Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet?
Ja, uten tvil! 49 38,89%
Jeg ville ikke svømt, mannen derimot. 28 22,22%
Meg i undertøyet eller bikini, avbildet i en blad?! Aldri i livet! 21 16,67%
Nei. 28 22,22%
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-09, 11:30   #81
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Den tror jeg du bør utdype før jeg lar PMS-en stikke av med tastaturet.

"folk som alltid skal imponere"? Som i, eh, argumenterer mot deg?

Nei-don`t flatter yourself. Det er jo ikke all argumentasjonen her inne som er like imponerende. (Her kan jeg gjerne slenge med et par av mine egne innlegg også..) Jeg skrev det halveis på spøk, siden vi nå var så godt i gang med Jokke, men selvsagt med en flik av alvor. Jeg blir faktisk irritert over folk som skal "imponere", vel så mye IRL som på FP. (Hadde ingen spesielle her inne i tankene altså.) Utsagn av typen: "Mitt barn smakte ikke sjokokade før han var 7 år", eller enda verre: "Mitt barn skal ikke få smake sjokolade før han er 7"...() irriterer meg. Imponerende?- Helt klart, men jeg lar meg irritere. Så kan man jo hevde at den irritasjonen egentlig kommer av misunnelse fordi jeg ikke er klarer å være like flink selv. Det merkelige er jo at jeg kan bli like irritert på folk som skryter av ting jeg jeg gjør minst like bra selv. (Meget mulig jeg ikke er helt god....? )

Vel, jeg kjenner meg igjen i mye av det Jokke synger om: Har også helt klart "problemer med å omgås overdrevent postive folk"...f.eks.

Men: "Jeg ække aleine, vi er mange som har det sånn." Eller?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 11:33   #82
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nei-don`t flatter yourself, Det er jo ikke all argumentasjonen her inne som er like imponerende. (Her kan jeg gjerne slenge med et par av mine egne innlegg også..) Jeg skrev det halveis på spøk, siden vi nå var så godt i gang med Jokke, men selvsagt med en flik av alvor. Jeg blir faktisk irritert over folk som skal "imponere", vel så mye IRL som på FP. (Hadde ingen spesielle her inne i tankene altså.) Utsagn av typen: "Mitt barn smakte ikke sjokokade før han var 7 år", eller enda verre: "Mitt barn skal ikke få smake sjokolade før han er 7"...() irriterer meg. Imponerende?- Helt klart, men jeg lar meg irritere. Så kan man jo hevde at den irritasjonen egentlig kommer av misunnelse fordi jeg ikke er klarer å være like flink selv. Det merkelige er jo at jeg kan bli like irritert på folk som skryter av ting jeg jeg gjør minst like bra selv. (Meget mulig jeg ikke er helt god....? )

Vel, jeg kjenner meg igjen i mye av det Jokke synger om: Har også helt klart "problemer med å omgås overdrevent postive folk"...f.eks.

Men: "Jeg ække aleine, vi er mange som har det sånn." Eller?


Du har nå noen utrolig artige stunder da! Hva er det med deg og alle smilyene forresten?
Irritasjon er ikke godt for helsen har jeg hørt, hva er vitsen med å irritere seg over de som ikke vil putte i ungene sjokolade før de er sju år? Tenk å frata sitt barn en slik glede, jeg blir litt lattermild av sånt jeg.

  Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 11:41   #83
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.


Du har nå noen utrolig artige stunder da! Hva er det med deg og alle smilyene forresten?
Irritasjon er ikke godt for helsen har jeg hørt, hva er vitsen med å irritere seg over de som ikke vil putte i ungene sjokolade før de er sju år? Tenk å frata sitt barn en slik glede, jeg blir litt lattermild av sånt jeg.

Jeg måtte bare knegge litt over all kneggingen over. Grunnen til at jeg knegget så mye, var jo nettopp at jeg så humoren i det jeg skrev. Får vel presisere litt: Vanligvis himler jeg med øynene over slike utsagn. (Innvendig eller utvendig himling, det kommer an på.) På en god dag blir jeg lattermild, og på en dårlig dag blir jeg irritert.
Så nei, jeg går ikke rundt og er konstant irritert. (Måtte bare ha med en til!)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 11:42   #84
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg måtte bare knegge litt over all kneggingen over. Grunnen til at jeg knegget så mye, var jo nettopp at jeg så humoren i det jeg skrev. Får vel presisere litt: Vanligvis himler jeg med øynene over slike utsagn. (Innvendig eller utvendig himling, det kommer an på.) På en god dag blir jeg lattermild, og på en dårlig dag blir jeg irritert.
Så nei, jeg går ikke rundt og er konstant irritert. (Måtte bare ha med en til!)

Vi kan konkludere med at rine i dag hverken er premenstruell eller irritabel av andre årsaker.

  Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 11:43   #85
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Vi kan konkludere med at rine i dag hverken er premenstruell eller irritabel av andre årsaker.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 13:24   #86
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?

Siden jeg er både premenstruell og generelt irritabel skal jeg holde kjeft, tenker jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no