Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva skal du se på Øya?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-10, 11:58   #61
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Ahhh, strålende fornøyd med gårsdagen! Til og med været tok seg jo opp

Fikk med meg litt av Girls, har aldrig hørt de før men de var bra. Så var det Susanne Sundfør, og etter det Marina & the diamonds Fikk også med meg litt av Flaming Lips, kult band.
Så ble det et par sanger av La Roux, og mestparten av John Olav Nilsen & gjengen.

Og SÅÅÅÅÅ - Robyn For en knallbra konsert!


Kjempefornøyd med dagen, og gleder meg allerede til neste år!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 00:28   #62
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Jeg har akkurat hatt det nærmeste jeg noen sinne kommer en religiøs opplevelse. Også kjent som Motorpsycho.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 03:38   #63
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

zzzzzzzzzzzzzz ikke EN konsert fått med meg, noen låter sleigh bells sove NÅÅÅÅÅh , feste neste år...

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 10:40   #64
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Du er En Av Dem, Juste?

Jeg storkoste meg med Local Natives i går, de var en total overraskelse. Jeg tror jeg har alle godopplevelsene mine på Sjøsiden. The XX var også bra nok.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 10:45   #65
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Jeg gikk etter Big Boi i går, jeg liker ikke flinkisrock og orket ikke sulle rundt til captain & me startet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 11:29   #66
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Jeg hadde en fin familedag på Øya i går. Det er vanskeligere å konsentrere seg om musikken når man har en sjuåring på slep, men desto lettere å oppdage andre deler av festivallivet, sånn som å slappe av på en gressflekk, spise is, hilse på Knerten ( ) og rusle rundt og bare nyte. Vi kom tidlig i går og fikk med oss Lillebjørn Nilsen, Pow Pow, deler av Ingeborg Selnes, deler av Cymbals Eat Guitars, Mhoo, deler av Paul Weller, Local Natives og siste halvdel av Karpe Diem før vi satte kursen hjemover. På Lillebjørn Nilsen var jeg sammen med både sjuåringen og 16åringen min. Morsomt at alle følte at de hadde et forhold til musikken som jeg også forbinder med mine foreldre. Ellers synes jeg Mhoo var morsomt og Local Natives var bra. Sistnevnte hadde mannen kjøpt CDen på forhånd, og vi var forberedt på at det skulle være bra.

Eldstesønnen sorterer Øyasøppel i dag. Heldige han ...

Nesten litt vemodig av festivalen er over for i år. Jeg håper jeg får til å være der til neste år også.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 11:36   #67
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Også må jeg innrømme at jeg aldri har skjønt hva det er med Motorpsycho. Jeg prøvde å like dem på Slottsfjell i fjor, men fikk det ikke helt til. Men veldig mange som ellers liker den samme musikken som meg liker dem.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 12:01   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Mine høydepunkt har vært navigators, Lars vaular, major lazer, LCD soundsystem og specials. Også Baskery på øyanatt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 12:16   #69
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Mine høydepunkt har vært navigators, Lars vaular, major lazer, LCD soundsystem og specials. Også Baskery på øyanatt.

Jeg fikk desverre ikke sett Major Lazer, det er jeg litt lei meg for. Jeg gikk også glipp av halve Robyn-konserten, men slik er det når en jobber.

Scarlett: Jeg er definitivt En Av Dem. Det har jeg vel strengt tatt vært siden 1993 eller deromkring

Mye bra konserter i år, favorittene mine var Motorpsycho (duh!), Robyn, LCD Soundsystem, Against Me!, Marina and the Diamonds, Lillebjørn og Shining. Lett variert kost altså.


Sist redigert av Juste : 15-08-10 kl 17:15. Årsak: glemte jo LCD i farta.
Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 13:27   #70
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Fyrverkeriet!

Eller var det noen andre? Knallbra var det i alle fall, selv på avstand. Vi bør ta med ungene på resten neste år, tror vi hadde likt oss alle sammen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 13:32   #71
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Major Lazer var virkelig den som fikk publikum til å ta av mest. Det var klin umulig å stå rolig. Skamløse gærningen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 14:14   #72
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Mine favorittkonserter i år var La Roux, LCD Soundsystem, Panda Bear og Robyn.

The Flaming Lips og Local Natives var ujevne, men det beste var veldig bra hos begge.

Jeg så bare begynnelsen av Motorpsycho – men det jeg hørte var veldig bra, og de kommer til å få velfortjent knallomtale og skryt for dette showet – før jeg så Lucy Swann og så The xx som begge absolutt var verdt å høre,

Ben "This time baby I’ll be bulletproof" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 16:56   #73
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Jeg så også Motorpsycho, fra backstage på lekteren. Så dere fyrverkeriet mitt?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 17:16   #74
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

Var det du som hadde fanget og trent opp alle trekkfuglene som kom flyvende også aC?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 17:19   #75
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du se på Øya?

But of course. De kom på cue, right?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no