Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-21, 10:22   #681
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg har ikke sett den, og har ingen planer om å se den heller.

Ikke jeg heller.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 27-10-21, 14:00   #682
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Du er ikke sist, for jeg har ikke startet på den ennå.

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg har ikke sett den, og har ingen planer om å se den heller.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Har heller ikke sett det, men jeg liker jo ikke fantasy, så...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Neida, jeg har ikke begynt. Det er dog et mildt press fra kjæresten, han insisterer på at jeg vil like det.

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Ikke jeg heller.


Jeg syntes den startet greit altså (sett 2 episoder), så får vi se om jeg holder løpet ut. Litt mye halshugging, men ikke hopp-i-stolen skummelt.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 27-10-21, 14:14   #683
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.676
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.


Jeg syntes den startet greit altså (sett 2 episoder), så får vi se om jeg holder løpet ut. Litt mye halshugging, men ikke hopp-i-stolen skummelt.

Mannen så den og jeg så litt innmellom, den er for voldelig og blodig for meg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 27-10-21, 14:26   #684
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Nei, skummel er den ikke, men voldelig og blodig ja, i høyeste grad.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 27-10-21, 16:13   #685
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg ser forresten på Big Bang Theory. Jeg har sett mye av den før, men aldri i sammenheng slik at jeg har fått flyten i historien. Den er jo ganske fornøyelig, og egner seg godt til å strikke mens jeg ser på. Det er jo ikke så himla avansert.

Det koselige er at ungene joiner meg fra tid til annen. Knerten er jo en skikkelig nerd, og mener det er en viss gjenkjennelseseffekt. Snuppa er snill med ham og mener at han er mest lik Leonard, mens jeg drister meg til å kalle ham en Raj.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Mannen min mente også jeg ville like den, og maste i noen år. Ja, jeg likte den.

Mens mannen min har vært ekstremt tydelig på at jeg aldri må finne på å se noe som helst av Game of Thrones. Og jeg er ganske sikker på at han har helt rett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 29-10-21, 13:22   #686
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Vi ser forbrytelsen nå, i tillegg ser vi doc Martin innimellom for å ha litt variasjon

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 13:26   #687
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Begynte på Succession, men likte den ikke så jeg har stoppet. Ser Rus nå og skal begynne på Kastanjemannen etterpå.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 15:05   #688
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Begynte på Succession, men likte den ikke så jeg har stoppet. Ser Rus nå og skal begynne på Kastanjemannen etterpå.

Hvor mange ep så du? Vi var lukne de første episodene, men mener det løsnet litt i ep. 3 og for fullt i ep 4 og 5. Det var liksom litt berg-og-dalbane-effekt, at man dras litt sakte opp og så tar det helt av liksom. Men selvsagt, man skal ikke pine seg gjennom hvis man tenker at dette ikke er greia. Jeg prøver selv å ta tak for å se hvert fall en eller to ep til av Squid Game, men blæh, jeg vet ikke om jeg klarer å se forbi alle tingene jeg henger meg opp i og som drar meg helt ut av historien...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 15:14   #689
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg er heller ikke fan av Succession. Skulle gjerne likt det, men med unntak av intromusikken som jeg mener er helt fantastisk, kanskje den beste intromusikken i noen serie, liker jeg det ikke. Mannen min har sett alle sessongene og har gjort flere forsøk på å se dem på nytt med meg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 16:25   #690
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er heller ikke fan av Succession. Skulle gjerne likt det, men med unntak av intromusikken som jeg mener er helt fantastisk, kanskje den beste intromusikken i noen serie, liker jeg det ikke. Mannen min har sett alle sessongene og har gjort flere forsøk på å se dem på nytt med meg.

En helt ærlig sak, input, og det er jo ikke slik at fordi at en serie er god så skal man automagisk like den. Jeg har et slikt forhold til Breaking Bad, som jeg vet er en svært god serie, men den appelerer ikke til meg overhodet.

Og ja, musikken i serien er så ekstremt godt skrevet til serien, men står svært godt alene også Og det er ikke noe automatikk i det i film- og seriemusikken, men Nicholas Britell er god på det. Fun fact: Han jobbet egentlig på Wall Street, men det gjorde ham ganske så ulykkelig. Han sa opp jobben og tok opp musikken igjen. And thank god for that

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 16:36   #691
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Hvor mange ep så du? Vi var lukne de første episodene, men mener det løsnet litt i ep. 3 og for fullt i ep 4 og 5. Det var liksom litt berg-og-dalbane-effekt, at man dras litt sakte opp og så tar det helt av liksom. Men selvsagt, man skal ikke pine seg gjennom hvis man tenker at dette ikke er greia. Jeg prøver selv å ta tak for å se hvert fall en eller to ep til av Squid Game, men blæh, jeg vet ikke om jeg klarer å se forbi alle tingene jeg henger meg opp i og som drar meg helt ut av historien...

Så faktisk 8 episoder og syntes ikke det ble bedre. Likte ikke å følge de personene.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 17:36   #692
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Så faktisk 8 episoder og syntes ikke det ble bedre. Likte ikke å følge de personene.

Da har du gjort et virkelig godt forsøk

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 22:15   #693
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Ser Forbrytelsen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 22:43   #694
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Ser Invasion på apple+

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 22:53   #695
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.676
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Har sett Halloweentown på Disney, og Ghostbusters 3 på Netflix ikveld med Lillesøster.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 29-10-21, 22:54   #696
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.720
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Husker ikke om jeg har skrevet det før, men Reservation Dogs på Disney+ er veldig bra!

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 30-10-21, 08:21   #697
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg har ikke sett den, og har ingen planer om å se den heller.

Ikke jeg heller. Jeg har heller ikke sett ringenes herre eller harry potter.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 31-10-21, 00:38   #698
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Mare of Easttown ser jeg nå, HBO.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv  
Gammel 31-10-21, 09:04   #699
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Begynte på den nye på NRK, Jordbrukerne. Likte første episode godt og gleder meg til fortsettelsen.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 01-11-21, 12:44   #700
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg har blitt helt sugd inn i to serier jeg virkelig ikke ville trodd jeg skulle like: Invasion på Apple+ og The Bite på TV2. Altså, en alien-invasjon og en zombie-apokalypse - det er virkelig ikke meg.

Men begge er veldig gode, syns jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no