Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nespresso Cities and Milk, hvilke deler kan vaskes i maskin?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-13, 16:52   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nespresso Cities and Milk, hvilke deler kan vaskes i maskin?

Jeg skjønner at melkedingsen ikke går i maskin. Men lokket og den gummiringen? Blir den ødelagt? Har opplevd å ødelegge andre gummiringer i maskin. Hva med selve vannkolben? Jeg turde ikke ta den i maskinen i dag, men jeg puttet alle delene som er i fronten i maskinen. De var fulle av kaffe. Særlig det svarte oppsamlingsgreiene. Æsj. Jeg er visst for sløv med det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 16:54   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso Cities and Milk, hvilke deler kan vaskes i maskin?

Og det heter visst "Citiz", kom jeg på nå etterpå.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 16:57   #3
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Nespresso Cities and Milk, hvilke deler kan vaskes i maskin?

På min Citiz stod det at ingen av delene kunne i maskina. Har ikke turt å prøve, har den løse melkeskummeren utenom, og vasker delene for hånd. Går jo fort så lenge en bare gjør det med en gang kaffen er lagd og melka er skumma

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 16:58   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso Cities and Milk, hvilke deler kan vaskes i maskin?

Opprinnelig lagt inn av frksnupp, her.

På min Citiz stod det at ingen av delene kunne i maskina. Har ikke turt å prøve, har den løse melkeskummeren utenom, og vasker delene for hånd. Går jo fort så lenge en bare gjør det med en gang kaffen er lagd og melka er skumma

Ja, men jeg gidder ikke vaske alle delene hver gang jeg drikker kaffe.. Det er pes nok å vaske melkeskummeren, synes jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no