Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-13, 11:03   #1
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Hva skjer i hagen din nå? Hva er planen din frem mot vinteren? Skal du sette noen gøyale løk, lage nye bed eller sage ned noe?

Hva skal du gjøre for å få hagen vinterklar?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 11:11   #2
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høst i hagen -rydde-, plante- og rapporteringstråd

Jeg har mye som blomstrer enda. Prydtobakk, cocmos, søyleblomst, løvemunn, solhatt, høstfloks og ringbomster blomstrer og jeg plukker jevnlig inn buketter.

Foreløpig har jeg tatt opp gulrøtter og poteter. De var veldig gode og ble spist opp alt for fort. Jeg skal ha mye mer av det neste år.

Jeg har begynt å dele stauder og plante andre steder. Jeg følger jungelordet om at ting som blomstrer om våren skal flyttes om høsten og ting som blomstrer om høsten skal flyttes om våren. Jeg har delt prydsvineblom og lungeurt og fått hosta av naboen.

Ellers graver jeg opp et rotete område og fjerner alt ugress og skal gjøre klart til våren. Teller på knappene om jeg skal legge på aviser gjennom vinteren eller bare la stå og luke skikkelig til våren før jeg skal sette poteter. Jeg sliter med en del hurtigvoksende buskas og har allerede klippet helt ned to ganger i år. 1,5 m på en sommer er drøyt, altså!

Jeg har plantet to små trær i år, et morelltre og en liten japansk blodlønn. Jeg har tatt stiklinger av en forsythia som røk i sommer, som jeg skal få plantet ut snart. Den gule blomsterfargen gir godt humør om våren. Fin busk!

Ellers skal jeg luke i alle pallekarmene mine, ha på kompost og noen skal få aviser på i sommer, andre skal høstsås. Jeg har funnet noe frø til høstsådd, så nå skal jeg være skikkelig frempå.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 11:14   #3
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høst i hagen -rydde-, plante- og rapporteringstråd

Jeg har skrapet mose fra belegningssteinen, ryddet minibed ved inngang og satt ut noe lyng. Trivelig å se på, og ble endelig gjort fordi naboen skulle ha visning.

Bakhagen må det ryddes i før vinteren, det skal visst være lurt mot sneglepesten. Avisdekke var lurt. Vi har også en grusgang som begynner å likne på en jungel. I det hele tatt mye jungelpreg på vår hage.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 11:20   #4
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høst i hagen -rydde-, plante- og rapporteringstråd

Akkurat nå luker jeg og klipper ned ting. Jeg har en del floks som blomstrer fremdeles og noen få roser. Når jeg har lukt ferdig det bedet jeg grov opp i vår skal jeg plante ut løk der. Jeg har to store pakker fra Zimtrade, en som heter duftende vårhage og en blandet med tulipaner.

Jeg trenger å klippe gresset og har håp om å få gjort det denne uken ettersom det ser ut som om det skal være tørt i noen dager.

Jeg har noen pakker med krokus og små påskeliljer som jeg skal plante i nederste hage der det er plen. Jeg har en sånn "plantepinne" der det bare blir et hull til å dytte løken ned, og håpet er at det skal spre seg krokus og påskeliljer i plenen.

Ellers er hovedplanen min å få lukt og ryddet en del, så det er så oversiktlig som mulig til vinteren og forhåpentligvis litt mindre å fjerne i vår.

Jeg har en del bringebærbusker som skal kuttes ned.

Og så plukker jeg snegl. Det er tydeligvis et nytt kull på vei, for plenen min er full av bitte små snegler nå. Jeg har plukket og ryddet i seks år, men selv om det er litt bedring så har jeg massevis ennå. Jeg skylder på naboene, som ikke steller hagene sine.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 11:31   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høst i hagen -rydde-, plante- og rapporteringstråd

Jeg kastet tomatplanten og hengeampler i helgen.
Kjøpte sånne lyngplanter og plantet i krukkene ved trappen. Ble så pent atte.
Kjøpte den som er litt mer lys rosa, den sterk rosa drysser så veldig.

Hagen min blomster også fortsatt.
Ringblomster, klematisen, erteblomster og syrinhortensiaen er i full blomst.
Jeg har sanket frø til rinblomstene. Må ta frø av erteblomstene også, det har jeg aldri prøvd å plante via egne frø.

Jeg må ha Thuja til 4 krukker så om noen vet om tilbud på det så er det bare å rope ut.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 11:36   #6
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Jeg venter på løk fra Zimtrade og gardenliving. Jeg lurte på å teste ut noen fra Nautesund Planteskule som så ut til å ha bra tilbud.

Jeg har masse løk fra sist liggende til tørk i garasjen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 11:45   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Jeg har satt krokus-. tulipan- og scillaløk litt sånn rundt omkring på Godset. :sped start:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 11:47   #8
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Jeg er mest i tenkeboksen for tiden. Det har blitt avklart at det ikke blir noen utbygging med det første, og da er det på tide å få mer orden på hagen. Antakelig blir det en pallekarm eller to, og massiv opprydding i skråningen.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 11:54   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har satt krokus-. tulipan- og scillaløk litt sånn rundt omkring på Godset. :sped start:

Og så har jeg veldig lyst til å sette liljer litt her og der i skogen. Noen innspill på om det kan funke i det hele tatt?

Vekstsone fjell, eller hva det nå heter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 11:56   #10
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Jeg vil gjerne sette noen løk i mikrobedet - men de jeg satte i fjor råtnet vekk. Det er/blir for vått og har for lite avrenning. Hva kan man gjøre med det?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 11:58   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Hagen har vært nedprioritert i år. Det synes ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 12:14   #12
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Vi er "ferdige" med hagen for siste gang siden vi hadde visning sist uke. Likevel klarte jeg ikke dy meg, og måtte plante ned div løker slik at de nye eierne får nyte det når de overtar til våren.
Kos dere med hagen

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 12:17   #13
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg vil gjerne sette noen løk i mikrobedet - men de jeg satte i fjor råtnet vekk. Det er/blir for vått og har for lite avrenning. Hva kan man gjøre med det?

Sett de i sand/sandblandet jord.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 12:20   #14
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Jeg skal sette løk i det lille bedet vårt. I fjor satt jeg ned både tulipan-, krokus- og påskeliljeløk. Men det kom kun opp (noen skuffende pjuskete) tulipaner på 2 av de fire stedene jeg hadde plantet. Jeg kjøpte alle løkene på Plantasjen.

Tror dere det er kvaliteten på Plantasjeløkene, at bedene ikke er så dype slik at løkene har frosset, eller "brukerfeil " som er feilen her? Det var jo en ekstremt kald vinter i Oslo. Kanskje jeg skal prøve på nytt?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 12:21   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Sette løk nå eller vente litt fortsatt?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 12:23   #16
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Jeg har luket og ryddet i et bed. Det er ikke stort mer enn det ene bedet Jeg kom også over masse brunsnegler da jeg flyttet på noen planker. De ble kverket. Jeg delte dem i to. Det var mange små, så jeg var usikker på om jeg klarte ta livet av alle. Helte på salt og kokende vann for å ta eventuelle egg. Antar det virker uten å være for inhumant.

Jeg har planer om å sette ned løk. Ikke noe spesielt, tulipaner og krokus. Kanskje noe om kan komme tidlig.

Jeg skal få hjelp til å beskjær et kirsebærtre.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 12:25   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Sette løk nå eller vente litt fortsatt?

Jeg venter til de kommer på tilbud. Jeg har lært at man kan sette ned helt til frosten kommer.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 12:34   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Det kom opp lite løk i våres så skal kjøpe inn en haug med tulipanløk og venter også på tilbud.
Kan vente lenge enda. Det er jo kjempevarmt i jorden nå.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 12:36   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Jeg driver og putter i innkjøpskurver på Bakker og zimtrade og sammenligner priser. Kan gjerne vente til det blir tilbud dersom der funker like bra.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 12:37   #20
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.814
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høst i hagen - rydde-, plante- og rapporteringstråd

Det lille epletreet vi plantet i år er helt brunt. Finnes det håp?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no