Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

TORO på sporet!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-08, 16:54   #21
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: TORO på sporet!

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg liker mousakkaen veldig godt. Etter å ha spist det samme på Kreta nettopp, holder jeg meg til Toro.



Det er sikkert fordi du trodde at Moussaka smakte som Toros.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 16:58   #22
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TORO på sporet!

Den boil-in-bag-greia er faktisk ikke så dum. Sjokoladekaken (og andre kakemikser) får en merkelig konsistens syns, jeg. Me no like. Pannekaker og vafler og sånt er minst like kjapt å lage fra bunnen, og så vet man jo akkurat hva man får i. Jeg tror ikke jeg har smakt noen sånne ferdigprodukter heller.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:00   #23
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TORO på sporet!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Den "boil in a bag" er bare så praktisk

"Boil in bag" er genialt - og kan ikke skjønne at du skulle trenge å sparke beskjemmet rundt deg for å bruke det!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:02   #24
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: TORO på sporet!

Jeg bruker mye Toro rett og slett fordi jeg ikke kan å lage mat fra bunnen av. Jeg skal nok få det til, men det krever litt mer enn jeg har tid til der og da også går det i glemmeboka senere.

Men jeg kommer meg

Boil in bag synes jeg er skikkelig upraktisk. Jeg brenner meg hver gang, og eneste jeg sparer på det er at jeg slipper å vaske et litermål.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:06   #25
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TORO på sporet!

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.



Det er sikkert fordi du trodde at Moussaka smakte som Toros.

Du har rett. De bruker jo potetmos, det liker ikke jeg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:11   #26
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: TORO på sporet!

Kjekt med de glutenfri-posene.

Og jada, bruker ellers endel Toro-poser også.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:16   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TORO på sporet!

Hvordan kan man brenne seg på "boil in a bag"?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:18   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TORO på sporet!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hvordan kan man brenne seg på "boil in a bag"?

Jeg vet ikke, jeg bare regnet med det. Jeg bruker aldri slikt. Det går mest i grov økoris fra tyrkern på hjørnet her.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:22   #29
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: TORO på sporet!

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg liker mousakkaen veldig godt. Etter å ha spist det samme på Kreta nettopp, holder jeg meg til Toro.



Du tuller nå, sant?

Vi bruker Toro en sjelden gang, men jeg er ingen stor fan.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:26   #30
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TORO på sporet!

Jeg synes Bali kyllinggryte er god. Er det noen som har en oppskrift på noe liknende?

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:28   #31
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TORO på sporet!

Jeg får vondt i magen av mange Toroprodukter, men browniesene er faktisk overaskende gode synes jeg. Pizzafyll på pose hadde jeg glemt at eksisterte. Kanskje jeg må stikke nesen ut fra FP (eller inn i sånne tråder som dette) oftere?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:29   #32
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: TORO på sporet!

Jeg bruker ikke så mye Toro, men.. jeg husker jeg brukte eviglang tid på kjøkkenet og laget skikkelig moussaka. Men auberginer er ikke godt!!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:30   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TORO på sporet!

Jeg liker spagettisausen (som jeg gjerne tilsetter løk, hvitløk, oregano, melk og vin*), vaffelmiksen og karri- og schezuangrytene i svarte papp-pakker. Ellers brukes rett som det er supper, f.eks. tomat- og spinatsuppe, som begge tilsettes ekstra snadder.


* Ja, jeg kan lage det fra bunnen, men noen dager er Toro bedre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:33   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TORO på sporet!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg vet ikke, jeg bare regnet med det. Jeg bruker aldri slikt. Det går mest i grov økoris fra tyrkern på hjørnet her.

Er villris i den jeg bruker.
Men ris spiser vi sjelden - det og.

Lurer på hva vi spiser egentlig?

Disse bruker vi en del da:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:34   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TORO på sporet!

Sånne frosne wokblandinger bruker vi endel av også, og sper på med friske grønnsaker. De frosne er mye bedre enn de på boks.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:36   #36
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: TORO på sporet!

Å jada, bruker Toro rett som det er. Synes mange av produktene er bedre enn det jeg klarer å lage selv. Men jeg øver meg på mye fra bunnen av.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:39   #37
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TORO på sporet!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvis man kommer inni en rutine med å lage store porsjoner av saus kan man jo fint fryse ned og bruke det like lett som glassene.

Ja hvis man har stor nok fryser såh

Forøvrig kan du godt få lov å komme med forslag til sånne frys-ned-sauser

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:39   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TORO på sporet!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hvordan kan man brenne seg på "boil in a bag"?

Hæ? Det er da lett, man bare prøver å åpne den glovarme drittposen for å helle ut risen. Jeg står der og sjonglerer med ei saks mens jeg prøver å unngå å brenne meg ihjel.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:40   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TORO på sporet!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hæ? Det er da lett, man bare prøver å åpne den glovarme drittposen for å helle ut risen. Jeg står der og sjonglerer med ei saks mens jeg prøver å unngå å brenne meg ihjel.


Det har jeg aldri gjort.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 17:40   #40
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TORO på sporet!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.


Forøvrig kan du godt få lov å komme med forslag til sånne frys-ned-sauser


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no