Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Beste vognpose?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 13:57   #21
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beste vognpose?

Men det ble ikke noen soving i den i dag.
Den har desverre ikke hull til seler, så lillebror krabbet elegant ut.
Skal undersøke hva det evt koster å få laget hull.
Vi fikk den da storebror ble født og har vært god å ha på kalde
dager, men vi har ikke fått brukt den nok, synes jeg.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 14:19   #22
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste vognpose?

hvordan er det med gode gamle voksi da?

Jeg har aldri likt disse, men arvet en i fjor .-- og den syntes jeg var suveren altså! Hadde hørt mye negativt, men nei dette var bedre enn sitt rykte. Lillemor sover lunt og godt og er lang nok til henne


men liker også de Odenwalder posene

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 14:35   #23
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste vognpose?

Jeg har hatt voksi. Den var god og varm, men det ble så mye styr med alle trådene og da vi åpnet den litt falt sidene i bakken og ble skitten.

Nå har jeg en Oldenwalder Holly, den er kjempegod! Lang og varm. Har også en Kaiser lammeskinnspose

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 14:15   #24
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Beste vognpose?

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Er den lengre? Jeg trodde den eneste forskjellen var at XL kan vides ut i sidene...?

Er ikke sikker altså, men venninne mi som har lammy (original) sa at den var lengre enn xl. Hun pleier å ha greie på slike ting.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 22:21   #25
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beste vognpose?

Hm, nå ble jeg brått i tvil igjen. Har ..ja, bestilt og bestilt, hvertfall sagt at jeg vil ha - en Lammy XL fra Rita Holm, som importerer fra Tyskland. Men så leser jeg at hun sliter med å levere til lovet tid. Og så tror jeg at den tyske posen er litt i korteste laget.

Dæven, vanskelig dette!

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no