Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tips til vaskemaskin med flekkfjerningsprogram?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-24, 18:24   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Tips til vaskemaskin med flekkfjerningsprogram?

Vi må brått ha ny vaskemaskin og jeg er så kresen. Eller jeg vet ikke. Jeg har hatt Siemens sine veldig gode maskiner, og de er helt suverene på flekkfjerning, men ingen på tilbud just nu og jeg kjenner jeg ikke er superkeen på å bruke 16 lapper på maskin. Meeeen angsten for å sitte med en maskin jeg ikke er fornøyd med er stor... Det er tross alt 10-15 år med frustrasjon hvis jeg velger feil Kjøpte dyr Samsung på hytta og angrer bittert hver gang jeg kjører den Og tar med meg tøy med flekker hjem for å vaske det her, og Eldste tok med hvitvasken og flekkete tøy hjem da hun bodde i SiO-bolig for å få ren og hvit vask.

Noen som erfaring med AEG og flekkfjerningsprogrammene deres?

Jeg vil ha:

Minst 1600 omdr.
Helst 10 kgs trommel (men 9 kan til nød gå)
Flekkfjerningsprogram
Kortprogram
Ullprogram
Utsatt start
Lavt støynivå
God miljøprofil

Sikkert noe mer også

Jeg har ikke erfaring med steam/oppfriskning, men kan absolutt se at det er smart. Noen med erfaring?

Hva jeg IKKE skal ha etter erfaring:
Samsung
Miele

Det kan fort være jeg ender med å kjøpe Siemens altså, men det kjøres jo egentlig kampanjer hele tiden og typisk at det ikke er noen nå Bosch er samme fabrikk, så kan godt gå for det.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 19:08   #2
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til vaskemaskin med flekkfjerningsprogram?

Jeg har nylig kjøpt ny vaskemaskin fra Samsung og er fornøyd. Kanskje ikke det du ville høre men deler din vurdering om at et feilkjøp kan være skikkelig irriterende etter å ha eid et feilkjøp fra Asko i 17 år.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 19:09   #3
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til vaskemaskin med flekkfjerningsprogram?

Ellers tror jeg fint du kan forsøke å forhandle på prisen på den maskinen du helst vil ha. Jeg fikk engang forhandlet nedprisen på et kjøleskap med mange tusen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 19:33   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til vaskemaskin med flekkfjerningsprogram?

Jeg var desperat etter nyttår, og endte med en fra Grundig, faktisk. Betalte 6500,- for den. Den har 1600 omdreininger, tror den er 9 kg eller så var det 10. Ørti program, og jeg kan skru på et hjul for å velge program, ikke måtte klikke gjennom en meny. Det finnes også program man kan laste ned. Jeg har ikke giddet å koble den til nett eller app på telefonen, men muligheten finnes det. Express-program og mulighet for utsatt start. Jeg er veldig fornøyd så langt. Det er også egne flekkfjerningsprogram, men tror ikke jeg har prøvd det enda.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-24, 15:28   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til vaskemaskin med flekkfjerningsprogram?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg har nylig kjøpt ny vaskemaskin fra Samsung og er fornøyd. Kanskje ikke det du ville høre men deler din vurdering om at et feilkjøp kan være skikkelig irriterende etter å ha eid et feilkjøp fra Asko i 17 år.

Ja, det er så kjipt når man kjøper noe man blir stuck med så lenge og som ikke tilsvarer forventningene. Vi har også et Samsung kjøleskap som har teite avstander mellom hyllene, og lite justeringsmuligheter. Men det har andre kvaliteter som vi liker da (vanndispenser), men jeg irriterer meg mye når varer skal inn og it just doesn't make sense...

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Ellers tror jeg fint du kan forsøke å forhandle på prisen på den maskinen du helst vil ha. Jeg fikk engang forhandlet nedprisen på et kjøleskap med mange tusen.

Takk for tips! Det var det jeg endte med å gjøre, så det ble denne maskinen. Fikk veldig god pris, så da var det ikke noe å tenke på!



Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg var desperat etter nyttår, og endte med en fra Grundig, faktisk. Betalte 6500,- for den. Den har 1600 omdreininger, tror den er 9 kg eller så var det 10. Ørti program, og jeg kan skru på et hjul for å velge program, ikke måtte klikke gjennom en meny. Det finnes også program man kan laste ned. Jeg har ikke giddet å koble den til nett eller app på telefonen, men muligheten finnes det. Express-program og mulighet for utsatt start. Jeg er veldig fornøyd så langt. Det er også egne flekkfjerningsprogram, men tror ikke jeg har prøvd det enda.

Digg å bli fornøyd! Flekkfjerningsprogram er gull, så sjekk det ut ved neste anledning. Jeg sprayer gjerne på litt Vanish i tillegg før vask.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no