Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lure løsninger i huset

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-10, 22:44   #30
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har akkurat flytta inn i vårt nyrenoverte hus og jeg må si jeg er veldig fornøyd med garderobeløsningen vi valgte på soverommet. Soverommet måler kun 2.8m x 3.9m med dør på den ene kortveggen og vindu på den andre. Vi grublet fælt på hvordan vi kunne få mest mulig garderobeplass på den lille plassen og endte med å lage en garderobe over senga-løsning. Da har vi fått hvert vårt 100 cm garderobeskap på hver side av sengen som går helt opp til taket og 3 veggskap over sengen som måler 60 cm i bredde hver. Det er både pent og rommer utrolig mye mer enn alternativet som var å lage en 160cm bred skyvedørsgarderobe på veggen ved siden av døra. Kan ta bilde hvis noen vil se?

Jeg vil gjerne se bilde.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no