Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tatovering - teit med bokstaver?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-11, 11:38   #61
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Go for it!

Det er gjennomtenkt, du føler det er riktig, det er lite motiv på og er lett å gjemme..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 21:38   #62
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Nå har jeg satt lillesøs på saken! Hun skal designe en for meg.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 23:27   #63
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.888
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Jeg har fremdeles lyst på en tattis med bokstavene til gutta og mannen. Jeg tror jeg må gjøre det, men synes det er litt skummelt.

Når jeg skulle fikse pass til gutta så hadde hun som satt i luka en tatovering på det stedet jeg tenker meg. Det var en bokstav som var flettet inn i et uendeligtegn. Lurer på om jeg hadde klart å lage noe sånt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 07:29   #64
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Jeg har en slik på undersiden av venstre håndledd, som er ca. 7-8 cm i diameter. Det er en sol, med forbokstavene til gutta mine snirklete inni, og når man ser fort på den, så ser bokstavene ut som en blomst.
Jeg har ikke angret et sekund, og sparer i denne stund til neste tatovering.

  Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 13:09   #65
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Jeg har også fått meg tattoo på innsiden av venstre håndledd. En F-nøkkel og en G-nøkkel satt sammen til et hjerte. Jeg elsker den.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 13:29   #66
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hadde mannen min kommet hjem med mine initialer tatovert, så ville det defintivt ikke vært et ekteskapsforebyggende tiltak.

Hvis de har vært gift i tyve år, er det vel uansett litt sent å forebygge ekteskapet?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 14:00   #67
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 19:20   #68
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis de har vært gift i tyve år, er det vel uansett litt sent å forebygge ekteskapet?

En liten trykkleif, kan man si.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no