Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-13, 19:37   #61
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Den var veldig fin, Njulaif.

Tusen takk. Og den er så utrolig god å ha på. Det er en sånn du kan ha til jeans eller strømpebukse på jobb (i alle fall min jobb ) og som kosekjole i sofaen på søndag.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 07-05-13, 20:47   #62
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Ehh... Etter at jeg postet forrige bilde, kom jeg på at jeg hadde funnet en nettside med T&T-kjoler på salg (de har forresten den stripete kjolen jeg postet bilde av i forrige svar, bare i grått), så jeg gikk inn der og kjøpte denne :

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 07-05-13, 20:52   #63
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Her er linken til siden for øvrig: http://www.wallas-verden.no/?PageID=6

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 07-05-13, 21:26   #64
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Vår/sommerveske:
(Veldig usikker på om den er helt meg forøvrig...)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (21,6 KB, 20 visninger)
Krem er ikke aktiv  
Gammel 08-05-13, 11:19   #65
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Jeg har utryddet de sommerkjolene som er for store, og bestilt meg en ny fra Boden:

http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...end-Dress.html

Det blå/beige mønsteret som er på hovedbildet.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 08-05-13, 11:53   #66
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Hvordan er T&T i størrelsen, Njulaif?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 08-05-13, 12:15   #67
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Hvordan er T&T i størrelsen, Njulaif?

Ouf! Veldig vanskelig spørsmål. Hjelper det om jeg sier "Helt vanlige størrelser altså"? Det hjelper jo ikke så mye å sammenligne med andre klesmerker heller føler jeg, for i skapet mitt har jeg kjoler og topper i både M og L (og jeg tror til og med XL i et par), og alle sitter perfekt.

Prøvde å sjekke "kjole- og kjøpsinformasjon" på nettsiden deres. Der lå det en link med "litt informasjon om størrelsene våre", men den fungerte jo ikke... I alle fall ikke her på jobbinternettet. Det KAN hende at det er fordi jeg er på jobb (denne nettløsningen her er mildt sagt på fylla for å si det sånn), så du kan jo prøve du og se om det fungerer.

Sånn jevnt over vil jeg si at jeg er en størrelse 42 (men veeeldig usikker altså, ref det jeg skrev over), og jeg mener at de fleste kjolene mine fra T&T er i str M. MEN så har jeg mange kjoler med strech i, og jeg liker at de sitter ganske tett så lenge stoffet gir etter, og samtidig er av den typen stoff som ikke legger seg i valkene.

Hehehehe... Jau. NÅ tenker jeg at du ble klokere nå.
Beklager at jeg ikke er til spesielt god hjelp.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 08-05-13, 12:49   #68
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Hvordan er T&T i størrelsen, Njulaif?

Det kommer litt an på fasongen, men jeg vil si nokså normale - heller litt store enn litt små.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 08-05-13, 14:41   #69
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det kommer litt an på fasongen, men jeg vil si nokså normale - heller litt store enn litt små.

Iallefall om de har stretch i seg. Jeg er en 40 oventil, og 42/44 nedentil, og bruker ca M derfra. Om det ikke er tøyelig må jeg opp i L.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-05-13, 15:58   #70
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Iallefall om de har stretch i seg. Jeg er en 40 oventil, og 42/44 nedentil, og bruker ca M derfra. Om det ikke er tøyelig må jeg opp i L.

Ja, det er vel litt sånn for meg og.
Begge de kjolene jeg har lagt ut link til er det strech i, og jeg M i begge de.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 10-05-13, 14:00   #71
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Hvordan er T&T i størrelsen, Njulaif?

Jeg kjøpte den stripete T&T hos Walla i dag. Jeg er 38/40 og valgte L. M var trang i armene, ellers lite forskjell på vidde og lengde. L hadde riktig lengde til meg på 172 cm.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 10-05-13, 14:32   #72
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 10-05-13, 14:37   #73
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

I ren protest mot kald vind.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (40,5 KB, 20 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 10-05-13, 14:38   #74
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Og denne.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (56,5 KB, 21 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 10-05-13, 20:54   #75
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Hvordan er T&T i størrelsen, Njulaif?

Jeg spurte en av designerne i går (hun er en venninne av meg). Vanligvis er kjolene deres litt store. Den stripete derimot er mer normal i str.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv  
Gammel 10-05-13, 22:38   #76
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Sitat fra forhandler Fiona om den stripete,
"Herlig kjole i fantastisk bomullskvalitet fra Japan. Design: Tulip & Tatamo. Bomullskvalitet er myk og grov. Kjolen er ikke spesielt stor i størrelsen og kan for noen virke litt trang i ermene. Kjolen er i grå/krem eller marine/krem. Røde detaljer på lomme og erm og røde sømmer".

Og der var målene på str M,
Lengde i størrelse M: 97 cm
Brystvidde i str. M: 92 cm
Livvidde i str. M: 86 cm
Hoftevidde i str. M: 104 cm

Som tilsier at jeg skal ha str Medium. Kjolen er nok for vid og litt lang på armene, ca 2 cm. Akkurat nå virker ikke nettbutikken til Walla. Ut på tur i morgen. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 20:57   #77
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Jeg trenger noen gode lave traskesandaler til sommeren, og hadde lyst på gule. Men jeg fant ingen som oppfylte kriteriene: Skinn, ikke høye hæler, ikke tynne flate såler, mye sol på føttene, ikke noe gladiatortendenser, ikke noe dilldallpynt, riktig gulfarge, og så videre, og så videre.

Så da ble det ikke gule, men grønne fra Ecco. De pleier å ha gode sandaler. Likte grønnfargen og at de er så åpne. http://m.shopeu.ecco.com/no/no/ecco/...8667?navId=190

De passer jo ikke akkurat til alt, da.


Sist redigert av Filifjonka : 11-05-13 kl 21:24.
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 11:38   #78
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Jeg har blitt veldig glad i dette skjørtet fra phase eight. Sitter pent på og er faktisk langt nok til meg.

vixen er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 11:57   #79
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Takk for svar - mye fint de hadde!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 15:37   #80
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Jeg har gått utenfor boksen min ( ) og bestilt meg nye hverdagssko fra Fly London. Prøvde en fariant uten rem i en butikk på Majorstua i dag, men de hadde ikke størrelsen min, og str. var også utsolgt på nettet, så da ble det Mary Janes (som vanlig). Fargen blir veldig anvendelig for meg, tror jeg. Det øverste bildet gjengir den best. Jeg har lett etter noe hverdagslig smaragdgrønt lenge, og dette er det nærmeste jeg har kommet.



__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no