Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir det streik neste uke for lærerne, tror dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-21, 11:26   #121
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Jeg ønsker ikke nødvendigvis å ha det sånn, men jeg ser ikke umiddelbart andre løsninger som er bedre heller. Individuelle lønnssamtaler ville gjort meg til en mye større lønnstaper enn jeg er nå, det er helt sikkert.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 11:35   #122
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Jeg hadde fått hetta om jeg skulle diskutere lønn regelmessig eller i det hele tatt. Det har vel sikkert mye med tradisjon å gjøre, hva man foretrekker eller forventer. Jeg synes det er flott at fagforeningen, som jeg betaler godt, gjør den jobben for meg, for jeg synes jeg har mye annet å gjøre
Og jeg mener ikke med det at jurister m.fl. ikke har mye å gjøre, men jeg kan ikke forstå at individuelle lønnsforhandlinger er noe ønskelig å bruke tid på i skole eller sykehus, sånn i grove trekk.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 11:47   #123
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Det er jo ikke sånn at alle på jobben min bruker masse tid på dette hvert år. Vi har systemer for vurderinger, som de fleste bruker til å utforme sine krav. Det samme har lederne. Noe gis som generelle tillegg (til alle), noe som gruppetillegg (og så er det mulig å bevege seg mellom gruppene, etter vurdering) og noe som individuelle tillegg (basert på særskilt innsats, også etter gitte kriterier). Dessuten gis det tillegg for å beholde medarbeidere som er vanskelig å erstatte, eller som har hatt store endringer i ansvar/arbeidsoppgaver. Gjennomgang av krav tar stort sett ikke mer enn en dag eller to. Forhandlinger inntil en uke, med tid til å gjøre andre ting innimellom. Det er ikke sånn at dette tar voldsomt med tid, altså. Jeg kan fint håndtere den vanlige jobben min ved siden av.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 11:52   #124
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Jeg forstår det, altså, Gaia. Men bare det du skriver virker som mye for meg.
Det blir et helt annet landskap enn jeg er vant til å bevege meg i, også psykologisk sett. Det er bare ikke en del av jobben min å tenke på lønnsstrategier.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 11:55   #125
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Jeg er spent på om det blir streik. Mellomste, som har vært mest rammet av koronarelaterte tiltak, er også den som risikerer å bli rammet nå. Jeg håper at det blir løsning innen fristen.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 12:01   #126
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Det er bare ikke en del av jobben min å tenke på lønnsstrategier.

Jeg tror essensen i motstanden ligger i dette. Det er et så fundamentalt annet system enn gjeldende praksis. Vi er blant annet så avhengige av samarbeid, at det vil føles merkelig. (og at kulturen er helt annerledes, selvsagt).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 12:04   #127
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Jeg skal ha min første individuelle lønnssamtale nå snart, og det føles veldig merkelig. Det var aldri noe tvil om hva jeg skulle tjene som lærer, tabellen lå jo fast. Jeg synes det var helt ok.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 12:25   #128
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Greia er jo at dette ikke er noe de enkelte skal måtte tenke på, bortsett fra den timen det tar å skrive krav. Og evnen til samarbeid og deling er en del av vurderingen, i alle fall hos oss. Det er jo heller ikke slik at det er «alle mot alle». Men det er større rom for individuelle vurderinger enn det er i f.eks skolen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 12:29   #129
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Hos oss er det hver enkelt. Vi er få ansatte og mange ulike forbund, så det er ingen tillitsvalgte.

__________________
05 og 07

Sist redigert av Elise : 23-05-21 kl 12:46.
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 12:42   #130
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Fordi det du skrev var så fordummende at jeg ble helt satt ut. Jeg er jo selvfølgelig ikke redd for å ikke få lønn. Om du lurer på hvorfor vi ikke vil forhandle vår egen lønn kan du jo heller spørre meg om det fremfor å skrive noe som indikerer at jeg er så dum at jeg ikke skjønner at jeg får lønn engang. Jeg ble ikke fornærmet, krenket eller noe annet i den gata, bare for å ha sagt det før jeg blir beskyldt for det, bare veldig overrasket. Det var ingenting i det du skrev som tydet på at du lurer på hvorfor.

Du skjønte ikke at jeg mente lønnsutvikling? Det fremgikk ikke av sammenhengen? Se for deg at vi to satt ved et bord og snakket sammen om dette, og jeg brukte feil ord eller du misforhold, og din respons er å klaske hånden i pannen og svare slik.

Det er ikke viktig for meg at lærerne har individuelle forhandlinger . Jeg reagerte bare påta det liksom er helt umulig. For det tror jeg ikke. Og jeg synes det er rart at det vil bli så mye snakk om smisking og surmuling, når det fungerer helt ok andre steder.

Og Appelsin; på min jobb gjelder jo dette også legene. Jobben gjøres sv de tillitsvalgte, det tar ikke tid for de ansatte. Og slik er fet i hver eneste kommune i hele Norge.

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 23-05-21 kl 12:51.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 12:46   #131
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Du skjønte ikke at jeg mente lønnsutvikling? Det fremgikk ikke av sammenhengen? Se for deg at vi to satt ved et bord og snakket sammen om dette, og jeg brukte feil ord eller du misforhold, og din respons er å klaske hånden i pannen og svare slik.

Litt avhengig av relasjonen mellom oss, hadde jeg nok neppe klasket hånden i pannen, men jeg hadde nok ledd og sikkert himlet med øynene. Beklager altså, men det svaret ditt var for dumt. Jeg skjønner jo faktisk også at jeg får lønnsutvikling.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 13:22   #132
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du svarte slik. Himling med øynene i en diskusjon er jo heller ikke særlig fruktbart, kjære vene. Å møte folk på en slik måte er ikke særlig ok. Jeg skjønner virkelig ikke hva jeg har sagt som er så innmari dumt at det fortjener latter og himling.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 13:43   #133
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du svarte slik. Himling med øynene i en diskusjon er jo heller ikke særlig fruktbart, kjære vene. Å møte folk på en slik måte er ikke særlig ok. Jeg skjønner virkelig ikke hva jeg har sagt som er så innmari dumt at det fortjener latter og himling.

Neivel. Da kan du lese det jeg skrev på nytt og hvis du ikke skjønner det likevel da, kan vi bare la det ligge. Jeg synes nemlig ikke ditt svar var en ok måte å møte folk på heller, det er det som er poenget mitt. Jeg vet at min respons ikke er fruktbar, men ble så satt ut at leg ikke fant noen fruktbare tilbakemelding. Burde sikkert latt være å svare i det hele tatt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 13:45   #134
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Det er uansett IKKE individuelle lønnsforhandlinger vi er ute etter i dette oppgjør.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 13:46   #135
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Men hva skrev jeg som var så feil?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 14:26   #136
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Og Appelsin; på min jobb gjelder jo dette også legene. Jobben gjøres sv de tillitsvalgte, det tar ikke tid for de ansatte. Og slik er fet i hver eneste kommune i hele Norge.

Ja, dette vet jeg jo selvsagt.

Men individuelle krav trodde jeg var på individnivå? Altså at jeg kunne forhandle meg fram til bedre lønn enn hun jeg deler kontor med eller han vegg i vegg, som har samme tittel?
Jaja, jeg vil ha det som jeg har det. Samme lønn som hele korridoren, og en form for minimal økning hvert år. Ikke at det var meg som var helt tema her .

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 14:36   #137
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Ja, dette vet jeg jo selvsagt.

Men individuelle krav trodde jeg var på individnivå? Altså at jeg kunne forhandle meg fram til bedre lønn enn hun jeg deler kontor med eller han vegg i vegg, som har samme tittel?
Jaja, jeg vil ha det som jeg har det. Samme lønn som hele korridoren, og en form for minimal økning hvert år. Ikke at det var meg som var helt tema her .

Ja, men det gjøres av de tillitsvalgte , det er ihvertfall normalen.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 14:39   #138
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Sånn helt fra sidelinjen. Jobber i det private. Det er ikke sånn at jeg hvert år kan forhandle om egen lønn. Da er det stort sett bare i forbindelse med endring av stilling innad i bedriften. Ellers følger vi sentrale forhandlinger, og innimellom har overordnet mulighet for å gi noe ekstra individuelle tillegg, men det er slett ikke hvert år. Vi har lønnssamtale veldig sjelden, og da er som regel lønnsjusteringen ferdig bestemt, og det er mest til info.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 14:47   #139
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Men hva skrev jeg som var så feil?

Jeg oppfattet deg som at du trodde at Input trodde at hun ikke ville få lønn i det hele tatt hvis hun ikke sendte inn krav om lønnsøkning. Skjønner godt at hun himlet over det. Jeg gjorde også det, men ikke i tråden.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 14:50   #140
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Det er ingen hos oss som forhandler egen lønn, altså. Med unntak av når man starter i stillingen. Det er tillitsvalgte som forhandler på vegne av sine medlemmer (og, i lokale lønnsforhandlinger, på vegne av de ikke-organiserte). Lederne har en egen tillitsvalgt, som forhandler for dem.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no