Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hørselvern?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-12, 20:24   #21
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Hørselvern?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Nei. Men jeg bruker det til tider på jobb derimot. Sitter på firemannskontor, der det blir mye prat og mye folk som går ut og inn til tider.

Jeg hadde i det lengste håp om at du satt på kontoret med svære hørselvern på hodet..

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 20:47   #22
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørselvern?

Jeg er alt for dårlig til det og nå er jeg i ferd med å blir straffet for det også.
Jobber mye i støymiljø og kjenner jo at hørselen, særlig dersom det er mye bakgrunsstøy, begynner å skrante.

Så svaret er er nei, dessverre. Og jeg har ikke hverken leke spyler eller leke klipper, men stor og bråkete redskap.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 21:25   #23
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Hørselvern?

Opprinnelig lagt inn av Alias, her.

Jeg hadde i det lengste håp om at du satt på kontoret med svære hørselvern på hodet..

Ja, det hadde vært kuult

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 21:31   #24
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hørselvern?

Opprinnelig lagt inn av Alias, her.

Jeg hadde i det lengste håp om at du satt på kontoret med svære hørselvern på hodet..

Vel...
Det hadde vel sett noe demonstrativt ut.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 21:56   #25
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Hørselvern?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Vel...
Det hadde vel sett noe demonstrativt ut.

Nettopp! Det hadde vært fantastisk.

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:19   #26
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hørselvern?

Både gressklipping og snømåking foregår manuelt, så det er heldigvis ikke nødvendig. De få gangene vi bruker høytrykksspyler har vi heller ikke brukt hørselsvern, men det er ikke så kraftige saker eller lenge i bruk om gangen. Men det er jo lurt å tenke over om man kanskje bør være litt flinkere i en del situasjoner, slik at det fortsatt går an å høre noe som helst når man er over 60...

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no