Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det noen som har erfaring med Pascal Wear

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-21, 14:55   #1
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Er det noen som har erfaring med Pascal Wear

De har blant annet festdrakter, men også bunadsrelaterte produkter som bunadslips og bunadhårbøyler.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-21, 18:04   #2
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen som har erfaring med Pascal Wear

Til barn?
Guttene mine har hatt konfdresser fra Pascal, og jentungen har hatt noen penkjoler derfra. Synes det har vært ok—>fine plagg. Holdbare nok til å kunne brukes av 2-3 tenåringer i hurtigvekst. God fasong for mine når de ikke har vært helt ferdigvoksne i kroppen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-21, 18:30   #3
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen som har erfaring med Pascal Wear

Ja.
Poden har hatt flere og jeg har solgt endel både dresser, kjoler og tilbehør i butikken.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-21, 08:15   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har erfaring med Pascal Wear

Takk for svar! Jeg tenkte generelt på erfaring med dem. De har noen fine bunadsprodukter, men er vel kanskje ikke akkreditert av bunadspolitiet. Så hvis jeg skulle kjøpe bunadslips derfra for eksempel, er det greit å vite at produktene derfra generelt er bra.

Konteksten er at mannen har søknad inne om norsk statsborgerskap og jeg lurer på om bunadslips kan være en fin gave i den anledning.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no