Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til menn i 20-30-årene

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-23, 17:10   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gave til menn i 20-30-årene

Mannen har tre brødre i alderen 21-33. Alle tre single og de to yngste bor fortsatt hjemme. Jeg sliter med å finne på noe til dem. De er plaget med mye allergier, så parfyme/såpe og matgaver utgår. Og vi har såpass lite kontakt at jeg har lite peiling på interesser eller størrelser.

Har noen gavetips som favner vidt? Vi må kjøpe noe, men jeg klarer ikke å komme på noe lurt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 17:12   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til menn i 20-30 årene

Min bror, med omtrent samme spec har jeg pleid å kjøpe lue, vanter og enkle hettegensre uten noe trykk på til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 17:22   #3
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til menn i 20-30 årene

Gavekort på senter hadde jeg kjøpt da.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 20:23   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til menn i 20-30 årene

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Gavekort på senter hadde jeg kjøpt da.

Da tror jeg man bør være sikker på at de kommer til å bruke det - altså at det er butikker der som har ting de bruker.
Generelt visakort er bedre, tror jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 20:44   #5
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gave til menn i 20-30 årene

Kinogavekort?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-23, 22:29   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gave til menn i 20-30 årene

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Min bror, med omtrent samme spec har jeg pleid å kjøpe lue, vanter og enkle hettegensere uten noe trykk på til.

Gikk for denne. Bestilte denne luen i tre ulike farger https://www.boozt.com/no/no/samsoe-s...77152/11193564 Må sikkert ha noe lite til, men da er det ikke så farlig hva det er.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-23, 00:46   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til menn i 20-30 årene

Jeg sliter også, med min 20 år gamle nevø. Usikker på lue, for jeg er ikke helt sikker på stilen hans. Tror heller ikke gavekort på senter er noe poeng, for han er ikke typen til å sette pris på å gå på shopping, det vil være mer et pliktløp enn en gave. Han er lærling og tjener penger selv, og bor hjemme, så jeg har ikke lyst til å gi penger. Interessene er stort sett hest (hvor han akkurat har kjøpt seg en) og gaming. Ikke så lett å kjøpe noe relatert til noen av delene, tror han har det meste der. Eller er det noe hesterelaterte forbruksvarer man aldri får nok av når man driver med hestesport? Som er innenfor et tantebudsjett altså (noe hesterelaterte greier svært sjelden er).

Jeg har tidligere kjøpt sånt som t-skjorter, votter, ridestrømper, superundertøy etc, og kosmetikk som dusjsåpe, deo, shavingkrem o.l. Spørs om det får bli noe sånt i år også, om jeg ikke kommer på noe lurt. Så kom gjerne med flere tips, selv om zinatara har funnet sin løsning (som for øvrig var et godt forslag til andre jeg har på gavelista mi, så takk!)

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-11-23 kl 00:51.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-23, 07:29   #8
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til menn i 20-30 årene

Man får aldri nok grimer, leietau, Himalayasalt, børster, hovskraper, fleece dekken, bandasjer, underlag, ridevanter etc

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-23, 07:33   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til menn i 20-30 årene

Bortsett fra vanter ville jeg ikke ant hva jeg skulle gått for blant disse tingene, jeg har virkelig ikke greie på hest, det er en helt fremmed verden for meg.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-23, 07:42   #10
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til menn i 20-30 årene

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Bortsett fra vanter ville jeg ikke ant hva jeg skulle gått for blant disse tingene, jeg har virkelig ikke greie på hest, det er en helt fremmed verden for meg.

Bort sett fra dekken og grimer er det ikke str eller all verdens preferanser. Jeg har rooooooosa børster
Så du får ikke gjort så mye feil.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-23, 08:06   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til menn i 20-30 årene

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Bort sett fra dekken og grimer er det ikke str eller all verdens preferanser. Jeg har rooooooosa børster
Så du får ikke gjort så mye feil.

Ha ha, rideskoleelevene hans ville sikkert blitt imponert om han hadde råååsa børster. Jeg bestilte akkurat et par varme vinterridevotter, sånn hel vott med løs lillefinger, og satser på at det blir bra. Han har sikkert skuffen full, men min erfaring er at man sjelden får for mange par votter, og det tror jeg heller ikke han har fått fra oss tidligere. Check! Takk for tips!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-11-23 kl 09:33.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no