Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Salat til gryterett

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-14, 18:43   #1
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Salat til gryterett

Skal i besøk i morgen, og jeg har sagt jeg kan ta med kake og salat. Kaken er under kontroll,men jeg står litt fast med salaten. Vet at verten skal lage forskjellige typer gryteretter. Både med oksekjøtt, svin og kylling. Så jeg kunne tenke megen frisk salat, gjerne med mango eller noen. Noen som har en god oppskrift på det?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 20:23   #2
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Salat til gryterett

Tørket mango i små biter, og hvitløkskrutonger er godt i salat.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 21:01   #3
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Salat til gryterett

1 mango og 1-2 advocado i små terninger med en bunt gressløk finhakket med vinagrette, 1 ss hvitvinseddikk 3 ss extra Virgin olivenolje.

Det holder som sidedish til 2-3 personer.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 21:09   #4
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Salat til gryterett

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

1 mango og 1-2 advocado i små terninger med en bunt gressløk finhakket med vinagrette, 1 ss hvitvinseddikk 3 ss extra Virgin olivenolje.

Det holder som sidedish til 2-3 personer.

Er dette godt til gryte? Vi blir 25 stykker, så er det noe som passer oppi der slik at jeg kan spe den ut?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 21:14   #5
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Salat til gryterett

Du kan sikkert ha i parmesan eller manchego ost i tillegg. Kanskje hadde feltsalat passet til? Jeg personlig hadde heller kjøpt flere mango og advocado.

Jeg bruker det til curry med ris feks. Du kan jo supplere med tomat, mozzarella, vårløk og balsamico dressing til.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no