Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sniker dere på aldersgrensene?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 21:42   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Jeg vet ikke. Jeg har vært så lite opplyst at jeg har trodd det var opp til foreldrene så lenge de var med , så vi kan godt ha sneket på en aldersgrense ja. Vi har også nektet filmer de har vært gamle nok til. At de er gamle nok i følge aldersgrensen betyr ikke nødvendigvis at de er modne nok, det kommer veldig an på typen film og typen barn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 22:34   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.016
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Et poeng er ellers at det kan være greit å ha med to voksne hvis man skal ta med to barn i forskjellig alder. Blir minstemann redd og vil gå, er det veldig synd om storesøster også må forlate filmen.

Dette er jeg veldig enig i. I dag så vi en film som var tillatt for alle, men som vi var litt usikre på om han ville finne kjedelig. Han syntes etterhvert at den var kjedelig, og jeg vurderte å ta med meg ungen ut. Da var det greit at mannen kunne sitte der sammen med snuppa

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:46   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nå lurer vi på hvor lite stuerent du anser det å være å snike ham inn på 7-årsfilmer? Han mangler ett helt år på å lovlig kunne gå på filmen. Jeg tenker på filmer som f.eks. "Toy Story 2".

Sånn helt på sien av det du spør om, så har jeg sett Toy Story 3, og aldersgrensen er veldig riktig satt på den, synes jeg. Det er til tider en temmelig skummel film, og man skal være ganske sikker på treåringens nerver før man tar med et så lite barn på den filmen. (Også er det en ganske avansert historie, som Skilpadda er inne på, som helt sikkert vil gå ganske langt over hodet på så små barn.)

Når det er sagt, så var det en aldeles fantastisk film, som alle bør skynde seg å se. Med eller uten barn over syv år.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:47   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Og der ser jeg at du skriver om Toy Story 2, ja.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:49   #25
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Og for å svare på spørsmålet ditt, så har vi aldri vurdert å "snike" på aldersgrense med Frøkna, men det er utelukkende fordi hun helst ikke bød se filmer som hun ikke er gammel nok til. Det går sjelden bra.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:55   #26
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.146
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og der ser jeg at du skriver om Toy Story 2, ja.

Jeg leste også feil. Men det samme poenget gjelder i grunnen alle Toy Story-filmene, synes jeg. Strålende filmer, men ikke noe for vår treåring (da vi hadde en treåring), i alle fall ikke på kino.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:06   #27
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Opprinnelig lagt inn av Schous, her.

Men man kan jo bli stoppet i kontrollen?

Da dumper jeg ungen og stikker!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:42   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.016
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og der ser jeg at du skriver om Toy Story 2, ja.

Jeg mener selvfølgelig ToyStory3. Jeg visste bare at det var et tall bak og var ikke sikker på hvilket. Ikke gadd jeg å sjekke heller. Det er vel ingen stor forskjell? Problemstillingen er jo den samme.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:46   #29
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Vi har ikke gjort det. Men det kommer vel litt an på hvor "tøff" barnet er. Det er en grunn til at man har satt de grensene man har gjort, tenker jeg.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:49   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.016
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Knerten ser alle filmer uten å reflektere så mye. Jeg vet ikke helt hva han ser etter i film, men er mest opptatt av hva som skjer akkurat det sekundet han ser på. Han er tross alt bare "straks 3".

Snuppa er 5,5 og langt mindre tøff enn lillebroren sin. Men tenker jo over historien, og ser hva som kan skje med rollefigurene. Egentlig er jeg langt mer skeptisk til å la henne se Toy Story 3 på kino enn knerten. Hun har jo lov så lenge vi er med.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:50   #31
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.


Snuppa er 5,5 og langt mindre tøff enn lillebroren sin. Men tenker jo over historien, og ser hva som kan skje med rollefigurene. Egentlig er jeg langt mer skeptisk til å la henne se Toy Story 3 på kino enn knerten. Hun har jo lov så lenge vi er med.

Jeg hadde ikke vurdert å ta med min 5,5-åring på Toy Story 3 heller. Hun hadde fått sett den på DVD i stedet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:50   #32
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Vi så Toy story 3 på kino i går med alle jentene våre,- også snuppa på 5.En fantastisk filmopplevelse for hele familien!! Hun har sett de andre Toy story-filmene mange ganger, og fikk stort utbytte av denne filmen. Da det var litt skummelt innimellom, sa hun høyt at det ville gå bra. Hun lo seg nesten skakk mesteparten, da det var utrolig mye humor i filmen.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:54   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Jeg hadde ikke engang vurdert å ikke ta med eldste på en film som Toy Story når hun var verken 4 eller 5, men det er jo forskjell på barn. Hun så vel 2-ern som 3-åring tror jeg (hjemme da) og elsket den, så den igjen og igjen.
Vi skal se 3-ern når den kommer, og hun storgleder seg. Jeg også. Så reklamen og kreperte av latter.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:56   #34
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Nå sporer jeg litt av her, men den var fantastisk! Jeg både lo og gråt under filmen.
Alle som en i vår familie elsker Toy story-figurene og filmene. Vi har figurer\dukker, kostymer og bøker fra filmene. Jeg husker vi kjøpte en Jessie-dukke på ebay da eldste var 5 år.

Jeg må innrømme at jeg ikke engang sjekket aldersgrensen på filmen da jeg bestilte billettene...

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 22:01   #35
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg hadde ikke engang vurdert å ikke ta med eldste på en film som Toy Story når hun var verken 4 eller 5, men det er jo forskjell på barn.

Nei, men så er jo dattern din queen of horrors i en alder av syv år allerede, mens min er av det mer lettskremte slaget, så ja. Det er definitivt forskjell på unger.

Jeg mente ikke å si at ingen 5-åringer burde se den. Det var mest en kommentar til Tjorven, som sier at hun også har et lettskremt barn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 22:02   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Queen of horrors.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 22:06   #37
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Jeg har to følsomme og lettpåvirkelige unger, så her i huset følges aldersgrensene både på kino og hjemme, til og med på Disneyfilmer. Stuttingen blir tre til jul og har hittil til gode å gå på kino.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 23:24   #38
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.501
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Min snart fire-åring som så Toy Story på kino syns den var skummel. Men hun er skikkelig film-pingle, og hun var med svigers uten at de spurte meg. Hun sa den var mest morsom, men at hun ble litt redd.

Heldigvis er hun ikke typen til å ha mareritt om filmer, eller tenke mye på de etterpå, så det var nok bare akkurat mens hun så den hun var redd. Men ikke redd nok til å gå ut, det ville hun ikke, men hun måtte få sitte på et fang.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 08:50   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

JEG er av typen som får mareritt av (skumle) filmer, også de mannen mener egentlig er mer komisk enn skumle... Aldersgrenser er jeg gammel nok til, men slett ikke alt jeg bør se...

Knerten er bare to, og skjønner seg ikke på film uansett, og har slett ikke tolmodighet til å gå på kino, så han ser postman pat, brannman sam, byggmester bob, molly mus og den gjengen der på dvd.

Når han blir eldre får vi vurdere hva han tåler, jeg kan nok fint snike på aldersgrenser dersom jeg mener ungen tåler filmen, men det avhenger av om Knerten slekter på meg eller faren...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 22:10   #40
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sniker dere på aldersgrensene?

Vi forholder oss ikke til aldersgrensene nei, men vet hva barna liker. Dvs. de har vel sett filmer for 7 og 11 år fra de ble interessert i det. Det handler mer om interesse her. Men engelsksnakkende filmer foretrekker de å se hjemme, for de vil at jeg skal snakke og forklare underveis. MEN lillebror kjeder seg fort, og først nå når han har 5 vil jeg anta at han kan se en hel film på kino. Han har forsøkt seg noen ganger da han var yngre, og hadde jo helt mark der han satt. Mine blir ikke skremt av barnefilmer, men de er kresne på hva de synes er morsomt å bruke tida på. Derfor foretrekker vi generelt å se filmer hjemme, og går vel kun på kino om det er noe veldig spesielt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no