Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-09, 07:52   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Vi var på Side Resort i Tyrkia med Ving i fjor. Det er ikke et sunwing-hotell men et SunGarden. Vi var så fornøyd! Det var passelig stort, kjempegod mat (JA det finns god buffet), fantastisk bassengområde, showteam som hadde leker og underholdt barna, flott service og minidisco og show hver eneste kveld. Jeg kunne fortsatt i det uendelige...

Så Sungarden er like barnevennlig og har aktiviteter på lik linje med Sunwing Resort? Det øker jo utvalget en del.

Akkurat for vår del er Kreta ikke aktuelt. Vi er MYE på Kreta, men reiser da sammen med min far og ikke akkurat ultra-familiecharter (for å si det mildt).

Derimot er jeg spesielt interessert i Tyrkia. Jeg forsøker hardt å opprettholde globetrotter-statusen min (globetrotter = ha vært i like mange land som man er år), og jeg har faktisk aldri vært i Tyrkia.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 08:51   #22
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Jeg vil tro at det er en grunn til at Pegasos World er et populært reisemål.

http://web2.nazar.no/world;jsessioni...5223BC3.potala

Vi har ikke vært der, men hører folk skryter veldig.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 10:46   #23
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Alexandra Beach - KRETA

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 18:12   #24
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Ja noen av SunGarden-hotellene har mye av det samme som Sunwing-hotellene har. En venninne av meg sverger til SunGarden-hotellet på Rhodos og er ikke interessert i å prøve Sunwing-hotellet der engang. De har vært på samme hotellet 4 somre på rad.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 19:54   #25
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Ja noen av SunGarden-hotellene har mye av det samme som Sunwing-hotellene har. En venninne av meg sverger til SunGarden-hotellet på Rhodos og er ikke interessert i å prøve Sunwing-hotellet der engang. De har vært på samme hotellet 4 somre på rad.

SunGarden er bra, men Sunwing er i særklasse best på famileferie og langt bedre enn Blue Village til Star Tour. Sunwing tilbyr den komplette familieferie med egne hoteller, egen barneklubb, egen barnemeny/barnebuffet, egne baby/familie-leiligheter, utlån av babysenger, barnevogn. Det er vaskemaskin og tørketrommel på hotellet og har egne barneshow og egne familieshow om kveldene. De ligger et hakk over alt annet jeg har opplevd hva angår familie-anlegg i syden.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 20:04   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Det som passet meg spesielt godt var at Sunwing hadde aktiviteter for oss voksne også. Jeg fikk med meg hele 5 aerobic-økter i løpet av to uker. Det er mye til meg å være. For meg er det mye lettere å få trent når det er i umiddelbar nærhet og ikke minst gratis (selv om reisen hadde sin pris).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 22:19   #27
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Jeg er litt der at jeg har så sansen for Sunwing resort oppleggene at jeg ikke tror jeg hiver meg på noe annet med barn med mindre det er MYE billigere.
Vi har vært på Sandy Bay på Kypros og nå på Rhodos for 2 uker siden. Sandy Bay sitt anlegg er nok lekrest, nyest og nesten som en egen liten by - men dårligere strand og mer "isolert" synes jeg - Aya Napa er jo heller ikke det store. På Rhodos synes jeg anlegget lå mer "integrert i landskapet", rett ned på stranda, flott utsikt fra La Tasca og alt slikt - litt mer slitt, men ikke noe å si på. Lett med taxi til byen og en veldig fin og koselig by.

Vi savner det alle tre og jeg håper vi får til ny tur til en Sunving neste år. Kan den på Mallorca anbefales?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 22:23   #28
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Kan den på Mallorca anbefales?

Jepp - uten tvil! Jeg ville valgt Sunwing Alcudia foran Sunwing Cala Bona. Begge anleggene er kjempeflotte, men stranden og selve byen er triveligere i Alcudia enn i Cala Bona.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 22:26   #29
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Vi farter mest rundt på Kanariøyene, men det aller beste stedet vi har vært med gutta er Sumwing Kallithea på Rhodos. Sumwing i Arguineuin på Gran Canaria er også veldig flott.

Et sted jeg IKKE anbefaler er Blue Village på Bahia Feliz på Gran Canaria. Vi er kanskje litt kravstore, men det stedet var ikke noe for oss. Men vi har et vennepar som digger det. Vi synes maten der er ekkel, de liker den. (Men de har ikke vært like mye på tur som oss og er nok litt mindre kravstore.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 22:28   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Den på Alcudia på Mallorca kan definitivt anbefales. Den andre vet jeg ikke noe om.

Det er forholdsvis kort veien til "byen" i Alcudia. Knerten (1,5) gikk frem og tilbake helt selv hvis vi tok oss tiden til det (sånne småttiser skal se på veldig mye på veien). Vi fikk overraskende god mat, men jeg hadde heller ingen forventninger. Det var også noen butikker hvis man vil shoppe noe annet enn souvenirer.

Anlegget var flott, og deler av boligmassen var helt nyoppusset. Den leiligheten vi bodde i (Vila Princesa) hadde blitt fullstendig restaurert i 2008, og leiligheten var mye større enn noe jeg har vært borti i syden før. Men jeg skjønte at det ikke var like flott hos alle.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 22:31   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Et sted jeg IKKE anbefaler er Blue Village på Bahia Feliz på Gran Canaria. Vi er kanskje litt kravstore, men det stedet var ikke noe for oss. Men vi har et vennepar som digger det. Vi synes maten der er ekkel, de liker den. (Men de har ikke vært like mye på tur som oss og er nok litt mindre kravstore.)

Vi har vært der. Det er greit nok, men ikke mer. Maten er kjedelig (i hvert fall sammenlignet med Mallorca), byen har ikke noe å by på og den har ingen flott strand. Dessuten var det upraktisk med vogn på grunn av alle trappene overalt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 22:39   #32
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Derimot var vi veldig fornøyde med Sunwing Resort på gran canaria.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 22:09   #33
Blåklokketrollet
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Blue village caldera beach på kreta = perfekt barnefamilieferie. (startour)

Denne kan jeg også anbefale på det varmeste. Det er mange som skryter av Kreta som feriemål for familier, man må bare styre unna de største party-stedene.

  Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 22:11   #34
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra familie charterreisemål

sunwing resort og spa Side beach, Tyrkia. Hotellet er vel åpent for 3 sesong nå.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 23:09   #35
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Jeg har kjempelyst å prøve Sunwing Resort-hotellet i Side. Tyrkia er supert, god mat, vennlige folk og billig billig shopping. Nesten ufattelig hvor mye stilige klær de selger til nada og nix prismessig.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 21:44   #36
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Vi drar til Alanya, Tyrkia 1.august. Vi drar til Pascha Bay med Star Tour.

Skal se om jeg kan anbefale det når vi kommer hjem.

Men det SER flott ut der ihvertfall.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 21:53   #37
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.810
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Vi var på Sunwing Arguineguin i april. Vi stortrivdes på Gran Canaria, men kommer ikke til å bo på det hotellet igjen. For all del, vi hadde Royal leilighet, og den var rein og pen og stor, fin, komfortabel og alt det der. Men jeg syns det var lite trivelig uteområde der, og bassengene var så salte at det svei i øynene - guttungen blånekta å bade i dem. (Det var faktisk mer behagelig å bade i sjøen.) Jeg likte heller ikke høyblokkfølelsen - at vi måtte ned sju etasjer med heis for å komme oss ut.

Kommer vi oss noen gang sydover igjen, vil vi gjerne til Gran Canaria, men da kommer vi til å satse på et bungalow-opplegg, slik som bestekompisen til guttungen hadde. Jeg likte tanken på å åpne døra, sitte på terrassen med et glass vin og se på at ungene leika på plena rundt huset.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 22:17   #38
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

:abbonerer og planlegger neste års ferie:

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 22:19   #39
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Ibiscos Garden Blue Star i Rethymnon på Kreta; pr. nå er det Star Tour som flyr dit. Vi reiser igjen og igjen og igjen og igjen ... Perfekt!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 22:34   #40
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra familie charterreisemål

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

sunwing resort og spa Side beach, Tyrkia. Hotellet er vel åpent for 3 sesong nå.

Enig,dette er super bra.Vi var der i fjor og ALT var bra der.Har reist mye med ving,og vært på flere sunving Resort anlegg,det meste er bra,men dette hotellet er jo omtrent helt nytt så standarden er høy.
Var så fornøyd med Tyrkia ifjor at vi valgte det i år også men da Blue Village Pacha Bay i Alanya med Star Tour.Bra men ikke like bra som Ving`s Sunving Resort.

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no