Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bukser med heftige lommer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 17:44   #1
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Bukser med heftige lommer?

Jeg har innoverrumpe, akkurat sånn som Raymond i Alle Elsker Raymond. Trinny og Susannah har sagt at man skal ha mye stæsj på lommene hvis man ikke har rumpe, for å gi en illusjon av at det faktisk er noe der. I sommer fant jeg en eneste bukse i kategorien, og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte en til i en annen farge. Har dere sett noen kule bukser rundt om?

  Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 14:19   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bukser med heftige lommer?

67 visninger og ikke en eneste med peil på bukser med lommer? Hm, jeg trodde FP hadde svaret på alt jeg.

  Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 14:34   #3
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukser med heftige lommer?

Du må få deg en slik, må vite.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 14:35   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bukser med heftige lommer?

Kan noen strikke en til meg?

  Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 14:39   #5
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med heftige lommer?

Kan du ikke bestille en bukse á la smilefjes? Jeg tror det er denne linken: http://www.makeyourownjeans.com/

Rop på smilefjes, så kommer hun kanskje.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 14:52   #6
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bukser med heftige lommer?

Åh, for en vidunderlig nettside! Jeg kommer aldri til å klare å bestemme meg...

  Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 14:54   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med heftige lommer?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg kommer aldri til å klare å bestemme meg...

Jeg har heller ikke kommet lenger ennå. Jeg pleier ikke å ha beslutningsvegring, men foreløpig ble det litt mye. Kanskje smilefjes kan opprette Helpdesk?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no