Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Lager du morsdagshilsen på Facebook?
Ja, kun tekst 3 2,46%
Ja, bilder og full pakke 3 2,46%
Nei 71 58,20%
Kunne ikke falt meg inn i halvsøvne 42 34,43%
Facebook? 1 0,82%
Morsdag?! 2 1,64%
Deltakere: 122. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-24, 19:44   #41
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Jeg svarte nei, for moren min er ikke på facebook. (Hun bare leser det som er tilgjengelig uten å logge inn ) Hadde hun vært på facebook så hadde jeg nok gjort det (og til faren min, på farsdagen). I år har jeg vært flink datter og hatt med to av mine døtre på besøk til foreldrene mine, med pen blomst til mamma, så klapp på skulderen til meg

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 21:49   #42
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Nei. Mine foreldre var aldri sånne huske-dag-folk da jeg bodde hjemme, og de er ikke der nå heller. Og jeg har valgt å ikke bry meg om at det forventes at jeg sørger for oppmerksomhet til svigerforeldre. Jeg kjenner litt på at det var null oppmerksomhet til meg heller... men det går greit.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 21:56   #43
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

For meg ville det vært helt unaturlig å skrive noe på FB til mamma, verken mens hun levde eller nå.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 22:00   #44
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Ja. Fordi hun henger der, så jeg tagget henne og så skjer det noe synlig der. (Forøvrig mitt eneste innlegg siden mars i fjor, da jeg tagg om fotballutstyr til et lag i Zambia broren min og nevøer skulle besøke).

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 22:53   #45
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Nei. Vi feirer ikke morsdag, men på generell basis er det lite lovord på Facebook for min del.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-24, 00:30   #46
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Nei. Mamma døde for mange år siden, og jeg legger uansett aldri ut noe på Facebook. Jeg og mine feirer imidlertid det som feires kan, og jeg har fått et fint kort og gave fra barna mine i dag.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-24, 10:29   #47
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Kunne ikke falt meg inn i halvsøvne.

Jeg synes mors- og farsdag er noe tull, og har alltid prøvd å forbigå det i stillhet. Har lykkes med ungene, i hvert fall - ingen av dem tenkte på at det var morsdag i går, enda vi var sammen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-24, 10:35   #48
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Oppdaget seint i går kveld at ene avkommet sender offentlig morsdagshilsen på face, bare ved å tagge sin kone og meg.
Den andre sendte sms om morran.
Jeg har ingen mor å sende noe til.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-24, 10:49   #49
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Så merkelig. Min pleier vanligvis være det, men nå er det dødt.

Det handler vel om at bruken av facebook har forandret seg med tiden. Det brukes mindre og mindre til private ytringer, de fleste bruker det vel mest til nyheter, arrangement, grupper o.l.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-24, 10:52   #50
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Nei, mamma er ikke på FB uansett.

Men jeg besøkte henne da.

Men vi mark3erer morsdag og farsdag, det gjør vi. Somregel ved at jeg og min bros familie besøker mine foreldre. med en gave og noen av våre unger har tegnet kort.
Også ringer vi svingers og mannen bestiller noe blomster med sjokolade og/eller noe drikkevarer levert på døra til sin mor/far. Fra seg eller i samarbeid med sine søstre, alt ettersom. Og svigermor hadde lagt ut på FB i går bilde av det hun hadde fått da. Eller var det snap eller messenger,? Jeg husker bare at jeg har sett det og trykket på noe "liker"-knapp og gratulert , men husker ikke helt eksakt hvor jeg så det.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-24, 09:14   #51
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Nei. Mamma får kort og stor, fin blomsterbukett.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-24, 10:44   #52
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Aldri markert morsdag, så den tanken hadde ikke slått meg engang.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-24, 11:05   #53
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Nei. Ingen av oss er så personlige på FB og gjør ikke så mye utav morsdag.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-24, 14:40   #54
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Jeg har gjort det litt sporadisk tidligere. Ble mindre etter at jeg slettet appen fra telefonen. I år ble det en telefon. Så jeg er nok en av de som har forsvunnet fra feeden til enkelte.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 09:29   #55
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Jeg bruker ikke sosiale medier til verken bursdagshilsener eller andre kjærlighetserklæringer. Jeg scroller meg raskt over andres offentlige klissklass også. For meg er Facebook omtrent som den gamle plakattavla på matbutikken i bygdesentrumet hos oss. Jeg legger ut omtrent det samme på Facebook som jeg kunne hengt opp på nevnte plakattavle. Det er flere som har tilgang til mine ytringer på Facebook enn på tavla på butikken og jeg er ikke komfortabel med stort publikum til slike ting.

Jeg tenker nok ganske likt som hun som skrev denne (jeg tror den ligger åpent): https://www.gd.no/intimitetstyranniet/o/5-18-1953323

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 13:22   #56
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Morsdag, farsdag osv... Ingen slike dager er noen gang eller kommer til å bli markert.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-24, 09:27   #57
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Sendte sms. Holder vell i massevis

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-24, 19:21   #58
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Svarte nei, men det var feil. Jeg skrev en morsdagshilsen til alle mødre inkludert min egen. Jeg sendte min mor morgenlevering på lørdagen, og hadde henne på kaffe og kaker på søndagen. Vi leker ikke feiring her i gården.
Jeg syns forresten det er koselig med dem som skriver hilsener på Facebook. Det er lett å scrolle over om man ikke liker det.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-24, 09:43   #59
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Jeg skrev også en morsdagshilsen til alle mødre.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no