Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bryllupsluring

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-07, 19:09   #1
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bryllupsluring

Hvis du skulle i bryllup, eller ha det, hva hadde du ønsket av mat? Om du kunne ønske deg akkurat det du ville?

Og hvorfor?

Småretter til velkomstdrink, ja igrunn fra du kommer til du går.

Om du ikke har noe ønsker, hva har du vært i som gjorde ett positivt inntrykk?

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:15   #2
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: bryllups luring.

Fikk det akkurat som jeg ville i mitt bryllup.

Først fersk frukt som gjestene fikk mens vi ventet på å sette oss til bords. Drikke både med og uten alkohol til.

Forrett: Kald kyllingfilet med ruccola og en paprikasaus til
Hovedrett: Elgstek med gratinerte poteter og grønnsaker.Den beste steken alle i bryllupet har smakt tror jeg.Har aldri smakt så saftig og god steik!
Dessert: Hjemmelaget vaniljeis med friske jordbær

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:26   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bryllups luring

Kaffe, frukt, mineralvann og champagne/musserende med og uten alkohol og kanskje noe mer smått å tygge på hvis det er lenge mellom vielse og middag.
Til middag er det mye godt å velge mellom, og det hadde ikke gjort meg noe om det var litt utradisjonelt med tapas f.eks. Måtte nok være en fantastisk sjokolademousse til dessert, siden jeg elsker deg. Gode viner til retten er et must, men for min del kan man droppe dessertvin og heller ha kaffe.
Kaffe avec med god konjakk og baileys etc etterpå er også bra. Jeg er ikke noe særlig for kaker, men det er vel kanskje et must. Ellers må baren senere være rikholdig på forskjellige drinker og gode viner.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:48   #4
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bryllups luring

Vi hadde champagne (med og uten alkohol) som velkomsdrink. Mannen min og jeg, og forloverene våre, delte en flaske Dom Perignon 1990 som mannen min hadde spart til nettopp den anledningen. Som småmat hadde vi kjeks med ost på, som servitørene sto på kjøkkenet og smurte.

Forrett: Honningmelon og parmaskinke
Hovedrett: Surstek m/ tilbehør
Dessert: Vaniljeis med ferske jordbær

Ellers hadde vi både øl, vin, cognac, baileys, wiskey, og enda mer champagne etterpå. Og ørtifjørti kaker, selvsagt.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:51   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllups luring

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

siden jeg elsker deg.

Virkelig?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:54   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllups luring

I baren bør det være masse gode whiskyer og god tequila og masse lime. Og så bør det være fatlagret rødvin tilgjengelig. Og god kaffe og kransekake.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 19:59   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bryllups luring

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Virkelig?

Yeah, really!


Den var da så søt at den kan få stå uten redigering…

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 20:07   #8
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Bryllups luring

Jeg liker koldtbord fordi man kan da kan forsyne seg med det man vil og også flere ganger. Jeg synes koldtbord er mindre formelt. Koldtbordet må inneholde både kjøtt, gode salater, fisk og skalldyr.

Tapas hadde også vært et høyt ønske om jeg kunne ønske fritt.

Jeg var i et bryllup der de hadde sjokoladefontene etter middagen. Det var utsøkt! Ved fontenen hadde de frisk frukt og gjærbakst som man kunne dyppe i sjokoladen. Det var en stor suksess, og veldig godt. Jeg tror ikke det var mange som spiste kaker når de kom på bordet.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 20:58   #9
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bryllups luring

Frisk frukt mens man venter på middagen er glimrende, særlig om ting tar tid, noe det ofte gjør i bryllup.
Hva som er best å spise kommer ann på årstiden. Om sommeren er jeg mest glad i tapsa/koldtbord med mye skalldyr og salater. Om vinter/høst er det godt med varm mat som stek.
Den beste desserten jeg har fått i bryllup var i et glovarmt sommerbryllup hvor vi fikk fantastisk god sorbet med fruktbiter i til dessert.
Sjokolademousse er alltid bra det også.
For meg er det viktig at alle har noe godt å drikke, også de som ikke drikker, sånn som meg

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:02   #10
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllupsluring

Jeg husker ikke menyen fra når vi giftet oss. Kongens nye kokk tok seg av den. (måtte jo bare få inn at kokken nå jobber på slottet).

Vi hadde en 5 retters middag + dessert.

Perlehøne var en av hovedrettene, Ishavsrøye en av de andre.

Skulle jeg hatt en like spesiell anledning ville jeg holdt meg langt unna "suppe, steik og is" og hatt noe jeg sjelden spiste ellers.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:18   #11
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllupsluring

Tja...

Jeg fikk servert Tapas i det forrige bryllupet jeg var i og likte det godt!

Men min favorittforrett fikk jeg i et bryllup for mange år siden. Gravet elgfilét. Det var snadder det!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:27   #12
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bryllupsluring

Jeg er litt svak for nattmat. Gjerne pølse med lompe!

Og jeg synes, som flere allerede har nevnt, at det er bra å ha noe mellom vielsen og middagen også (selv om mange bryllupsgjester ofte stikker innom bensinstasjoner på veien, klok av skade).

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 23:12   #13
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bryllupsluring

Det er jo vårt lag jeg tenker litt på, og siden favorittrestauranten i hele verden er lagt ned, så blir det hvertfall ikke der. Sukk..

Men jeg har ikke lyst på noe stive greier, så jeg tror ikke det blir noe 3-retters, den innbyr til taler liksom. Og det bør det bli minst mulig av kjenner jeg.

Og jeg lurer på om det blir vielse på stedet, om jeg får leid der jeg vil. Jeg kjørte forbi ett sted her for noen dager siden, fikk en vanvittig ståpels, og tenkte DER!! Jeg har sendt mail, og forsynemeg, de leier ut! Og om jeg får det, så kan vi ha alt på ett sted.

Men maten da gitt, hm.

Men her er det jo masse gode forslag, la de endelig strømme på.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 23:17   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.161
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsluring

Jeg har vært mest fornøyd med maten i brylluper jeg har vært de gangene det har vært servert tapas/koldtbord. Kanskje jeg bare har vært uheldig, men 3-rettersene i bryllupene jeg har vært har vært litt småkjedelige.

Med "plukkmat" får man selv velge hva man liker. I tillegg blir hele stemningen litt mer uformell. Hvis det er veldig mange gjester så kan det bli litt kaotisk i starten, men det har som regel gått greit.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 23:23   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsluring

Hvis jeg skulle valgt fritt hadde middagen blitt servert på runde bord, med 20-30 ulike kinesiske retter på bordet hvor alle kunne forsyne seg av det de hadde ønsket. Da snakket jeg ikke om "kinamat" fra en typisk norsk kinarestaurant, men genuin kinesisk mat med alle de smakene som man kan frembringe der (med unntak av de sære ingrediensene som de bruker noen ganger).

Til dessert ville jeg hatt ingen verdens ting fordi jeg var for mett for middagen.

Til kaffen ville jeg hatt en mektig sjokoladekake med bringebær.

Drikkevarer er jeg ikke så nøye på. God kaffe latte til kaka hadde vært mitt viktigste
krav.

Sært bryllup

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 23:24   #16
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllupsluring

Jeg er for trøtt skjønner jeg.
Jeg leste "bryllupsluring" , som i : en skikkelig slu/lur kar som var en ordentlig bryllupsluring, hva nå enn det er ..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 23:27   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsluring

I forhold til brylluper jeg har vært i så synes jeg tradisjonelle 3-rettersbrylluper med lange taler har vært det aller beste i de tilfellene jeg ikke har kjent brudeparet godt (gamle kompiser av mannen osv.) Hvis jeg kjenner folka som er der og det er den rette gjengen synes jeg uformelle brylluper med buffet er mye morsommere. Det som må til er god ledelse og litt program som ikke er preget av teite vitser osv. En god toastmaster og bra innslag veier opp. Bryllup av typen som satser på at alkohol sørger for hele underholdningen er utrolig kjedelige og kan bli ekle utover kvelden.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 23:29   #18
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllupsluring

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg er for trøtt skjønner jeg.
Jeg leste "bryllupsluring" , som i : en skikkelig slu/lur kar som var en ordentlig bryllupsluring, hva nå enn det er ..

Jepp, samme her...
Jeg greier faktisk ikke se noen annen betydning av overskriften jeg.
*hale meg i seng*

For å bidra litt eksta kan jeg legge til at jeg er fan av koldtbord. Da gjerne med både varme og kalde retter og masse god vin.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 23:31   #19
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bryllupsluring

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis jeg skulle valgt fritt hadde middagen blitt servert på runde bord, med 20-30 ulike kinesiske retter på bordet hvor alle kunne forsyne seg av det de hadde ønsket. Da snakket jeg ikke om "kinamat" fra en typisk norsk kinarestaurant, men genuin kinesisk mat med alle de smakene som man kan frembringe der (med unntak av de sære ingrediensene som de bruker noen ganger).

Til dessert ville jeg hatt ingen verdens ting fordi jeg var for mett for middagen.

Til kaffen ville jeg hatt en mektig sjokoladekake med bringebær.

Drikkevarer er jeg ikke så nøye på. God kaffe latte til kaka hadde vært mitt viktigste
krav.

Sært bryllup

Kunne jeg byttet ut kinesisk mat med libanesisk hadde vi vært helt på nett, det er egentlig det jeg ønsker meg!! Men tror det blir litt vanskeligt.

Men hyggelig mat, drikke og folk og nok å drikke(ikke slagfyll da, men god drikke.) så er det en vellykket dag for meg!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 23:32   #20
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bryllupsluring

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Jepp, samme her...
Jeg greier faktisk ikke se noen annen betydning av overskriften jeg.
*hale meg i seng*

Leif was in the building, men noen har rettet opp skrivetabben.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no