Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvordan bli kvitt edderkopper?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-19, 19:21   #1
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Hvordan bli kvitt edderkopper?

Jeg er veldig lite glad i edderkopper. Jeg grøsser bare ved tanken. Men jeg ser at de har en nyttig funksjon. Bare ikke inne i mitt hus! Det kommer stadig vekk nye edderkopper inn i kjelleren, og jeg vil at det skal slutte! Hva gjør jeg?

Har for eksempel Silverline edderkoppjager noe som helst for seg, eller er det bare penger ut av vinduet? Det virker som om man må ha én slik jager på hvert rom - det kan i sannhet bli dyrt, men det kan være verd det om det funker.

Jeg ser at man flere steder anbefaler å spraye med gift. Jeg vil i utgangspunktet ikke spraye med gift, men jeg merker at årets invasjon av edderkopper har gjort at jeg kvier meg for å gå ned i kjelleren. Sånn syns jeg ikke det skal være.

Andre ting man kan gjøre? Kjerringråd?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no