Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-24, 12:02   #12
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.183
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!

Påskelabyrinten har alltid vært samlingspunkt i familien min i påska. Like mye som å høre på radioen har vi prøvd å løse gåtene selv, og det er jo så morsomt, vi er en typisk quizfamilie med mye generell kunnskap.
De siste årene synes jeg Påskelabyrinten har vært slitsom, lite underholdende og irriterende. Som Syrinx sier, googling sekund for sekund er dårlig radio.
Jeg skjønner så godt at Viggo Valle blir utålmodig og irritabel, tenk å legge mye jobb i spennende gåter, og så bruker innringerene tid på å lese meldinger fra kreti og pleti uten å ha resonnementet bak svaret.
Jeg håper de greier å revitalisere programmet og lager et konsept som er mer underholdene og basert på kunnskap, ikke på hvor mange du har rundt deg som er flink å google.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no