Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Pris på leie av storband?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-10, 07:17   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pris på leie av storband?

Noen her som har noen ide om hvor mye det koster å få leid inn et storband en kveld? Min mor blir 60 om et par år og vi leker med tanken på å arrangere fest og hun ville blitt så glad for storband.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 09:42   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på leie av storband?

Det kommer helt an på hvor proffe de er og hvor mange spilleoppdrag de har vil jeg tro.
Da jeg spilte fikk vi bare en symbolsk sum, men vi var overhodet ikke proffe og hadde veldig lite spillejobber. Men jeg tror du må regne med noen tusen altså.
Det er vel ei her inne som spiller i storband mener jeg å huske og som sikkert har noe mer vettugt svar til deg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 09:43   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på leie av storband?

Det kommer selvfølgelig helt an på storbandet. Det er omtrent som å spørre "hva koster et hus?".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 09:44   #4
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på leie av storband?

Mamarazzi spiller i et bra storband, kan du ikke sende henne en PM?

Ellers kan du sikkert ta kontakt med norsk korpsforbund i Oslo, for mange korps har internt storband.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 09:47   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på leie av storband?

Mamarazzi var det ja.

Jeg vet om et par band altså hvis du vil ha tips.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 10:27   #6
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pris på leie av storband?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det kommer selvfølgelig helt an på storbandet. Det er omtrent som å spørre "hva koster et hus?".

Jeg ser den.

Jeg har ikke peiling på den slags musikk i det hele tatt. Så det er jo et pekepinn jeg er på jakt etter. Det trenger jo ikke være et superprofesjonelt et, men en viss kvalitet må det nok være for at jubilanten skal være fornøyd tenker jeg.

Tar gjerne i mot konkrete tips.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 10:36   #7
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pris på leie av storband?

Sjekk på musikkhøgskolen, der er det studenter som tar oppdrag ved siden av studiene. De er flinke.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 09:58   #8
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på leie av storband?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Jeg ser den.

Jeg har ikke peiling på den slags musikk i det hele tatt. Så det er jo et pekepinn jeg er på jakt etter. Det trenger jo ikke være et superprofesjonelt et, men en viss kvalitet må det nok være for at jubilanten skal være fornøyd tenker jeg.

Tar gjerne i mot konkrete tips.

Takk for PM - da har du fått svar av meg hva vårt storband tar, repertoar etc.

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no