Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-19, 22:37   #761
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Kl 14 i dag leverte jeg siste eksamen for studiet. Det gjorde meg veldig glad. Det har vært noen intense måneder i høst. Nå er jeg klar for å starte desember.


Sist redigert av Luvi : 06-12-19 kl 21:18.
Luvi er ikke aktiv  
Gammel 03-12-19, 22:43   #762
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Posten hadde ikke rotet bort pakkekalenderen som jeg hadde sendt til lillebroren min likevel. Det tok sin tid fra Ålesund til Oslo, men den kom frem. Hurra!

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 04-12-19, 08:32   #763
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Våknet 05.30. I steden for å bli grinete, sto jeg opp og tente stearinlys. Har gjort en liten yogaøkt, hørt julemusikk, spist ristet brød med syltetøy og drukket en kopp te fra adventkalenderen min. Nå skal jeg komme meg på jobb, med litt lavere skuldre.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 04-12-19, 14:04   #764
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Drar på langhelg til Gdansk med mannen og en haug andre, og er egentlig litt for sliten nå til å være så sosial i mange dager, men nå har jeg bestilt meg egendag med massasje, fotpleie og ansiktspleie på fredagen, så gleder meg. Bare mannen som får være med på det, og ikke sagt til noen av de andre i reisefølget at vi tar egendag ene dagen. For da bestiller plutselig flere samme sted. Vi får møtes til middag på kvelden igjen, og da er jeg mer klar for sosialt igjen.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 05-12-19, 09:37   #765
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Nytt kjøremønster på vei til jobb. Nå slipper jeg å menge meg med hovedveien.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 06-12-19, 16:21   #766
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Det gikk bra på matte tentamen til eldste ( det er ikke hennes fag).
Rolig dag på jobb- vært på samling og dermed lite mas på meg.
Fått ordnet julegave til mannen og min hemmelige nissevenn.
Fredag og helg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 06-12-19, 19:32   #767
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

At eg vann ein apple-TV

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 06-12-19, 19:34   #768
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

At eg vann ein apple-TV

Wow!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 06-12-19, 20:12   #769
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

At det er helg!
Og at jeg overlevde nissefest på jobb. Med det været og ørten 1-5 åringer er det jammen på hengende håret at vi beholder det lille vettet vi har igjen.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 06-12-19, 20:22   #770
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

God dag på jobb

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 06-12-19, 20:49   #771
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

SEMESTERSLUTT!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 06-12-19, 20:53   #772
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Vant 50kr i pantelotteriet idag.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 07-12-19, 16:13   #773
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

At fjortenåringen så fort han har stått opp, setter på snøfall og ber meg ta med kaffen til sofaen. Jeg trodde jeg måtte se julekalenderen alene i år. Men han er den som setter på hver dag.

Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 07-12-19, 16:57   #774
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

At sønnen endelig har blitt kjent med en gutt i den nye klassen og er hos han nå!

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 07-12-19, 18:42   #775
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

God Middag

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 07-12-19, 19:18   #776
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Mannen og jeg har hatt vår årlige Handle Alle Julegavene-dag, og kom i mål. Nå skal jeg bare kjøpe en liten suppleringsgave og en annen liten ting jeg lett kan fikse lokalt, og så er det bare innpakking igjen. Hurra!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 07-12-19, 20:36   #777
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

At sønnen endelig har blitt kjent med en gutt i den nye klassen og er hos han nå!

Denne

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 07-12-19, 20:58   #778
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Mannen og jeg har hatt vår årlige Handle Alle Julegavene-dag, og kom i mål. Nå skal jeg bare kjøpe en liten suppleringsgave og en annen liten ting jeg lett kan fikse lokalt, og så er det bare innpakking igjen. Hurra!

Hvor lang tid bruker dere?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 07-12-19, 21:02   #779
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor lang tid bruker dere?

4-5 timer, med kjøring (bruker 30 minutter hver vei til nærmeste by). Vi var vel ute 5 timer i dag, men det inkluderte et par andre ærend også, pluss kaffepause. Vi har 10 voksne og 8 barn på gavelista.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 07-12-19 kl 21:15.
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 07-12-19, 21:39   #780
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

4-5 timer, med kjøring (bruker 30 minutter hver vei til nærmeste by). Vi var vel ute 5 timer i dag, men det inkluderte et par andre ærend også, pluss kaffepause. Vi har 10 voksne og 8 barn på gavelista.

Så flinke dere er!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no