Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-19, 00:12   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Nok en bursdagsfeiring er overstått, og nok en gang dekket vi bare på ved å «raske sammen» det vi har, det vil si noen ripete frokosttallerkener fra Teema supplert med litt annet gammelt, blant annet noe stygt fra Höganäs.

Det er ikke sånn at vi ofte bruker finservise. Da hadde vi kanskje eid et. Vi lever godt med Teema, men jeg er skuffet over kvaliteten. Vi har det også som middagsservise, og samtlige tallerkener er utrolig oppskrapet, det ser ikke ut. Så nå, når tilsammen 18 familieselskaper for vårt eldste barn er unnagjort på like mange år, med kaker inntatt på de samme stygge tallerknene, så tenker jeg at vi kanskje skulle hatt noe penere, og gjerne noe som var nok til 10-15 gjester.

Vi spiser kaker. Vi trenger ikke middagsservise. Det har vi, til 12. Og det er ikke pent, det heller, men det handler mest om at smaken har endret seg. Derfor vil jeg ikke kjøpe kaketallerkener i samme serie. Det er dessuten dyrt.

Ser for meg noe enkelt, gjerne hvitt, men ikke kjedelig heller. Og ikke altfor penslig, og ikke så kostbart.

Noen som har forslag?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 00:18   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Ja, og så kaffekopper. Hmm. Vi har mye rart der også. Litt av hvert. Kanskje vi skulle hatt 10-12 like som matchet tallerknene?

Nå har vi noen mummikopper (liker dem ikke, men det er blodbank-premier), noen fra Søgne Home med Trygve Skaug-tekst, noen fra Lucie Kaas/Lotus, noen Höganäs (dritstygge) og noen fra Green Gate. Hjelpe meg... til hverdags bruker vi kun Trygve Skaug eller Green Gate, for de er best å drikke av.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 00:20   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Har de noe brukbart på Ikea? Kjenner jeg har lite lyst å bruke penger på dette... vi har utrolig sjelden slike selskaper. To ganger i året.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 00:37   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Du kan finne mye fint på loppemarked.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 01:27   #5
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Jeg liker Ikeas hvite servise. Heter det 365? Har hatt det i en 3-4 fire år. Det som er fint med hvitt er at du kan ha hvilke kopper du vil til.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 07:07   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Det er masse fint på IKEA, hvis du vil holde det innenfor en økonomisk ramme. Hvis hovedpoenget er at det skal være likt og ikke utslitt, så ville jeg begynt der.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 07:35   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Vi byttet kaffeservise i fjor, hvis det ikke haster så veldig anbefaler jeg å ønske seg deler til jul og bursdag. Da slipper man å bruke penger på det selv, og man har alltid noe man kan ønske seg fra tanter og onkler og sånt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 09:17   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Takk, alle tre!

Loppemarked tror jeg ikke jeg skal satse på, det er ikke samme tradisjon for det her som på Østlandet, og jeg er med og arrangerer et årlig loppemarked selv, og det er ikke mye fint som kommer inn, dessverre.

Jeg tror jeg starter på Ikea. Jeg er ikke negativ til Ikea, men vi har hatt hverdagsservise fra Ikea tidligere, og det ble også veldig oppskrapet. Nå skal det sies at Teema er minst like stygt, så det handler kanskje ikke om Ikea...

Vi kan også godt samle og ønske oss! Det haster jo ikke, dette her. Men da må jeg finne et pent servise. Asjetter og kaffekopper. Tar gjerne imot tips.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 09:31   #9
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Jeg kan ingenting om pene kaffeservise (vi arvet ett som er nydelig, men jeg aner ikke om andre enn det), men dersom du synes de blir fort oppskrapet - mener du at det blir streker og de blir matte? Jeg har fått forklart tidligere at det kan skylder bestikket heller enn serviset, at stålet i bestikket er slik at det setter av spor på serviset, og at disse sporene kan pusses bort?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 09:33   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Jepp. Jeg gjetter på at det er bestikket som er synderen. Særlig hvis problemet er grå/svarte striper på skjæreflaten av tallerknene. Sjekk om bestikket er stemplet 18/10, eller lignende. Hvis ikke bør du vurdere nytt bestikk. Du kan prøve å fjerne striper med skure-Jif.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 09:34   #11
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Du kan få tak i penservise rimelig på finn.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 09:56   #12
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Det er mye fint på Finn, altså. Evt legge inn et søk. Men serviser blir slitt ved bruk, særlig med bruk av oppvaskmaskin. Penservise og penbestikk er nettopp det fordi de er lite brukt, tenker jeg. Har et påkostet kvalitetsbestikk og kvalitetsservise, men det blir jo slitt etter som årene går. Så spørs det litt hvor godt det synes. Har et helhvitt servise, så det synes nok mindre enn på et med mønster, f.eks.

Men det er ikke noe i veien for å ha en boks i boden - vi har en boks med glass som vi normalt ikke bruker (og som også lånes litt ut i familien). Tidligere var det tre grener av familien som alle hadde hvit Bogstad fra PP, dermed kunne man låne av hverandre og alltid ha likt til alle Det klarte vi til og med til et bryllup. Eller man kan la kids få med seg en "porsjon" etter hvert som de flytter ut (og heller låne ved behov).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 10:00   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Om prselen blir slitt, er vel ikke porselenet - men bestikket sin skyld mener jeg å ha hørt?
(vi har ikea hverdagsservice - ikke striper)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 11:05   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jepp. Jeg gjetter på at det er bestikket som er synderen. Særlig hvis problemet er grå/svarte striper på skjæreflaten av tallerknene. Sjekk om bestikket er stemplet 18/10, eller lignende. Hvis ikke bør du vurdere nytt bestikk. Du kan prøve å fjerne striper med skure-Jif.

Nei, det er ikke slike merker. Det får vi også, av Hardangerkakegaflene og enkelte teskjeer. Det går bort med skurekrem. De skrapene jeg mener er ødelagt glasur. Tror det kommer av at det stables i skapet, men det er vi jo nesten nødt til. Det jeg kanskje derimot ikke er nødt til er å løfte fire om gangen ut av oppvaskmaskinen. Men jeg prøver å være forsiktig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 11:07   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Om prselen blir slitt, er vel ikke porselenet - men bestikket sin skyld mener jeg å ha hørt?
(vi har ikea hverdagsservice - ikke striper)

Som sagt, vårt Teema, både middags- og frokosttallerkener, er helt oppskrapet i glasuren. De har ingen bestikk-streker. (Dvs, det tar jeg jevnlig bort, men det oppstår kun sporadisk.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 11:46   #16
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Jeg synes at Aida Passion er fint som kaffeservise til litt penere bruk (uten at koppene blir altfor små og puslete). Det er ofte på tilbud på Kitchn

https://www.kitchn.no/nettbutikk/gla...og-krus/19280/

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 14:11   #17
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Vi har hat Teema i mange år og det er ikke slitt i det hele tatt. Så rart?

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 14:22   #18
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Loppemarked er ikkje nokon slager her eg bor heller men eg finner utrulig mykje fint på NMS Gjenbruk sine butikkar. OFTE står det fine servicer til 12 der!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 14:38   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Vi har hat Teema i mange år og det er ikke slitt i det hele tatt. Så rart?

Ja. Det er både rart og skuffende. Skal prøve å reklamerere. De ble sånn etter kort tid, men har hatt det noen år nå.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-19, 14:39   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finservise, fortrinnsvis til kaffe

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg synes at Aida Passion er fint som kaffeservise til litt penere bruk (uten at koppene blir altfor små og puslete). Det er ofte på tilbud på Kitchn

https://www.kitchn.no/nettbutikk/gla...og-krus/19280/

Det likte jeg!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no