Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er innafor av varm mat på toget?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-17, 19:30   #101
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Egg lukter jo kjempepromp!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-17, 20:35   #102
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Stor forskjell på matlukt i bil og tog enn matlukt generelt, ja. Det har med bilsyke å gjøre. Jeg blir bilsyk av å lese/kikke på mobil også, og matlukt gjør det hele tusen ganger verre. Hvis jeg legger til at jeg ofte er kvalm tidlig om morgenen (spiser aldri før tidligst 9.00), tror jeg godt jeg kunne vært damen som spydde av Floksas wokede grønnsaker kl. 5.00 om morgenen, og det helt uten at jeg hadde behøvd å være gravid.
Wok til frokost kl. 5.00, Floksa- er det sant?

Helt uproblematisk
Jeg blir togsyk som helvete om jeg ikke spiser. Så det var henne eller meg

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-17, 22:48   #103
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Så det var henne eller meg


Jeg ser den.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-17, 23:01   #104
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Kokt egg i matpakke lukter jo temmelig mye når en pakker opp, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-17, 23:05   #105
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Kokt egg i matpakke lukter jo temmelig mye når en pakker opp, ja.

Jeg er veldig glad i egg på skive, men tar det ikke med meg på toget. På jobb derimot...Men- jeg tar hensyn til kollegene jeg deler kontor med og lar matpakken med egg bli på felleskjøkkenet til det er tid før lunsj. Skulle bare ønske han som ofte har makrell i tomat på skiva hadde gjort det samme....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-17, 23:24   #106
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg er glad jeg ikke har så god luktesans etter å ha lest denne tråden.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 08:23   #107
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er veldig glad i egg på skive, men tar det ikke med meg på toget. På jobb derimot...Men- jeg tar hensyn til kollegene jeg deler kontor med og lar matpakken med egg bli på felleskjøkkenet til det er tid før lunsj. Skulle bare ønske han som ofte har makrell i tomat på skiva hadde gjort det samme....


Akkurat det synes jeg du kan be om. "Hei du, den matpakka di lukter en del. Kan du la den ligge i kjøleskapet på kjøkkenet frem til den skal spises. Det gjør jeg med min som også lukter".

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 08:59   #108
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg er ganske følsom for lukter, men akkurat matlukter går stort sett greit. Da synes jeg det er mye verre å sitte nært folk som lukter røyk eller bruker mye/sterk parfyme, og det handler ikke bare om litt ubehag, men kan fort ødelegge dagen min (migrene). Man trenger kanskje ikke ta med akkurat makrell i tomat på toget eller spraye seg med masse parfyme akkurat den dagen man skal på flytur, selv om begge deler er fullt lovlig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 09:32   #109
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Jeg er glad jeg ikke har så god luktesans etter å ha lest denne tråden.

Jeg har faktisk fått konstatert redusert luktesans. Det var litt upraktisk da jeg hadde barn i bleiealder, men nå ser jeg klart at det har sine fordeler også. Dette er problemstillinger jeg overhodet ikke har.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 09:40   #110
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg har en veldig tolerant nese, og kan konstatere at her lukter et eller annet og så ikke tenke mer på det.
Men jeg ser helt klart at det kan være problematisk med sterke lukter for enkelte. Men så lenge det er tillatt å ha med mat er det ikke akkurat så mye å gjøre med det. Det kan jo og være gode grunner for at folk har med akkurat den maten også.
Egne vogner for de med allergier eller andre problemstillinger hadde jo vært ideelt, men det er kanskje utopisk.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 09:56   #111
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Ja, for meg blir det bare en av tusen ting folk lider av og plages av om dagen. Det går inflasjon i folk som det er noe med, og som det bør tas hensyn til på en eller annen måte. Litt som alle mulige intoleranser folk har for all mulig mat, som etter hvert går ut over de som virkelig er allergiske, fordi folk til slutt bare tar det sånn passe seriøst. Vi lever i et så sterilt samfunn at vi ikke lenger tåler det minste av lukt - kroppslukt, matlukt, avfall, gjødsel, blomster eller hva det måtte være, før vi blir "helt utrolig kvalme". Tåler ingenting av helt normale matvarer, før "kroppen blir helt i ulage", og ingenting av bakterier før vi blir syke. Det slås opp i avisa hvis noen har hatt "en ubehagelig opplevelse", og særlig hvis de i tillegg har fått vondt et sted, eller barnet deres ble lei seg. Jeg tror vi har det litt for godt egentlig.

Det er klart mange har helt reelle, og virkelig store problemer, som man må ta på alvor. Dessverre går det ut over disse, når alle andre hyler opp om hver minste lille ting og hvert minste ubehag de måtte kjenne på.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 31-05-17 kl 18:29.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 10:14   #112
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Ikke nødvendigvis, jeg er superfornøyd med alle de som spiser selvpålagt glutenfritt - det gjør utvalget i butikkene større.
(samtidig så blir jeg ofte oppfattet som fisefin fordi jeg overhodet ikke kan ha smuler i nærheten av min mat, for det er jo ikke så farlig for de som kun unngår gluten).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 10:20   #113
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ikke nødvendigvis, jeg er superfornøyd med alle de som spiser selvpålagt glutenfritt - det gjør utvalget i butikkene større.
(samtidig så blir jeg ofte oppfattet som fisefin fordi jeg overhodet ikke kan ha smuler i nærheten av min mat, for det er jo ikke så farlig for de som kun unngår gluten).

Ja, det er jo en positiv ting da, at utvalget blir bedre for dem som trenger det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 14:01   #114
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Mye heller eggeprompelukt enn svette og gudforby parfyme på reise, altså. Jeg beklager å være nok en sarting som sikkert har det litt for godt, men migrenehodepine (med påfølgende - drumroll - kvalme) i fly på lengre flighter på grunn av brødhølet ved siden av meg som druknet i den dyre musk-parfymen, det er faktisk ganske jævlig, blant alle luksusproblemer.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 15:13   #115
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg har mange ganger tenkt at det hadde vært interessant å ha en tidsmaskin, og reise tilbake til middelalderen, bare for å kjenne hvordan det luktet i byene på den tiden.

Men da slapp de i det minste å sitte på fly eller tog.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 15:18   #116
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Du kan være helt sikker på at det luktet innforjævlig. Og at folk flest døde av smittsomme sykdommer før de var førr.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 15:26   #117
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Du kan være helt sikker på at det luktet innforjævlig. Og at folk flest døde av smittsomme sykdommer før de var førr.

Ja, det må ha vært skrekkelig. Men lurer på om folk var "immun" da (mot luktene altså, ikke mot sykdommene, som jo tok livet av dem), eller om de syntes det var plagsomt. Og hva som skulle til for at man reagerte på en annen persons kroppslukt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 17:46   #118
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har mange ganger tenkt at det hadde vært interessant å ha en tidsmaskin, og reise tilbake til middelalderen, bare for å kjenne hvordan det luktet i byene på den tiden.

Men da slapp de i det minste å sitte på fly eller tog.

Det hørte jeg om på radioen hind dagen. Kvinnene hadde lavendel i muffen for å lukte på når det ble for galt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 17:56   #119
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det hørte jeg om på radioen hind dagen. Kvinnene hadde lavendel i muffen for å lukte på når det ble for galt.

Smart! Også er det sikkert ikke uten grunn at luktesalt ble en hit i sin tid.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 18:24   #120
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Er det noen som vet hva som er regler på tog for dette (og da tenker jeg på allergi). På min lokal,- og regionalbuss er det førstemann som har fortrinn, altså er jeg allergisk mot hund, men det er hund på bussen når jeg stiger på har den rangen, og jeg må ta neste buss.
Er jeg allergisk mot tørrfisk og appelsin, og sitter i bussen og har gitt beskjed må han som kommer med en tørrfisk og en appelsin dinglende vente på neste avgang.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no