Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva er din miljøsynd?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-24, 08:48   #101
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din miljøsynd?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Min er engangskluter i stedet for kjøkkenkluter. Det går mengder. Og jeg elsker dem. Tørk og kast. Men dette går jo ikke i lengden, jeg må ta meg sammen og gå over til flergangs. Nå handler jeg må Europris, de påstår at det ikke er plast i deres, men de genererer jo likevel et tonn med søppel.

Hva er din miljøsynd og blir du med på å slutte/trappe ned?

Jeg tror kanskje du burde hatt dette som overskrift, for å få folk til å svare på oppgaven. Erfaringsmessig svarer folk som regel på spørsmålet i overskriften, uten å lese HI så nøye.

Selv har jeg i det minste begynt å venne meg til tanken på at jeg kanskje en dag skal trappe ned på dusjingen ... Men det sitter altså langt inne.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no