Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-12, 21:51   #1
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Mannen min synes jeg er rar når jeg ønsker meg høytrykksspyler og drill. Men forstår veldig godt ønsket mitt om en macbook pro.

Hve ønsker du deg, og blir det sett på som rare ønsker?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 21:54   #2
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Jeg har sagt at jeg kunne tenkt meg gavekort på timer med personlig trener, det var visst ikke rart.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 21:55   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

I år har jeg litt dyre ønsker, men jeg har bursdag om et par uker så det går ann å slå sammen. GPS til bilen, matte til å ha i bagasjen, CD-spiller til Mac-minien, og en Ipad mini.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:11   #4
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år


Vi lager pakkekalender til hverandre, og det pleier å ta av såpass at julegave i tillegg blir litt.. voldsomt. I år, derimot, tenkte vi å kjøpe en iPad eller tilsvarende, som en slags felles julegave. Det vil jeg veldig gjerne ha.. Men nå har mannen ombestemt seg, og vil heller kjøpe en (her hadde det passet innmari bra med en trommevirvel..)

...Kenwood Major.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det, kjenner jeg.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:14   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Kunst. Og det skal vi gi hverandre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:16   #6
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Du må jo bare si ja til det, isola!

Der kom jeg på en annen ting jeg ønsker meg. Jeg har en haugammal Kenwood som jeg betalte 20 kroner for på loppemarked. Den er klar for utbytting, ja.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:16   #7
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Vi legger ikke inn i budsjettet å kjøpe store gaver til hverandre, det er jo uansett vi som må betale for det. Gave er en hyggelig ting å åpne på julaften, en genser, en bok eller noe i den duren der. I år reiser vi til syden, så det er gave i seg selv.

Det jeg HAR ønsket meg i ovennevnte priskategori, er et elektrisk pledd, men det får jeg visstnok ikke. (han synes det er bare tull)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:17   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Sånn skikkelig vinter gå tur Goretex-jakke.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:18   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

En fuglekasse med innebygd kamera.

:nerd:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:21   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

En fuglekasse med innebygd kamera.

:nerd:

Det kunne jeg ønsket meg også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:23   #11
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Jeg ønsker meg klokke og parfyme.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:24   #12
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Jeg har så dyre ønsker at det ikke er vits i å ønske det til jul.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:25   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Jeg har ikke kommet med noen ønsker. Høyttrykksspyler og drill hadde jeg nok ikke ønsket meg i julegave, uansett om det var ting jeg ville ha i husholdningen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:26   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Vi bruker vanligvis ikke kjøpe julegaver til hverandre, men i år ønsker Gubben seg ølbryggesett til en pen sum penger, og i tillegg skal han på fotballtur til London med en kompis i februar - ergo har jeg sagt jeg ønsker meg den nye ipaden, den med retinaskjerm.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:35   #15
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Jeg ønsker meg en veske. Den er griselekker og knalldyr, og Drømmemannen synes nok at det er litt rart at jeg ønsker meg enda en veske. Han kjenner meg imidlertid veldig godt og vet at jeg er veskegal, men han ville blitt nærmest sjokkert om jeg hadde ønsket meg drill og slikt

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:45   #16
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Eg ønsker meg ein kjærestetur til våren. Eller gåvekort på massasje, hudpleie eller PT-timar. Eller fotokurs. Eg trenger strengt tatt ingenting av materielle greier.

__________________
Bergensis

Sist redigert av Bergensis : 07-11-12 kl 22:50.
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:49   #17
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Jeg har ønsket meg sponsing til et tredagers, dyrt matlagingskurs på Kulinarisk akademi.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:49   #18
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Wii U

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:56   #19
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Sofa, sofa, sooooofaaa!!! Og nytt spisebord og nye lamper og totalrenovert leilighet og integrering og oppussing av loft- med bad og vaskerom.
Tur til London i vår.
MacBook Air.
Mulberryportemone som matcher vesken min.
Veske fra Marc By Marc Jacobs (medium sized).
Enda ett par UGGs. Vanntette med snøring denne gangen.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:59   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Ønskelista mi bærer preg av at vi nylig flyttet inn i nytt hus i nytt byggefelt. Jeg ønsker meg ferdigplen, trillebår, ved og tid for meg selv.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no