Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH fra Bravissimo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-10, 18:25   #1
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

BH fra Bravissimo?

Jeg bruker bare denne varianten fra Triumph.

Den holder godt på plass og er god til bruk på mine skyll, brett og stapp-pupper. Nå har jeg booket tid på Bravissimo for prøving, for sikkerstikket mitt lages ikke lenger i min størrelse. Er det noen som har prøvd litt fra Bravissimo og kan si om det finnes noen der som kan ligne litt på denne? Hvilke passer til lange, flate puppær? Er ikke så lett å se på bilde av smekre, formfulle modeller.

  Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 20:06   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Spør på Bravissimo. Ta på favoritten, de sjekker den bh'en du har på, og finner noe ut fra det.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 20:22   #3
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Det var det jeg hadde planlagt, men jeg titter på nettsidene og har egentlig veldig lyst til å velge med en gang. Har bare noen få timer til shopping og håpet å få det unnagjort på kun kort tid.

  Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 20:26   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Jeg synes det gikk veldig fort. Inn i prøverommet, hun sjekket bh-type og størrelse, jeg sa hva slags bh jeg var ute etter, etter ett minutt var hun tilbake med et lite utvalg som jeg prøvde. De er flinke og finner det rette fort.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 20:27   #5
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Herlig. Nå må bare vulkanene holde seg på matta til mandag.

  Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 20:37   #6
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Den ser ut som full coverage, det er det jeg også liker.

Skal finne bilde av mine to favoritter:

(Søren, får ikke til å legge inn bilde, her er linker istedet)

http://www.bravissimo.com/products/l...CaD4eRWu1m8%3d

http://www.bravissimo.com/products/l...CaD4eRWu1m8%3d

Den øverste jeg har linket til er hverdags-BH-en min, har en drøss av de. Fantastisk støtte, full coverage så ingenting tyter ut og behagelig å ha på.

Den nederste gir fantastisk cleavage, så den bruker jeg hvis jeg skal ha litt utringning. Den er blant de få balconette-typene som passer meg godt. Vet det er andre her inne (Nessie?) som har denne som favoritt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 20:37   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Denne: (Freya charlotte bra)


Og denne, som har akkurat samme passformen (freya antoinette bra)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 20:38   #8
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Du finner garantert noe hos Bravissimo!
Jeg kjøpte også den du har bilde til over før. Nå har jeg funnet endel fra Fantasie som ligner

Edit: De to som MinaX linker til er også mine favoritter

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 20:55   #9
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

De fra Fantasie så bra ut. Men hva tilsvarer 75 F?

  Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 21:18   #10
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Jeg har lagt inn to balconette-bh-er, mens den du har lagt inn bilde i i HI er en full cup bra. Så hvis du liker den fasongen er det full cup bra du bør se etter på Bravissimo. (hvis du ser på full cup sitter stroppen midt på, mens på balconette sitter den på siden)
Sannsynligvis en 34F. (=75F men det kan være litt småforskjeller i cupstr). Evt. kjøp en billig bh på ebay.co.uk fra freya først for å se at størrelsen stemmer.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 21:21   #11
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Evt. kjøp en billig bh på ebay.co.uk fra freya først for å se at størrelsen stemmer.

Men hun skal jo reise til London!

Jeg brukte lenge 34F, men etter et besøk på LaLina er jeg nå 32FF/G, kanskje du også havner der når du blir målt, Albertine?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 21:31   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Å hellemin, jeg må lære meg å lese bedre

Da blir du kanskje prøvd i denne for å finne størrelsen, hvertfall ble både jeg og Teofelia det. Det er forøvrig en av yndlings-bh-ene mine: (panache tango bra)


Ta på deg den du liker så godt da vel! Så kan du vise damen hva det er du liker så godt.
Men ellers får du veldig gode tips fra damen der. Hun kommer til å ta på deg bh som passer, høre hva du ønsker - tenk over farger, fasong på forhånd. Skal du f.eks ha noe lett paddet til å ha under hvite tynne bluser, skal du ha noe fargerikt og flott noe, badetøy, dyp utringning, god støtte til hverdagsbruk?
Hun hjelper deg å finne riktig størrelse og grunnleggende fasong. Så hører hun på dine ønsker, og finner 4-5-6 modeller du kan prøve og hun hjelper deg litt med å se hva som passer. Ønsker du å prøve mer utover det, kan du be om flere eller finne flere selv og egentlig holde på til krampa tar deg Men da er prøve-damen ferdig med deg. Men du kan be om hjelp til å se hva som er galt f.eks.
De er veldig, veldig hjelpsomme der!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 00:39   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Å hellemin, jeg må lære meg å lese bedre

Da blir du kanskje prøvd i denne for å finne størrelsen, hvertfall ble både jeg og Teofelia det. Det er forøvrig en av yndlings-bh-ene mine: (panache tango bra)

Det har blitt en av mine favoritter også. Den er kjempefin og sitter utrolig flott på.


God fornøyelse på Bravissimo.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 09:35   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Jeg vil bare skrive under på at de er flinke på Bravissimo. Men hvis du har kort tid til rådighet, går det kanskje an å ringe og bestille time for "a fitting" - da jeg kom dit, sa de at de ikke hadde noen ledige før om en time, men at det var mindre pågang om morgenen, så da kom jeg tilbake neste morgen i stedet. Hvis du uansett skal shoppe i Oxford Street, så er det jo greit å bruke ventetiden på det, selvsagt, men det er greit å være klar over at man ikke nødvendigvis kan gå rett inn i prøverommet når man kommer.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 09:48   #15
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.


Og denne, som har akkurat samme passformen (freya antoinette bra)

Denne har jeg, og er kjempefornøyd med. De på Bravissimo kan helt sikkert hjelpe deg å finne ut om en balconette vil sitte bra på deg eller ikke.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 10:08   #16
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Prøvetimen har jeg allerede bestilt, vær du trygg. Tjue minutter med meg-meg-meg, fin ting. Jeg er spent på hva de sier. Balconette tror jeg ikke kommer til å passe til meg, jeg har jo gått så mye ned i vekt at det meste bare er skinn. Der mange får fin, myk kløft så får jeg bare en skjelvende, gelelignende masse, så noe som dekker hele er nok det beste.

Tusen takk for tips, jeg skal tråle nettsidene deres nå.

  Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 10:10   #17
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Men hun skal jo reise til London!

Jeg brukte lenge 34F, men etter et besøk på LaLina er jeg nå 32FF/G, kanskje du også havner der når du blir målt, Albertine?

Jeg har gått fra 80E til 75F og tror ikke jeg går noe særlig inn i omkrets. Ihvertfall ikke opp i cup, snarere tvert i mot. Jeg er veldig spent, spesielt på om jeg får tak i truser som passer. Magen min er jo et misfoster og jeg trenger noe som samler opp og holder inn.

  Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 13:03   #18
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Jeg gikk opp til FF!!! Helt ufattelig, faktisk. Og nå ser jeg jo at 75 F faktisk ikke passer helt. Tenk. Jeg fikk kjøpt to stykker da, men hadde det for travelt til å få kjøpt truser. Det får bli etter bukplastikken.

Nevnte jeg at jeg var på shopping på samme sted som Trinny og Susanna?

  Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 13:16   #19
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Så bra! Jeg har også vært på Bravissimo og kjøpt samme BH som m^2 og Teo skryter av over. I den lillafargen på bildet, i tillegg til svart og hvit.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 13:17   #20
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: BH fra Bravissimo?

Så bra!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no