Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-21, 12:18   #541
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Billions (HBO). Ble sluppet noen post corona eps nylig.

Woop! Det har jeg venta på, den stoppa jo forholdsvis brått.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 30-09-21, 18:50   #542
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Har blitt anbefalt Squid Game av en som mente det var en av topp 5 serier gjennom tidene. Men mange scener som er for groteske til å se, og det er dealbreaker for min del. Mannen har begynt å se den alene, og liker den, men er helt enig i at den ikke er for meg.

(Netflix)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 30-09-21, 19:00   #543
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Woop! Det har jeg venta på, den stoppa jo forholdsvis brått.

Ja, veldig, og man blir kastet rett inn igjen - dog uten 1/3 av Paul Giamatti som han hadde kvittet seg med i corona-tiden, sånn omtrent ut og inn til lunch

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 30-09-21, 19:28   #544
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

19-åringen påstår jeg MÅ se Squid Game.

Arvingen pusher derimot meg til å se den, så hun selv slipper

Er på episode 3 nå og er fremdeles ikke overbevist.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 30-09-21, 23:42   #545
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

The secret diaries of a call girl på Prime. For det passer jo bra med masse sexscener når man går på elipsemaskin på treningssenteret.
Sett den før, men det er fortsatt underholdende.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 01-10-21, 00:25   #546
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Liker Kastanjemannen. Passe spennende, selv om plottet viste seg å være litt teit.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 01-10-21, 10:25   #547
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jøss, gikk tilfeldig inn på TV2-play fordi netflix på tv hadde litt hikke, og det har startet ny sesong med A million little things! Kun en episode er sluppet hittil, ny i morgen. Synes ikke det er lenge siden forrige sesong kom.

Å, det kommer mye nytt på TV2-Play nå!
A million little things
Rookie
Grey's Anatomy
Station 19

Jeg lurer på om det ikke var et stopp midt i forrige sesong på A million little things, pga korona? Og kanskje derfor ny sesong kommer raskere nå?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 01-10-21, 23:44   #548
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Denne helgen blir det Furia på Viaplay.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 04-10-21, 14:11   #549
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Er ferdig med Hit & run, som endte med en gedigen cliffhanger, så inntil ny sesong er på plass der må vi finne noe nytt å se på. Leser derfor tråden med stor interesse ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 04-10-21, 14:34   #550
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

To filmer i helgen på Netflix:

The Guilty. Grei nok. Godt spilt av Gyllenhaal.
The King. God film om Henry IV. Gode skuespillerprestasjoner. Det hele blir bare rammet så ekstremt godt inn av musikken av Nicholas Britell (kjent fra Succession, Moonlight). Kjenner jeg kunne snakket mye om den

Dokumentar på NRK: De utvalgte barna. Om Steinerskolen Solvikskolan uten bøker eller læringsplan. Mildt sagt sjokkerende. Kun sett en ep så langt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 05-10-21, 10:06   #551
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Nå har jeg sett de episodene som lå ute av Billions, og alle er fortsatt like drittsekker ( ), Chuck er fortsatt like verdig fiskedask bare for pretensiøsitet alene, Wags, åh, Wags! , det er ikke dritbra men det er veldig underholdende!

M*A*S*H 4077 surrer fortsatt som gammel venn i bakgrunnen hos meg, den blir (heldigvis) veldig mye bedre utover i sesongene og jeg husker mer og mer av gammel kjærleik til den serien. Også Hawkeye da.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 05-10-21, 12:15   #552
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Vi har begynt å se doc martin. Deilig med noe slikt etter masse mordserier i det siste.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 05-10-21, 12:37   #553
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Det ble mye i helgen, binget Furia og Kastanjemannen (etter tips her i tråden). Søndag ble det James Bond på kino, guu hvor moro det var med kino etter gammelt. :P

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 05-10-21, 12:40   #554
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.556
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Squid Game har dattera mi på 13 sett, hun elsket den. Men den ser ikke min sjanger ut.

Vi ser på Furia, men jeg sliter litt med noen av skuespillerne.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 05-10-21, 13:04   #555
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg har sett ferdig tredje sesong av Yellowstone, og altså for en føkkings sesongfinale. Jeg skulle bare ha en mnd med Paramount plus, men ser at neste sesong kommer i november så mulig det må beholdes.

I mellomtiden ser jeg American Rust, den er helt ok. Jeg elsker Jeff Daniels, så lander på OK pluss.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 05-10-21, 15:19   #556
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Dokumentar på NRK: De utvalgte barna. Om Steinerskolen Solvikskolan uten bøker eller læringsplan. Mildt sagt sjokkerende. Kun sett en ep så langt.

Herlighet, takk for tips, dette var jo helt villt! Men er det faktisk Steinerskolen, eller har de valgt å bruke det begrepet fordi Steinerskolen er det som er nærmest? De kaller de noe annet, husker ikke hva. Waldorf? De nevnte ikke Steiner en eneste gang i løpet av første episode, iallfall.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 05-10-21, 15:51   #557
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Herlighet, takk for tips, dette var jo helt villt! Men er det faktisk Steinerskolen, eller har de valgt å bruke det begrepet fordi Steinerskolen er det som er nærmest? De kaller de noe annet, husker ikke hva. Waldorf? De nevnte ikke Steiner en eneste gang i løpet av første episode, iallfall.

Det er Steinerskolen, men det heter waldorfskolen i en del andre land. Det har morsomt nok navnet sitt etter et sigarettmerke, fordi Steiner åpnet solen i samarbeid med eieren av det.

Jeg har sett alle, og det blir dessverre mye verre enn første episode.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 05-10-21, 19:06   #558
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er Steinerskolen, men det heter waldorfskolen i en del andre land. Det har morsomt nok navnet sitt etter et sigarettmerke, fordi Steiner åpnet solen i samarbeid med eieren av det.

Jeg har sett alle, og det blir dessverre mye verre enn første episode.

Kjære vene. Jeg er helt lamslått. Er helt tom for ord etter en del av uttalelsene.

De snakket mye om Steiner i de to siste episodene, men de var ekskludert fra resten av de svenske steinerskolene frem til i fjor. Håper virkelig at dagens barn ikke opplever slik som de fra 80-90-tallet i denne serien.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 05-10-21, 19:44   #559
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg tror de har litt bedre kontroll med friskoler i Sverige nå. Håper i hvert fall det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 05-10-21, 20:13   #560
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg har sett ferdig Love child på NRK. Har begynt på Vigil. Etter det blir det Kastanjemannen.
Så Squid Game med eldstemann og mannen ila helgen. Herlighet.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no