Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Øyene i Indre Oslofjord

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-08, 23:11   #21
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.948
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyene i indre oslofjord

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Nå har vi landet på kompromisset 11.45. Hun er ganske forståelsesfull av seg, og når alternativet er å henge rundt huset hjemme mens mannen sover ut etter nattevakt blir det til at vi drar til øyene likevel. Nå har jeg bakt pizzasnurrer (kømat) og satser på minst like fint vær som i dag!

Men dere kan vel uansett dra i forveien, vel? Hun klarer vel å finne fram på egenhånd?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 23:36   #22
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.221
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Øyene i indre oslofjord

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Men dere kan vel uansett dra i forveien, vel? Hun klarer vel å finne fram på egenhånd?

Joda, vi kan det. Så hvis vi får en veldig tidlig start på dagen i morgen kan det hende vi satser på en tidligere båt. Men det er greit å være to voksne på båten.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 23:59   #23
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Øyene i indre oslofjord

Er det ikke på Langøyene de er utrolig mye Canada gjess og uhorvelige mengder med bæsj fra dem?
Det var hvertfall det da jeg var der sist for 7-8 år siden.

Jeg synes Gressholmen med alle kaninene var koselig jeg, men de er vel tatt av dage hele gjengen nå tror jeg.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 00:42   #24
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Øyene i indre oslofjord

Synes Langøyene, Gressholmen og Hovedøya er topp jeg, men tror jeg kommer til å stå over køene i helgene. Stående amming er ikke helt min greie enda...

For de som fristes av skyggefullt løv istedet (eller ikke ønsker å vise frem bikinformen enda...) er det faktisk det årlige blomstermarkedet i Botanisk hage imorgen (eh..i dag) Lunsjen/middagen kan inntaes på Slurpen, rett ved siden av parken (ved Lakkegata skole) Er Kermes - tyrkisk mat og håndverksmesse t.o.m mandag. Vi pleier å kose oss med deilig og rimilig mat (og kaker...) hvert år. Anbefales!

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 08:44   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyene i indre oslofjord

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

For de som fristes av skyggefullt løv istedet (eller ikke ønsker å vise frem bikinformen enda...) er det faktisk det årlige blomstermarkedet i Botanisk hage imorgen (eh..i dag)

Åh, er det nå, jeg trodde det var forrige helg, og nå har jeg lagt planer allerede. Det var dumt.

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Er det ikke på Langøyene de er utrolig mye Canada gjess og uhorvelige mengder med bæsj fra dem?
Det var hvertfall det da jeg var der sist for 7-8 år siden.

Jeg tror de har knertet en god del av canadagjessene også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 08:52   #26
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.691
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyene i indre oslofjord

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Skal vi ikke ta med oss guttene en dag og dra ut?

Det hørtes ut som en god plan.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 22:01   #27
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.221
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Øyene i indre oslofjord

Hvor endte dere opp i dag, Tjorven? Da vi kom til Vippetangen kom det en båt som gikk til Hovedøya, så vi tok den. Enda vi reiste i halv tolv-tida var det ganske god plass på strendene der, så vi fikk en fin plass. Langgrunt er det også der, selv om bunnen er litt gjørmete noen steder. En utrolig fin dag, og best av alt: Vi ventet maks ti minutter da vi skulle tilbake, uten å ha sjekket rutene og med en kø herfra til evigheten. Anbefales!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 23:03   #28
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyene i indre oslofjord

Tom jeg har vært på øyene.
Langøyene var min favoritt da jeg bodde i Oslo for snart 25 år siden.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 13:29   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyene i indre oslofjord

Vi kom oss aldri til noen øy. Denne dagen hvor det hadde passet at ungene våknet tidlig så klarte de å sove til 09.30 Så derfor tok vi en rolig morgen hjemme, og kjørte til Hvervenbukta isteden. Der var det virkelig fullt av folk, men snuppa fikk bade og var fornøyd.

Det var ganske deilig å ha bil der slik at vi kunne kjøre hjem når vi selv ville.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 09:49   #30
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyene i indre oslofjord

Og jeg trekker tilbake alt jeg tidligere har ment om Ulvøya. Møkkete vann, 25 kr pr pers for å komme inn, og et evig mas over høytaleren der de ber folk om å flytte bilene sine. Ikke mye idyll å spore

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no