boblevest.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-21, 07:27   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

De var kjempefine. Jeg ønsker meg også sånne øreringer.
Har sett på disse: https://www.bjorklund.no/petra-oreri...er-bose10005gp

og disse: https://www.bjorklund.no/oreringer-r...-page-product1

Ønsker meg også ring i den serien.

Og ulljakke tror jeg, kanskje en boblevest.

Se der ja! De øverste der var kjempefine! (Ja, begge to var fine!) Jeg må ta meg en tur på Bjørklund og se dem live.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-21, 08:45   #51
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Av ting:
- toalettmappe (kanskje jeg får reist bittelitt de neste årene?)
- klokkerem i metall
- morgenkåpe

Av verdi:
- ikke forverret helse
- at barna mine har det bra og klarer seg bra. Mer enn noen gang ønsker jeg meg det.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-21, 14:02   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Jadda. Jeg sendte altså et bilde av de Bjørklund-øredobbene til mannen og aa jeg ønsket meg dem. Han svarte ikke, men et par timer senere fikk jeg en mail: Kjære ****. Her er din ordrebekreftelse. Takk for at du valgte å handle hos Bjørklund.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-21, 14:07   #53
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jadda. Jeg sendte altså et bilde av de Bjørklund-øredobbene til mannen og aa jeg ønsket meg dem. Han svarte ikke, men et par timer senere fikk jeg en mail: Kjære ****. Her er din ordrebekreftelse. Takk for at du valgte å handle hos Bjørklund.

Lov å fnise litt? Bare å glede seg til juleoverraskelsen, Hyacinth.

Jeg var smart nok til å handle en konfirmasjonsgave til Knøtto via mannens konto hos nettbutikken, ettersom jeg kom på på forhånd at hun har tilgang til min.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-21, 14:10   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Anda, det samme skjedde i fjor. Da fikk jeg en mail fra Elkjøp om installering av høyttaleren jeg ønsket meg. Trodde han hadde lært da. Husker han syntes det var dumt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-21, 14:20   #55
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jadda. Jeg sendte altså et bilde av de Bjørklund-øredobbene til mannen og aa jeg ønsket meg dem. Han svarte ikke, men et par timer senere fikk jeg en mail: Kjære ****. Her er din ordrebekreftelse. Takk for at du valgte å handle hos Bjørklund.

Håper du ikke pakker opp en cd av Joni Mitchell da.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-21, 14:22   #56
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Håper du ikke pakker opp en cd av Joni Mitchell da.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-21, 14:35   #57
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Håper du ikke pakker opp en cd av Joni Mitchell da.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-21, 14:50   #58
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Anda, det samme skjedde i fjor. Da fikk jeg en mail fra Elkjøp om installering av høyttaleren jeg ønsket meg. Trodde han hadde lært da. Husker han syntes det var dumt.

Men hvordan går det ? Har dere felles mail eller auto inn logg på diverse sider fra felles pc?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-21, 15:01   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Men hvordan går det ? Har dere felles mail eller auto inn logg på diverse sider fra felles pc?

Begge deler. Vi har en felles mail som vi har brukt i tjue år, der går alt sånn fellesgreier til. Men vi har også egne mailkontoer. Men dette kan også skyldes sånn autoinnlogg, som du nevner. Ja, at vi har kjøpt noe der tidligere, altså. Og så ligger infoen inne allerede.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-21, 15:04   #60
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave?

Han er en handlingens mann da, Hyacinth! Det er så lenge til jul at du sikkert har glemt hva det er.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no