Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-11, 18:36   #21
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Det ble cookie-bunn med marmorert brownie og new york cheesekake-fyll over. Står i ovnen nå og dufter så fantastisk at det ikke kan forklares med ord. Jeg kaller den PMS-killer.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 18:52   #22
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Det ble cookie-bunn med marmorert brownie og new york cheesekake-fyll over. Står i ovnen nå og dufter så fantastisk at det ikke kan forklares med ord. Jeg kaller den PMS-killer.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 19:58   #23
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

1/4 cup hot fudge topping = sjokoladesaus


Er ikke fudge karamell da?

Dette er en ufattelig god kake, det kan jeg SE.

Chocolate fugde går jeg ut i fra at det er. Men det er sikkert like rått med karamell i!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 20:06   #24
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Jeg stekte PMS-dreperen i en time, men da jeg skulle kutte kaken var den flytende i midten. Må visst steke litt til.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 21:09   #25
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Den smaker sikkert kjeeeempe vondt.

: prøveråoverbevisemegselv :

__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 21:13   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Den så relativt god ut, men egentlig tror jeg at jeg hadde orket 1-2 biter før jeg ble kvalm. Jeg er ikke så hypp på sånne klissete ting, egentlig, selv om jeg fikk lyst å smake (noe sier meg at den ikke er noe for veganere da ).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 21:17   #27
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Jeg eeeelsker seige og klissete kaker

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 21:18   #28
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Fudge topping er karamell, ja, hvis smilsausen fortsatt hadde eksistert hadde nok den vært perfekt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 21:22   #29
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Du tar vel bilde, Fibi?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 21:25   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Fudge topping er karamell, ja, hvis smilsausen fortsatt hadde eksistert hadde nok den vært perfekt.

Men det går fint å smelte Smil i fløte, jeg gjorde det da jeg skulle lage den browniesen din for lenge siden. Det ble akkurat som Smilsaus.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 23:20   #31
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Du tar vel bilde, Fibi?

Åffkårs!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 23:36   #32
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Himmel og hav for en kake. Den må jeg prøve. Må vente til jeg får besøk av moren min, for ellers kommer jeg nok til å spise hele greia selv

__________________
Poden (06), Tuppen og Lillemor (08) og Knerten (10)
Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 23:38   #33
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Nam! Jeg spiste Oreo dessert på Peppes på Beito i påsken og det var også skikkelig nam. Ligner jo litt..

Lillebror har forresten bestilt Oreokake til 1.skoledag så det er godt det er flere i vår familie som liker sånne søte kaker.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 12:04   #34
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Den så rett og slett farlig ut..-men jeg tror nok som DD sa, -at den fort kan bli veldig mektig...

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 13:24   #35
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Mektig kake! Å nei!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 15:17   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Mektig kake er vel i grunnen ganske lurt, for da spiser man jo ikke hele på en gang.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 17:50   #37
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Det ble cookie-bunn med marmorert brownie og new york cheesekake-fyll over. Står i ovnen nå og dufter så fantastisk at det ikke kan forklares med ord. Jeg kaller den PMS-killer.

Nice!

Her skal det bakes brownies senere, fruen i huset har fått tante rød, og kake er påkrevd. Kanskje jeg til og med smisker med mannen for å få han til å gjøre det, mot at han får fri til å spille data hele kvelden. Imens mesker jeg meg med kake og rødvin.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 08:31   #38
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Chip Cookie n' Oreo Fugde Brownie Bar

Kaken jeg bakte ble ikke heeelt vellykket. Browniefyllet sank til bunns, cookiefyllet hevet for mye, og ostekakefyllet ble litt rart i konsistensen. Men den smakte godt likevel, til tross for sitt noe "eksentriske" utseende.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no