Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-20, 10:23   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Jeg fant ikke noen egen tråd på denne? Jeg synes vi skal diskutere denne fab serien litt mer - den har virkelig gjort inntrykk på meg. Ikke bare gjennom fantastiske kvinneroller (og det er det jo), men jeg synes også Steve Carell gjør en helt utrolig bra karakter, mer og mer når jeg tenker på det.

Det som jeg synes gjør serien så bra, er at han på samme tid gjør noe som er helt åpenbart uakseptabelt, men likevel ikke overgrep i den forstand som en del av de andre sakene vi har sett fra USA. Hvis han ikke hadde hatt en maktposisjon i jobben, hadde han bare vært en sleezebag, liksom; selv på rommet med Hannah gjør han ikke mer enn tusenvis av menn (og kvinner også, sikkert) gjør hver eneste helg - inviterer noen på rommet, antar at det er en aksept for å prøve seg, overkjører henne, men det er ikke voldtekt per se - bortsett fra at han bare ikke ser at grunnen til at hun ikke går, er at han har makt over henne.

Jeg synes Steve er helt utrolig bra på å fremstille denne likandes fyren som bare ikke fatter hva han faktisk har gjort, hvorfor makten hans alltid er en faktor; selv om 99 % av interessen er gjensidig og med consent, KAN man ikke sjekke opp kolleger når man har en sånn posisjon.

Jeg har mye på hjertet her, kjenner jeg, men vi kan jo ta det litt og litt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-20, 14:19   #2
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Candy, du setter helt presise ord på grunnen til at jeg er så imponert over denne serien!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-20, 14:44   #3
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Høres jo veldig sammenliknbart ut med sånn som jeg har oppfattet hva Giske har oppført seg.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-20, 16:58   #4
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Jepp, jeg prøvde å forklare noen her om dagen hvorfor jeg synes TMS tar opp Me too på en så interessant og realistisk måte, og her satte du ord på akkurat det. Når Steve sier til Hanna at "hallo, hva trodde du skulle skje når jeg inviterte deg opp på rommet, liksom?", og virkelig ikke fatter hvilken rolle hans posisjon spilte i det som skjedde-da tar de mange av Me too- sakene på kornet, tror jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-20, 17:55   #5
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Jeg synes også serien er veldig god. Men så kort! Kommer det ny sesong snart tro?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-20, 18:01   #6
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Hvor ligger denne serien?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-20, 09:23   #7
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Jeg syns den samtalen som Mitch har med uh, hva heter han igjen da, han som forteller at han var dømt for voldtekt. Hvor Mitch prøver å si at det er to forskjellige Me Too saker, sånne som han kompisen, som virkelig var me too, og sånne som han selv hvor alt var blåst ut av proporsjoner.

Jeg tenker at det viser veldig dette at det kanskje har vært en forventning, en selvfølge, slik er det bare, at kvinner ønsker å være med en person som gjør det bra. Man er attraktiv. Man ser ikke på det som at man utøver makt. Det er liksom bare helt selvsagt at kvinner skulle ønske å ha sex med dem.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-20, 09:57   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Og det gjør jo mange også. Men det er faktisk ikke greit for det.

Jeg har ikke sett så mange episoder enda, så passer meg litt for spoilers, kommer tilbake i tråden når jeg har sett mer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-20, 10:06   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Ja, jeg tenker at det er akkurat det; det er ikke greit SELV OM de vil, fordi du aldri kan ta makten ut av ligningen. Det er ikke ulovlig, men det er heldigvis stadig mer uakseptabelt i de fleste arbeidsplasser.

Vi hadde masse av disse diskusjonene - hun måtte jo ikke bli med, hun måtte ikke si ja, hun måtte ikke ta i mot forfremmelse. Men var fullstendig enig om at min mann, som sitter i ledergruppen i et stort selskap, kunne aldri aldri aldri gjort det Mitch gjør. Og det er faktisk mange år siden det ble oppsigelsesgrunn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-20, 10:27   #10
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hvor ligger denne serien?

Apple TV. Jeg tok noen ukers abonnement for å kunne se den.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-20, 10:28   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Hvis man har kjøpt en ny dings knyttet til Apple ID får man gratis år. Men det er virkelig ingenting annet der verdt å se, dessverre.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-20, 10:37   #12
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Det fikk ikke jeg, enda dingsen er ny (men kjøpt av jobben). Kanskje ungene har, da. Men nei, ingenting annet interessant der.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-20, 10:45   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Sjekk litt mer, det kan hende det er der uten at du ser det. Jeg ramlet bare over at det var der, lizm.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-20, 10:50   #14
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Jeg måtte betale abonnement for å se Morning show, i hvert fall. Ser ut som om noe er gratis og noe ikke. Appen har jeg, men det var ikke gratis. Men det går fint altså, jeg har avsluttet abonnementet og åpner heller igjen når det kommer ny sesong.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-20, 11:22   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vi snakker om når vi snakker om Morning Show

Så det går ikke an å se denne hvis man ikke har Apple?

Både jeg og mannen har Android-telefoner. Den ene ungen har en relativt ny iPhone da. Mulig det går an å få til noe gjennom hennes Apple-ID?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no