Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag? #02

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-23, 22:44   #21
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Levere til politiet tror jeg er lurest å gjøre.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 15:22   #22
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg lurer på, hvis man finner en telefon som tydeligvis brukes til dopdealing, leverer man den til politiet, eller kaster man den?

Ville levert til politiet.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 15:27   #23
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg lurer på, hvis man finner en telefon som tydeligvis brukes til dopdealing, leverer man den til politiet, eller kaster man den?


Jeg føler et sterkt behov for litt mer bakgrunnsinformasjon her, kjenner jeg?

Hvem? Hva? Hvor? Hvorfor? Hvordan?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 15:30   #24
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Ville tenkt politiet, ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 16:16   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Den lå på t-banen. Jeg plukket den opp og tenkte å levere den til Ruter, men rakk det ikke, så den ble med meg hjem. Så skrudde jeg den på, og siden det er en enkel Nokia, så kom jeg jo rett inn i den. Tenkte jeg skulle finne en kontakt og sende en sms med "hei, har telefonen til nr sånn og sånn, vet du hvem det er, så jeg kan få levere den tilbake?", men havnet rett inn i sms-loggen, der det lå bare uregistrerte nummer, og kun meldinger fra samme dag, alt annet var slettet. Og alle meldingene handlet om dop og leveranser og div i den gata. Og kontaktene hadde navn som "en eller annen hore" og annet sjarmerende.

Har ikke fått somlet meg til å levere den til politiet, men får vel gjøre det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-23, 06:51   #26
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Hva sier egentlig reven?
Der lurte jeg på i 4-tiden i natt,da jeg ble vekket av noen grusomme hyl. Jeg og en annen i blokka stakk hodene våre ut for å se om noen ble mishandlet. Men så demret det for meg at det jo kunne være reven, som vi vet ofte holder til ved toglinja, hvor lyden kom fra. Og ganske riktig, litt etter kom Mikkel luskende oppover langs fortauet, tisset på de vanlige hunde-stedene i grøfta, og ut av syne.
Så nå vet jeg dét.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-23, 09:39   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hva sier egentlig reven?
Der lurte jeg på i 4-tiden i natt,da jeg ble vekket av noen grusomme hyl. Jeg og en annen i blokka stakk hodene våre ut for å se om noen ble mishandlet. Men så demret det for meg at det jo kunne være reven, som vi vet ofte holder til ved toglinja, hvor lyden kom fra. Og ganske riktig, litt etter kom Mikkel luskende oppover langs fortauet, tisset på de vanlige hunde-stedene i grøfta, og ut av syne.
Så nå vet jeg dét.

Grevlingen sier omtrent det samme. Når den sloss.
Sånn i tilfelle du lurte på det også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-23, 11:06   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Grevlingen sier omtrent det samme. Når den sloss.
Sånn i tilfelle du lurte på det også.

Jeg hadde to illsinte grevlinger i hagen for noen år siden. Både naboen og jeg gikk ut; fryktelig leven var det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-23, 12:46   #29
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hva sier egentlig reven?
Der lurte jeg på i 4-tiden i natt,da jeg ble vekket av noen grusomme hyl. Jeg og en annen i blokka stakk hodene våre ut for å se om noen ble mishandlet. Men så demret det for meg at det jo kunne være reven, som vi vet ofte holder til ved toglinja, hvor lyden kom fra. Og ganske riktig, litt etter kom Mikkel luskende oppover langs fortauet, tisset på de vanlige hunde-stedene i grøfta, og ut av syne.
Så nå vet jeg dét.

Har du ikke hørt sangen «what does the fox say». Landeplagen til Ylvis for noen år siden.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-23, 13:21   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Tror kanskje det var inspirasjon til innlegget.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-23, 19:53   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

I dag lurer jeg på hva jeg tenkte på i går når jeg fastslo at bunadskjortene jeg skulle stryke luktet såpe og burde skylles..... Og ikke faktisk gjorde noe med det???? Så de skylles NÅ!!!! Og skulle vært strøket i helga. Men blir seeeeeent i kveld. De er jo våte, så de får få litt henge i tørkeskapet. Varmluft. Og så skal de helst bli KALDE for stryking da, men da bare lett fuktet, nå er de klissvåt, gjennonskylling. Det burde jeg gjort i går, senest. Så de kunne styrkes. Før jeg stryker med.

Jaja. Får bake kake til skolen først. Bare legge en unge og trolig på butikken etter minst en middag. Det er jo to dager stengt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-23, 21:26   #32
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Tror kanskje det var inspirasjon til innlegget.

Nåh...., nå ble dronningen av ironi og spøker tatt på sengen, gitt. Sjelden jeg trenger oppklaring av slikt Må være 17.mai-tåken som har lagt seg .

Takk!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-23, 22:10   #33
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Nå lurer jeg nesten på om det er vits i å stryke bunadskjortene i det hele tatt, de kan jo tørke seg pent nesten fine, og han skal ha jakke og jeg skal ha Cape, det er 5 grader og regn (så ull under ja)

Men, jeg har vel såpass skam i livet at jeg ikke tørr, selv om mamma har fortalt meg om å gå og rette på den og la den tørke pent nesten er vel så bra. Men. Disse hurtig - tørker da. Men de ser penere ut nå enn innen jeg kommer frem til toget uansett. Nevnte jeg at jeg skal kjøre bil? Bilsele

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-23, 08:59   #34
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Puh, for et stress med disse bunadsgreiene! Datter har bunad, og hun tok den bare rett ut av skapet og på. Ingen stryking her i gården!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-23, 08:59   #35
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Nåh...., nå ble dronningen av ironi og spøker tatt på sengen, gitt. Sjelden jeg trenger oppklaring av slikt Må være 17.mai-tåken som har lagt seg .

Takk!

Det var en svært subtil referanse, skal sies!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-23, 11:17   #36
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

I dag lurer jeg på hva jeg tenkte på i går når jeg fastslo at bunadskjortene jeg skulle stryke luktet såpe og burde skylles..... Og ikke faktisk gjorde noe med det???? Så de skylles NÅ!!!! Og skulle vært strøket i helga. Men blir seeeeeent i kveld. De er jo våte, så de får få litt henge i tørkeskapet. Varmluft. Og så skal de helst bli KALDE for stryking da, men da bare lett fuktet, nå er de klissvåt, gjennonskylling. Det burde jeg gjort i går, senest. Så de kunne styrkes. Før jeg stryker med.

Jaja. Får bake kake til skolen først. Bare legge en unge og trolig på butikken etter minst en middag. Det er jo to dager stengt.

I dag lurer jeg på når det ble leggetid for Malama.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-05-23, 16:35   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

I dag lurer jeg på når det ble leggetid for Malama.

Faktisk ikke så lenge etter 22.

Kaken var jo toro glutenfrie brownies, og jeg tok enkel og lettvindt stryking av skjortene og alt gikk helt fint. Sølv og sko var pusset til konf for et par uker siden, så alt gikk greit og fint.

For tørkeskapet tørket skjortene det de hang i varmluft helt fint. Rettet litt på dem så de hang fint så bare strøk jeg mansjetter og hals og litt sånt, ermene selv var hent fine som de var, og han skulle ha jakke og jeg skulle ha Cape så det gjorde ikke noe at de bare var 95%, ikke 100% perfekt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-23, 16:54   #38
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Faktisk ikke så lenge etter 22.

Kaken var jo toro glutenfrie brownies, og jeg tok enkel og lettvindt stryking av skjortene og alt gikk helt fint. Sølv og sko var pusset til konf for et par uker siden, så alt gikk greit og fint.

For tørkeskapet tørket skjortene det de hang i varmluft helt fint. Rettet litt på dem så de hang fint så bare strøk jeg mansjetter og hals og litt sånt, ermene selv var hent fine som de var, og han skulle ha jakke og jeg skulle ha Cape så det gjorde ikke noe at de bare var 95%, ikke 100% perfekt.

Så bra.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-05-23, 22:36   #39
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Jeg er passiv seer av TV, og mannen ser på et eller annet med Aha. Pål Waaktaar snakker jo engelsk. Har jeg misset noe her? Jeg må si jeg synes det er noe spesielt, uten at jeg vet noe mer om bakgrunnen for at han gjør det. Men jeg regner med at han fremdeles kan norsk.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-23, 16:29   #40
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

I dag lurer jeg på hva i all verden som gjør at jeg får regnet så mye færre skritt enn mannen.

JEg var inne på at det er skrittelleren, jeg har nnen enn ham (og ungene) spå jeg lånte mellomste sin en dag hun var på turn, og gikk tur, og fikk vel 30 skritt mindre på henne senn min egen, på samme arm, så jeg regner med at det ikke er den i se selv. (min er en billig sak som koster 400 og jeg betalte 200 på jula til en dytt.no kampanje på jobb for et år siden, de har Samsung galaxy klokker)

Så fikk jeg tur sammen med mannen i går, vi gikk i skogen. Vi sjekket klokkene våre og hadde under 100 skritt i avvik da vi startet. Og han hadde over 5000 når jeg var like over 3000 halvveis i turen. Da gikk vi på samme sti!

Ned igjen gikk han bak meg litt og la merke til at jeg visstnok tar to skritt for hver armbevegelse pga store utslag med hendene (ehh, ja, jeg hopper fra sten til sten og balanserer på røtter, jeg bruker armene til å balansere med....) men når jeg bevisst prøvde å holde armene mye mer i ro og bare små utslag som går i takt med skrittene mine fikk jeg ca like mange som han de neste 500 skrittene vi gikk.

Men turen under ett så endte han uansett med minst 3000 skritt mer enn meg

Ikke rart jeg sliter mye mer enn ham med å komme til de berømte 10 000 skrittene....

Men, går jeg FEIL? Hva er årsaken til at jeg får så mye mindre enn ham (og er hans eller mine rett?)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no