Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er dine beste, dyre kjøp?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 09:52   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Teutoniavogna, etter å ha testet ut dyrt og dårlig fra bl.a. Hartan. Den funker overalt!

Store soveskinnet fra nøstebarn, det har gitt mye trygghet og brukes ennå som koseskinn selv om han ikke vil ha det i senga.
Ullbodyene fra nøstebarn, deilig myke, med god elastikk.
Ergo bæresæle, tar liten plass og jeg trenger ikke velge bæremeis eller vogn, jeg kan ta med begge deler. Sliter ikke ut min dårlige rygg.
Skoene fra Primigi, støtter godt, har bra såle og er pene og klassiske.

Ellers er alle mine blinkkjøp ganske billige.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 10:22   #22
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Leandersengen. Den fantes ikke i Norge den gang, så jeg og ei til drev vill jakt en god stund før vi fikk tak i dem i Danmark. Hun kjørte ned selv, mens jeg kjøpte over internett. Den kostet 5000,- men ligger vel 1000,- høyere her til lands nå. Den er så nydelig! Lillesøster skal også få.

Ulldress med hette fra nøstebarn. Dessverre så krympet jeg den da jeg testet ut ullprogrammet på den nye vaskemaskinen.

Kommer sikkert på flere etter hvert.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 21:32   #23
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.






Spisestolen vi har nå, fra Mutsy - så deilig enkel å tørke av.

Heyh hvem er det du
stera får ikke skaffet dem før til f**ings jul ant. ikke før til MARS.... eeeuh , jeg mistenker stokke for sabotasje.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 21:45   #24
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Heyh hvem er det du
stera får ikke skaffet dem før til f**ings jul ant. ikke før til MARS.... eeeuh , jeg mistenker stokke for sabotasje.

Importerte den selv jeg!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 21:48   #25
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Gt-vogna mi. Genial.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 21:52   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Nøstebarnklærne havner her for mitt vedkommende.
Vi er også veldig fornøyd med Emmaljunga Ceroxen vår, som var utmerket med hardbag og er en fin og romslig sportsvogn fremdeles.
Norrønabæremeisen, som jeg kjøpte brukt og derfor var den ikke så dyr... 5 år gammel, men fremdeles like god!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:00   #27
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Barnehageplassen

Brio-kombivogn årgang 2003. Kjøpt nedsatt til 4000 kr (tror jeg nok det var), innsatsen var nem og lett at ta med seg rundt omkring i huset og ble mindstens mobile vugge. Vognen ble godt brukt i 2 år, og så solgt for 2200 kr.

Tripp Trapp stolen til storebror, som nå brukes av lillebror.

Halvhøye Flexa-senge. Begge guttene har en - storebror med sklie, lillebror med forhæng. Fikk en lokal møbelbutikk til at importere dem fra Danmark. Satser på, at det blir guttenes senge til de engang flytter hjemmefra.

Brio veggstellebord. Plassbesparende, kan hænges på akkurat den høyde man vil, og et deilig stort arbeidsareal. Brukes nå til...ehm at samle rot, men også legge vasketøyet sammen.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 01:44   #28
Ferskna
Fullverdig medlem
 
Ferskna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på landet, nær byen..
Innlegg: 46
Ferskna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Jeg er superfornøyd med:


Blossom sky fra Haba - elsker det! Hun krabber inn og leker i teltet hver dag.. Absolutt et av mine beste kjøp!


Soveskinn fra Nøstebarn (som vi bruker i vogna)

__________________
"Jeg har da aldri sagt at du blir noe lykkeligere av å gjøre husarbeid,
men det blir ihvertfall rent.." - Mamma

Sist redigert av Ferskna : 14-08-19 kl 17:39.
Ferskna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 08:43   #29
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Er veldig fornøyd med OTHen og Trolldressen

Og landsend stelleveska, men den er jo ikke akurat dyr

Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 12:26   #30
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Har bare hatt min Phil and Ted e3 i en drøy uke, men elsker den vogna allerede. Håper jeg blir like fornøyd med den da jeg skal frakte to småttiser i den.
Ellers er jeg strålende fornøyd med pysjen fra Nøstebarn, Odenwälder Holly-posen, ReimaTec-dressen (ikke brukt så mange gangene ennå, men..) og min Skip*Hop Dash.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 03:58   #31
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

  • Bugaboo Cameleon
    Har hatt mye glede av den, særlig på shoppingturer i trange butikker, og jeg gleder meg til å ta i bruk den lune, deilige baggen om noen måneder:
  • Sprinkelsenga
    Var ikke helt sikre på om vi gadd å bruke noe særlig penger på seng, men da pappa ville kjøpe den gjorde vi det. Har ikke angret et sekund, og er særlig glad for det nå, når jeg hører om fler og fler på samme alder som klatrer ut av senga fordi den er for lav, eller må bytte seng fordi den er for kort. Denne er både høy og lang nok til at hun kan bruke den enda en lang stund.
    Har ikke bilde av den, men det er en hvit sprinkelseng kjøpt på Fru Lyng. Amanda tror jeg den heter.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 10:38   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Alt dette har jeg vært veldig fornøyd med:

Reimadressene, Trolldressene, Kavat skinnskoene, Ecco-sko generelt (babysko, gore-tex og sandaler), Brio bagvognen, Emmaljunga Edge sportsvognen med vendbart styre, BabyBjørn stellevesken, BabyBjørn vippestolen, GullUll ullundertøy.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 10:53   #33
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Jeg er faktisk fornøyd med nesten alle vognkjøpene mine. Simo Elegance bagvognen troner høyest og er pakket pent bort til neste mann, Quinny Freestylen duger fortsatt, og Zappen er jo bare helt genial!

I tillegg var den første høystolen, en Prima Pappa fra Peg Perego, veldig god å ha. Nå er den byttet ut med en arvet TrippTrapp, ettersom poden helst står og hopper under måltidene.

Bleiebøtten var også gull verdt, spesielt den første vinteren. Å gå til bossnedkastet et par hundre meter unna, og det i snøstorm ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 12:06   #34
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av Ferskna, her.

Blossom sky fra Haba - Belle Sprell elsker det! Hun krabber inn og leker i teltet hver dag.. Absolutt et av mine beste kjøp!

For et nydelig telt! Er Haba en nettbutikk eller en vanlig butikk?

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 12:17   #35
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

him: Man kan kjøpe haba på www.sprell.no

Mine beste kjøp: Zappen, voksiposen, soveskinnet, reimatec-dressene, elefanten-skoene og fleecesnøggel med hette og armer.

Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 14:35   #36
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Sykkelhengeren Croozer 737 som vi kjøpte i sommer og barnets nye seng (120x200 cm).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 14:42   #37
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Jeg tror dere har nevnt det meste og enda litt til. Jeg kan nevne ullfleecedressene med hette fra Nøstebarn, vognposene fra Ticket To Heaven, vinterdressene fra PoP (selvom vi ikke har brukt dem ennå, de henger fortsatt på utstilling i gangen) og Trip Trap stolene. (Vi har to av det meste, derfor flertall.)

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 15:03   #38
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Bugaboo Cameleon-vogna til Amanda! Synes faktisk ikke den er dyr i forhold til bruksområder og kvalitet. Kjempevogn som har blitt slaktet i forbrukertester, men som rart nok, alle brukerne er kjempefornøyd med... .

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 15:08   #39
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

-Simo bagvogn

-Easywalker (Den vogna ble kjøpt som reisetrille, men etter å ha prøvd den, klarte jeg ikke trille noen annen vogn)

-Reima Tec-dresser

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 22:15   #40
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

- Bugabooen selvsagt

- Slex barnestolen. Den er genial!

- Babysense pustemonitor. Elsker den


Mitt dårligste dyre kjøp er ett stort soveskinn fra Nøstebarn. Skjønner ikke denne lovprisingen av dette. Min datter sov på det en uke, etter dette har den fungret som støvsamler.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no