Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Mobil-problem

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-07, 11:21   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobil-problem

Jeg har et problem med mobiltelefonen min (Nokia 6300).

I går kveld da jeg skulle sjekke klokken på mobilen, så jeg at det stod en E øverst på skjermen, og ved siden av var det en konvolutt (lik den som vises øverst når man har fått en melding) som gikk rundt og rundt, og ble byttet ut med en binders annenhver gang den gikk rundt (vet ikke helt hvordan jeg skal få forklart det på en annen måte).

Hva betyr dette? Jeg har slettet absolutt ALT av meldinger i alle mapper, men både E'en og konvolutten/bindersen er der fremdeles.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 11:47   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobil-problem

Fant utav det nå. Det var mms-ikonet, som jeg trodde, og tydeligvis hadde noe "hengt seg fast", for da jeg skrudde av og på mobilen, fikk jeg med en gang en ny mms og ikonet forsvant. Merkelig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 14:08   #3
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Mobil-problem

Du, jeg lurer litt på å kjøpe den telefonen, men noen har sagt at det er så dårlig lydkvalitet på den (samtaler).

Er du fornøyd? Mitt kjøp avhenger av ditt utsagn nå. Jeg står mellom den og en eller annen Sony Ericsson, og jeg er fryktelig i tvil.

Jeg vil gjerne ha fordeler og bakdeler, hvis du gidder å hjelpe meg litt.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 15:22   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobil-problem

Jeg er kjempefornøyd. Opplevde at lyden på samtalen var så lav at jeg ikke hørte noe, i forrige uke. Men innså etter noen minutter at volumknappen på siden av telefonen stod på det laveste. Skrudde opp lyden på fullt og vips så var lyden perfekt.

Jeg har hatt alt av mobiltelefoner (har en bror som kjøper nye HELE tiden og jeg arver, hehe), og dette er den beste jeg noensinne har hatt. Kvaliteten på bildene jeg tar med kameraet er knall også. Veldig god radio og mp3-spiller, du kan gjøre korte videoopptak osv.

Kommer ikke på noen ulemper med denne telefonen, har ikke hatt noen enda.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 15:58   #5
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Mobil-problem

Da tror jeg at jeg faller tilbake på den. Tusen takk!

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no