Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er dine beste, dyre kjøp?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 23:23   #61
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Hm! Det jeg kan komme på i farten er:

- ReimaTec-dressen og Trolldressene
- Ecco Gore Tex sko som Kasper brukte i fjor vinter
- Teutonia dunposen som vi har brukt i kombivogna. Den er kjempegod og myk og varmer godt.
- Sprinkelsengen til Kasper. Den kostet vel rundt 2000,- og har nedfellbar side. Uunværlig. Hjul har den også og det er praktisk.
- Quinny Zapp'en. Morsom vogn som både jeg, sambo og Kasper liker.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:47   #62
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Er så langt fornøyd med Troll-dressen. Tror jeg blir fornøyd med goretex-skoene fra Ecco også.
Har egentlig brukt en god del penger i det siste. Fleecen fra Reima virker fin, og høst/vinterjakken fra Mexx er jeg også ganske fornøyd med.
Har ikke noe superdyrt, som ikke de fleste andre har, tror jeg.

Forresten; bæremeisen var et godt kjøp!

Vi får oss kanskje også en ganske dyr sykkelvogn som sambo så gjerne vil ha. Den bør bli brukt mye.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:50   #63
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Å, skinnposen til vogna er helt fantastisk! Brukt kjempemasse, med og uten lokk. Svært dyr (over 2000 på fru Lyng), men fikk den rimelig i Sverige da vi kjøpte vogna.

Senga er også litt dyr, med hjul og nedtrekkbar side. Synes den er både praktisk og fin.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 23:05   #64
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Bugaboo vogna, et absolutt kjempebra kjøp.
Bleiedunk, vi har felles søppeldunker med resten av gata her jeg bor, 200 meter vekk fra huset, så å gå i allslags vær med en drittbleie er uaktuelt.
Masai sandalene, a lifesaver.
Crocs, herlige "rundt dørene sko"
Investert i ny garderobe til meg selv, inkludert accessories og støvletter :kidoki:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:21   #65
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

  • Sprinkelsenga
    Var ikke helt sikre på om vi gadd å bruke noe særlig penger på seng, men da pappa ville kjøpe den gjorde vi det. Har ikke angret et sekund, og er særlig glad for det nå, når jeg hører om fler og fler på samme alder som klatrer ut av senga fordi den er for lav, eller må bytte seng fordi den er for kort. Denne er både høy og lang nok til at hun kan bruke den enda en lang stund.
    Har ikke bilde av den, men det er en hvit sprinkelseng kjøpt på Fru Lyng. Amanda tror jeg den heter.

Det er den samme som vi har, tror jeg, bare at vi har den i lakket naturhvit. Den er kjempegod! Kostet mye (ca 2000,- mener jeg), har nedfellbar side, hjul og 3 forskjellige nivå på bunnen. Kasper har aldri klart å klatre ut av den. Vel, kun når sengesiden er nede. Kjøpte vår på Babyshop, og mener den het Amanda.

(bilde lånt fra finn.no: )

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:34   #66
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Det er den samme som vi har, tror jeg, bare at vi har den i lakket naturhvit. Den er kjempegod! Kostet mye (ca 2000,- mener jeg), har nedfellbar side, hjul og 3 forskjellige nivå på bunnen. Kasper har aldri klart å klatre ut av den. Vel, kun når sengesiden er nede. Kjøpte vår på Babyshop, og mener den het Amanda.

(bilde lånt fra finn.no: )

Samme sengen har vi, hvitlasert. Kjempefornøyd med den, og synes den er veldig fin. Kjempegreit med den nedfellbare siden for meg som har vond rygg/bekken. Fikk den til halv pris, for den var "fjorårs".

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:06   #67
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Voksiposen er vel den dyreste barneinnvesteringen vi har hatt lengst, tar den med selv om det egentlig var nykjøptgave fra en av mine tanter.

Vippestol fra babybjørn, bare et par uker siden den ble pakket bort etter drøyt halvannet års aktiv bruk. Fungerte som barnevakt under middag da knotten var liten og tv stol det siste året, for ikke å snakke om periodevis turnestativ.

Hm, ja også bilstolen da - men den er jo obligatorisk.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no