Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Finne frisørtime denne uka?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-23, 14:31   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Finne frisørtime denne uka?

Jeg trenger å klippe meg og bli blond igjen. Har sjekket de frisørsalongene jeg har brukt i det siste, men ingen har ledig tid.

Er det noen som vet om en samleside eller samleapp der det er mulig å søke etter ledige frisørtimer? Gjerne i Oslo.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-23, 14:39   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finne frisørtime denne uka?

Ikke samleside, men min frisør har oversikt over ledige timer

https://chezzfrisor.bestille.no/OnCust2/#!/booking

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-23, 14:52   #3
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finne frisørtime denne uka?

Fixit er en bestillingsside som ganske mange frisører bruker.

https://fixit.no/

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-23, 15:15   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finne frisørtime denne uka?

Timma kan du også sjekke.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-23, 15:18   #5
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finne frisørtime denne uka?

Jeg bruker ledigtime.no Ser det er mange i Oslo som og bruker den siden.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-23, 18:55   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finne frisørtime denne uka?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Ikke samleside, men min frisør har oversikt over ledige timer

https://chezzfrisor.bestille.no/OnCust2/#!/booking

Er det du som har tipset meg om dem før, kanskje? Fant ledig time hos ny frisør der, får gi det en sjanse. Har du erfaring med Marianne?


Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Timma kan du også sjekke.

Takk! Det var nok denne jeg tenkte på! 😊 Der er det mulig å se med en gang om frisørene har ledig, og når. Det fikk jeg ikke til med de andre som er foreslått her?

Time booket, straks litt mer blond. Puh!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-23, 20:58   #7
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finne frisørtime denne uka?

Mulig, jeg har gått dit i over 20 år. Bruker kun Oggi, kjenner ikke til Marianne.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no