Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-20, 19:20   #21
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tenker venninner og champis. For alle livets utfordringer, egentlig.

All erfaring tilsier at champis må ut av ligningen hvis det er verktøy involvert, altså. Med mindre du har lyst på litt med random resultater, da. Eventuelt må champisen på bordet først etter jobben er gjort.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-20, 19:27   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?

Ska’kke kimse ad styrepils/champagne.

:hmsdrivervibaremedpåjobb:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-20, 23:19   #23
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tenker venninner og champis. For alle livets utfordringer, egentlig.

Da jeg bodde i Houston og ble alene og skulle montere veldig mange ikea-møbler inviterte jeg på montering og vin. Veldig effektivt. Og kjekt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-20, 10:56   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?

Jeg slår også et slag for å google. Utrolig ha man finenr der ute.

Jeg slår også et slag for de gode gamle butikkmedarbeiderene. Spør på butikken når du trenger kjøpe noe. Det er mye god kunnskap der ute. og noe ikke fullt så bra, så det er lurt å være litt forberedt. Stort sett har jeg fått veldig god hjelp uten at de forsøker prakke på meg alt mulig jeg ikke trenger.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-20, 11:06   #25
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?

Tusen takk for innspill! Jeg skal ta utfordringen, det får bli YouTube på storskjerm. Jeg fortalte min eksmann om problemet, og han ble så inspirert! Så nå vil han sette opp kurskvelder for single damer, perfekt måte å møte kvinner på.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tenker venninner og champis. For alle livets utfordringer, egentlig.

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Agreed.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eller gode venninner kan komme innom på kaffe og gi et minikurs i materialundersøkwlse, gipsplatens lunefullhet, din venn stenderne og mollyplugger.

Ikke så elegant som YouTube, da.

Det er bare å sette av sommerferien, ladies. Da blir det parkettlegging og fyllesaging!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-20, 11:08   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?

Håper på livestream.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-20, 16:32   #27
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?

Heia deg! Det er bra å kunne klare seg selv. Det er mange gode forslag her om you-tube, gode venner og erfarne butikkarbeidere. Husk at selv om du er enslig så er du ikke alene i verden. Det finnes venninner, kollegaer og kompiser som gjerne vil dele av sin erfaring.

Det er jo bare å prøve, og det blir litt bedre og lettere for hver gang man prøver.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-20, 00:05   #28
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvordan kan jeg lære å bli handywoman?

Gjør som svigermor; ring en sønn! Neida, youtube har mange fine videoer, jeg bruker det for alt det er verdt. Og vit hva du skrur i, og med. Og ha godt utstyr. Og google.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no