Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-12, 10:24   #141
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Nå var vel uansett Berlingo uaktuell pga. design og ASX uaktuell pga. baksetet og bagasjeplass....

Vel, vi dro i bilbutikken for å kjøpe en ASX og endte opp med en Berlingo, så things change.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 12:41   #142
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Et vesentlig poeng er kanskje at baksetene kan flyttes i touran. Så man kan få plass til fem stykker på to meter i den faktisk.

  Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 13:01   #143
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

På tide med et regneark, kjenner jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 13:08   #144
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Et vesentlig poeng er kanskje at baksetene kan flyttes i touran. Så man kan få plass til fem stykker på to meter i den faktisk.

Man kan flytte baksetene individuelt i 5008 også og jeg føler at det er masse plass, men siden ingen i vår familie er særlig mye over 1,70 så har det ikke vært testet ut på lange folk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 13:10   #145
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

På tide med et regneark, kjenner jeg.

Jeg foreslår prøvekjøring. Peugeot lot oss låne bilen over natta slik at vi fikk testet den i ordentlig bruk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 13:32   #146
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg foreslår prøvekjøring. Peugeot lot oss låne bilen over natta slik at vi fikk testet den i ordentlig bruk.

Prøvekjøring pluss sjekk med noen pålitelige kilder om feilstatistikker siden dere skal ha den lenge.

  Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 13:55   #147
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Prøvekjøring pluss sjekk med noen pålitelige kilder om feilstatistikker siden dere skal ha den lenge.

5008 er for ny til at den er med i noen feilstatistikker.
5008 deler vel plattform med bl.a. 308, Berlingo og C4/C4GP. Hos Dekra kommer C4 dårlig ut og 308 halvdårlig. Berlingo er særdeles dårlig. For Berlingo skyldes nok litt av resultatet at bilen er mye brukt til varebil, der vedlikeholdet kan være så som så. for C4 og 308 er det kun statistikk opp til 100 000 km pga. når bilene kom på markedet, så blir statistikkgrunnlaget for biler som har gått lengre for tynt til at det er resultater oppgitt.

Hos Svensk Bilprovning er det heller ikke nye nok statistikker til at konkrete modeller er med. Vanlig versjon av C4 går det temmelig dårlig.

NAF AutiIndex 2011 legger Peugeot og Citroën totalt sett blant de siste merkene:


(her er litt av greia jeg snakket om i et tidligere innlegg - det er egentlig litt pussig at VW-eierne er såpass mye mer misfornøyd enn Audi- og Skoda-eierne. Bilene bygger i stor grad på samme plattform og komponenter. Forhandlere og verksted er i stor grad de samme...)

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 14:06   #148
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Jeg tror vw-kjøperne ofte forventer å få en billig Audi. Også får de absolutt ikke det enda stammen er den samme, også blir de skuffet.
Vi har en touran og en A4 som er ment å være same shit, New wrapping, men det er jo faktisk et hav av forskjell. Man får ikke luksus billig uansett. Også er det kanskje lett å bli skuffa hvis det var det man håpet på?

  Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 14:23   #149
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg tror vw-kjøperne ofte forventer å få en billig Audi. Også får de absolutt ikke det enda stammen er den samme, også blir de skuffet.
Vi har en touran og en A4 som er ment å være same shit, New wrapping, men det er jo faktisk et hav av forskjell. Man får ikke luksus billig uansett. Også er det kanskje lett å bli skuffa hvis det var det man håpet på?

Tror det kanskje kan handle litt om forventninger ja. Og høye krav blant kjøperne, der andre merker kan komme bedre ut pga. den jevne kjøperen egentlig ikke har de store kravene, liten andel av bilinteresserte som kjøper osv?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 17:22   #150
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Jeg tror helt klart at forventninger og interesse har mye å si. Men nå uttrykker vel Polyanna at verken hun eller mannen er spesielt interessert i bil.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 18:23   #151
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tror helt klart at forventninger og interesse har mye å si. Men nå uttrykker vel Polyanna at verken hun eller mannen er spesielt interessert i bil.

Tror det svarer for forskjellene mellom merkene som i utgangspunktet er såpass like teknisk sett og forhandlermessig sett. Noen teorier tidligere har vært at noen forhandlere har gjort forskjell på sine VW- og Audi-kunder. Det tviler jeg sterkt på i noen stor grad - tror nok de tenker slik at den som kjøper VW kanskje kjøper Audi hos dem neste gang, så man legger jo ikke akkurat opp til at folk bør bli misfornøyde. Men jeg tror gjerne på at en kunde som har kjøpt flere biler fra en forhandler nok kan få bedre service i noen ganger...

Men tror ikke det svarer noe for hvorfor Citroën og Peugeot ligger såpass langt nede. For Ford har det virkelig gått nedover.

AutoIndex er litt spesiell også. I utgangspunktet er det mye NAF-medlemmer som i utgangspunktet svar, men andre kan også svare. Spørsmål for en del mindre merker, dvs. som har lave salgstall, er om det er mulig for importørerer o.l. å påvirke resultatet - alt man trenger er registreringsnummeret på en bil. For noen av bilmerkene med lavt salg er det potensielt ikke så mye "fikling" som skal til er jeg redd.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 20:26   #152
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tror helt klart at forventninger og interesse har mye å si. Men nå uttrykker vel Polyanna at verken hun eller mannen er spesielt interessert i bil.

Nja, det er sant. Men jeg vil ha en driftssikker bil - det er viktig for meg i hverdagen. Å plutselig miste motorkraften eller hva det var som skjedde med Peugoten til Adrienne mens hun var på vei hjem - det er bare ikke kult. (det samme skjedde forresten en gang jeg satt på med en kollega i hans ganske nye BMW, så det kan visst skje de fleste).

En ting jeg virkelig har likt med Toyotaen er driftssikkerheten. Den føles fortsatt som å kjøre en ganske ny bil, presis i gir og pedaler, starter perfekt hver gang, har ingen rare gammelbilnykker, tikker og går og er god å kjøre.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 21:00   #153
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg tror vw-kjøperne ofte forventer å få en billig Audi. Også får de absolutt ikke det enda stammen er den samme, også blir de skuffet.
Vi har en touran og en A4 som er ment å være same shit, New wrapping, men det er jo faktisk et hav av forskjell. Man får ikke luksus billig uansett. Også er det kanskje lett å bli skuffa hvis det var det man håpet på?

Jeg kjenner meg ikke igjen i dette i det hele tatt, og jeg vet ikke om jeg tror på at det er så vanlig å tenke slik heller. Jeg har aldri ønsket meg en Audi, Mercedes, BMW eller noen annen dyr bil - og det er ikke bare fordi jeg synes det er galskap å legge ned en halv million eller mer i en bil. Jeg synes rett og slett ikke luksus i bil er noe vits i.

Jeg har noen få kriterier for kjøp av bil, og de er i hovedsak: rett størrelse/bruksområde, ok kjørekomfort og driftssikkerhet. Utover det er det faktisk ikke så nøye. Og så lenge min bil tilfredstiller alle de kravene, så er jeg strålende fornøyd. Jeg går faktisk ikke rundt å misunner Audi-kjørere i smug, eller drømmer om at min neste bil skal være en BMW. Og det er altså ikke fordi jeg ikke vil eller kan bruke pengene som trengs for å kjøpe en dyr bil. Jeg er bare ikke skrudd sammen slik at jeg lyster etter en finere, større eller mer eksklusiv bil.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 21:06   #154
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Jeg er som Teofelia. Jeg ønsker meg ingen dyr eller fancy bil. Det et heller sånn at jeg stiller meg litt uforstående til det. Jeg vil ha en bil med plass til alt vi ønsker og som tar meg sikkert fra A til B.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 21:10   #155
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Vi er veldig fornøyd med vår Peugeot 5008 med automat. Tre voksenseter bak og enda to seter til. Plass til ALT -ski, pulker, bagasje, materialer, fotballag... Bruker 0,6 på milen på bykjøring. Vi har hatt Mercedes og Volvo før og var veldig skeptisk til fransk. Vi har en type semiautomat som tar litt tid å venne seg til, men når man er vant er den flott.

Hva koster den ny sånn ca? Jeg elsker automatgir og "må" ha det igjen om jeg skal ha noe annet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 21:10   #156
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Men de som tenker sånn kjøper ofte Toyota, Teo. De som kjøper vw er nok kanskje litt oftere de som vil ha "mye for lite".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 21:10   #157
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nja, det er sant. Men jeg vil ha en driftssikker bil - det er viktig for meg i hverdagen. Å plutselig miste motorkraften eller hva det var som skjedde med Peugoten til Adrienne mens hun var på vei hjem - det er bare ikke kult. (det samme skjedde forresten en gang jeg satt på med en kollega i hans ganske nye BMW, så det kan visst skje de fleste).

Akkurat det kan skje hvem som helst, det var forurensing i bensin som kom inn i en dyse og hindret drivstofftilgangen til motoren.

Ikke som da dysen på turboen til Forden sluttet å virke, som førte til at motoren skrudde seg av på motorveien i bakkene opp mot Liertoppen.

Peugeoten hadde noen barnesykdommer som vi helst skulle vært foruten, men har de siste årene vært særdeles driftssikker. I motsetning til Forden, som kostet meg 35000 i service i fjor høst.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 21:12   #158
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men de som tenker sånn kjøper ofte Toyota, Teo. De som kjøper vw er nok kanskje litt oftere de som vil ha "mye for lite".

Kanskje det, men det var mest tilfeldigheter som gjorde at jeg landet på Versoen og ikke på Touran, for min del.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 21:12   #159
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva koster den ny sånn ca? Jeg elsker automatgir og "må" ha det igjen om jeg skal ha noe annet.

Her er en 2011-modell med automat, i hvert fall.
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=36051249

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 21:50   #160
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Jeg signerer Teofelia og Tjorven - stiller meg fullstendig uforstående til å bruke mer penger enn nødvendig på bil, og er virkelig glad jeg har en mann som tenker det samme. Den skal dekke vår behov, god komfort og ta oss sikkert fra A til B. Det viktigste denne gangen var faktisk full setebredde i 2.seterad grunnet 3 barneseter.

Å legge inn masser av penger for å få et spesielt merke er fjernt for meg, og tenker ikke på bil som noe statussymbol. Og ihvertfall ikke når vi har venner som er misfornøyd med f.eks. Audi og Volvo.

millact: 5008 ny mener jeg starter på noe sånt som 320 eller drøye det. Husker ikke helt. Vi kjøpte Exclusive med EMG ("automat") og endel ekstrautstyr og tror vi betalte 374.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no